
policja78
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O policja78

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kabli nie sprawdzałem, ponieważ troche się obawiam odkręcać poduszki. O co chodzi z tymi kanałami ? W VAG-u zauważyłem też że przed dokonaniem skanowania można zaznaczyć funkcje including airbag, co ta funkcja oznacza ?
-
Poniżej zamieszczam opisy kodów błędów: 00525 - niskie napięcie na czujniku Sondy Lambda 00524 - czujnik spalania stukowego 1 00540 - czujnik spalania stukowego 2 00561 - regulacja składu mieszanki, kontrola dodawania mieszanki paliwowo-powietrznej Zrób też logi właściwe i wrzuć tu...
-
Właśnie musze pojechać do jakiegoś warsztatu z komputerem, którego u mnie nie ma... Gdzieś trzeba poszukać.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2008, 00:27 _________________________________________________A co mam zrobić z błędem występującym w poduszkach ? Kontrolka airbag nie świeci się, moge je jakoś aktywować ?
-
Błędy wykasowałem, zostały 2 z klimatronika i airbagu. Po wymianie termostatu zrobie ponownie logi i sprawdze błędy to wrzuce tutaj. Dynamicznych nie mam możliwości zrobienia bez sprawnych akumulatorów w laptopie.
-
Próbowałem dzisiaj wykasować błąd lecz bez rezultatu, pojawiał się ponownie. Może jakoś aktywować poduszki, bo widze że były wymieniane ( mam nową kierownice skórzaną i sklejoną zaślepke pasażera) ?
-
Dynamicznych nie mam jak zrobić, ponieważ w laptopie mam uszkodzone ogniwa baterii... A co do temperatury silnika to chyba termostat mam do wymiany ponieważ wyższej temperatury nie łapie, na klimatroniku wyświetla taką samą temperature.
-
Przepraszam, ale to są błędy podane jakie mi wyskoczyły. Pierwszy raz używałem programu i sam wida do końca niewiem jak zrobic właściwe logi...[br]Dopisany: 28 Styczeń 2008, 23:57 _________________________________________________Wreszcie znalazłem chwile wolnego czasu i zrobiłem właściwe logi. Bardzo prosze o analize : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/65b051cc5848ed58.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4dff0fc4bb96b094.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/151449b0bcc90060.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6c936023124ae0d8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/93a2ee9550fb5b6f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a67a84f18d07053c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/fabef0755ea09ed9.html
-
Mam pytanko... W czasie skanowania VAG-iem wyskoczył mi następujący błąd: Control Module Part Number: 8A0 959 655 B Component and/or Version: Airbag V AUDI D00 Software Coding: 00766 Work Shop Code: WSC 06319 2 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent 00595 - Crash Data Stored 35-00 - - Co to znaczy i jak to usunąć ? Co do samego logowania to niestety za pierwszym razem nie udało mi się zrobić logów, ale teraz troche poczytałem i będe raz jeszcze podłączał VAG-a i wtedy spróbuje wrzucić właściwe logi. Niestety nie posiadam garażu dlatego musze podłączać się u swojej dziewczyny w garażu poza miastem, a tu służba za służbą i troche z czasem krucho...
-
Prosze o przeanalizowanie logów mojego autka. "VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 F Component: 1,9l R4 EDC SG D3I Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 F Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D64 Coding: 00043 Shop #: WSC 63133 7 Faults Found: 00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+ 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01273 - Fresh Air Blower (V2) 17-10 - Control Difference - Intermittent 00797 - Sunlight Photo Sensor (G107) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 033 A Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D06 Coding: 00140 Shop #: WSC 41987 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0S8490948 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. End ------------------------------------------------------- "
-
Dziękuje *Musashi i *grippen za pliczki :> Pojutrze zrobie logi i wrzuce tutaj to może komuś uda się rozszyfrować co jest nie tak z moim autkiem. Dziękuje również *Rogalotti, *Baskecior, *lukasssw, *bratpit, *sokolnh i *spanky za zainteresowanie moim problemem. Mam nadzieje, że będe mógł jeszcze liczyć na Waszą pomoc i dobre rady. Pozdrawiam...
-
Nie mam jak sprawdzić kąta wtrysku ponieważ nie mam oprogramowania do mojego interfejsu, może ktoś ma pełną wersje ?
-
Dzisiaj dostałem nową informacje od znajomego mechanika, że przyczyną długiego kręcenia na zimnym silniku może być cofające się paliwo i wówczas musi je zassać zanim zapali. Niewiem ile w tym prawdy. Zaś co do ustawienia kąta wtrysku to prosze o wskazanie mi najbliższego warsztatu z komputerem, ponieważ u mnie w mieście nie posiadają w żadnym warsztacie komputera ze złączem diagnostycznym.
-
Jak pisałem żaden z warsztatów znajdujących się w mojej miejscowości nie posiada interfejsu i nie jest mi w stanie ustawić prawidłowo kąta wtrysku. W Koszalinie jest autoryzowany serwis który bierze kilka stów za ustawienie. Interfejs już kupiłem zaś nie mam oprogramowania w pełnej wersji i nie moge zdiagnozować silnika, laptopa również mam. Prosze o pomoc przy uzyskaniu oprogramowania.
-
Ustawienie kąta wtrysku to dość kosztoszwna sprawa, a niestety nie posiadam programu diagnostycznego. Może ma któryś z forumowiczów taki program w pełnej wersji i użyczy mi to będe bardzo wdzięczny. Niestety w moim mieście nie ma żadnego warsztatu, który mógłby ustawić mi we właściwy sposób kąt wtrysku, ponieważ nie posiadają oprogramowania i interfejsów. Poprosze o pomoc przy rozwiazaniu mojego kłopotu.
-
Mam pewien problem, mianowicie gdy temperatura obecnie spadła to rano odpalając samochód dość długo mi kręci zanim zapali ok. 2-3 sek, natomiast jak jest ciepły lub po nawet 2 godzinach odpala na dotyk. Nadmieniam, iż wymieniłem właśnie świece żarowe na nowe Beru, kupiłem nowy akumulator i spuściłem wode z filtra paliwa napełniajac go później paliwem. Niewiem co może być tego przyczyną dlatego prosze o pomoc przy rozwiązaniu mojego problemu. Zakupiłem także interfejs VAG lecz niestety nie posiadam oprogramowania VA-COM lub Polski VAG w pełnej wersji i nie moge go podłączyć do gniazda diagnostycznego. Pozdrawiam.