Skocz do zawartości

skalarro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O skalarro

Informacje

  • Imię
    t....
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BDG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia skalarro

1

Reputacja

  1. Kolega wyżej nie tylko wspomniał ale i ogarnął już jak trzeba ;] wszystko gra. Dzięki august
  2. Nie, tak jak pisałem wcześniej - moduł działa, łączy się z telefonem, rozmowy w jakości lepiej niż spodziewana, nie łączy się tylko komputer z modułem, żeby przekodować. Reszta cacy. p.s. Ą też mnie wk...a
  3. wychodzi na to, że szanowne EXEO nie ma dodatkowych silniczków do safe chyba. Wykodowałem funkcję safe i błędy poginęły, wszystko wydaje się działać jak powinno. Oczywiście po zamknięci =u auta pilotem idzie je otworzyć od środka
  4. k line to jeden kabelek, dodatkowo jedyny w kostce więc trudno się pomylić. Prędzej podejrzewałem CAN zamienione hi z lo ale trzy razy sprawdzałem przed montażem. Pozatym wszystko działa. Może moduł ma kodowanie diag po can a mój sprzęt nie daje rady. Podłączłeś się swoim kablem pod jakiś moduł 8P1??
  5. kolego august, widzę, że z poznania chyba jesteś? Jaki masz szprzęt? Ja łączyłem się na wszystkie sposoby z wyjęciem radia całkiem włacznie. Niestety bez skutku. Wszystko działa tylko kodowania nie mogę na EN zrobić. a baba gadająca po niemiecku mnie wkur...a. Tak sobie myślę - może jest coś z can-em ale chyba wtedy by nie działało np wczytywanie ksiażki itp co?
  6. No to wracamy do walki. Jest trochegorzej niz myślałem. Sprawdziłem jeszcze raz błędy w komforcie. Są 4 1 brak możliwości zablokowania odblokowania drzwi kierowcy usterka obwodu elektrycznego 2. Brak możliwości odbezpieczenia drzwi pasażera usterka obwodu elektrycznego 3. Drzwi prawe tylne usterka obwodu elektrycznego 4. drzwi lewe tylne usterka obwodu elektrycznego. Nawet nie mam pomysłu gdzie szukać usterki.
  7. Ok mam . Działa. To pozostaje mi się połączyć z bt ale moj sprzęt nie daje rady. Rozumiem, że na fisie komunikaty zależą od jeżyka bt? Normalnie FIS po angielsku tylko to co od telefonu to po niemiecku
  8. No to sprawa wygląda tak panowie... Za kodowanie rns-e telon się pokazał, książkę wciągnął, jest ok. Nie mogę się połączyć z bluetooth em - może byczejestzbyt nowy? Mam 8p1. Nie działa mi klawisz modę na kierownicy. Kodowanie zrobiłem 03042. Czy muszę kodowa jeszcze licznik? Przeglądałem kodowania itam nic ciekawego nie ma na temat telefonu
  9. Teraz jak dzwonię to radio się wycisza nawet bez tego kabelka. Włączę zapłon radio się wycisza, pokazuje się ikonka skreślony glosniczek, jest sygnał ze się połączył, potem radio zaczyna grać. Jak dzwonie to samo
  10. No dobra Panowie! Właśnie prawie skończyłem montaż modułu u mnie. Jak na razie moduł się łączy z telefonem i właściwie tyle wiem bez kodowania. Jutro podjadę na komputer i zobaczymy co z tego wyjdzie. Moduł mam 8P1 wiec powinno być wszystko elegancko. Powiedzcie mi czy podłączenie kabla mute jest konieczne? Za co odpowiada? Wiem ze wyciszenie ale czego? Pytam bo kupiłem wiązkę do lutowania ale tego kabelka jednego nie mam gdzie przylutowac bo pin mam pusty.
  11. Teraz właśnie zakodowałem 16235 czyli wszystko oprócz kierownica po prawej, SCL i blokowania zamka bagaznika po 5km/h (swoją drogą nie mam pomysłuna przydatność tej funkcji). Wcześniej miałem 8043 czyli 16235 - 8192. Efekt był taki sam czyli safelock nie działał a drzwi po zablokowaniu już się same nie otwierały po wyjęciu klucza ze stacyjki. Powiem więcej!!! Drzwi nie idzie odblokować nawet guzikiem na moich drzwiach. Jak podjadę po kogoś, to aby mógł wsiąść muszę wyjąć klucz ze stacyjki i poworzyć zamek pilotem albo sięgnąć do klamki i otworzyć drzwi od środka. Mega dziwna sprawa ale tak być nie może. Nie sądzę żeby seat tak spier...ł coś co w A4 działało idealnie chyba ze problem leży w tym: +4096 – dodatkowe funkcje przeciwwłamaniowe W przypadku otwierania auta kluczykiem zostaną odblokowane tylko drzwi kierowcy, pozostałe drzwi i zamki zostaną odblokowane po włączeniu zapłonu. W przypadku gdy auto posiada fabryczny alarm po otwarciu drzwi kierowcy kluczykiem – zapłon musi zostać włączony w ciągu 15 sekund (w przeciwnym przypadku nastąpi wyzwolenie alarmu). jutro przekoduję i sprawdzę ale chyba nie o to chodzi
  12. no właśnie błędów żadnych nigdzie. Ale zauważyłem, że też nie zamyka się w safe mode jak było w audi. Po zamknięciu pilotem mogę otworzyć klamką od wewnątrz. Może w seacie są tańsze zamki?? brak saafe locka mi nie brakuje ale to otwieranie pilotem po wyjściu z auta mega niewygodne.
  13. Witam, Mam do was takie pytanko. Kilka lat miałem B7 Avant i na co dzień korzystałem z automatycznego ryglowania drzwi po przekroczeniu 15 km/h. Z tego co pamiętam, było tak, że wszystkie drzwi się blokowały po ruszeniu a po wyjęciu klucza ze stacyjki wszystkie się odblokowywały. Bardzo mi to pasowało. Ostatnio przesiadłem się na Seata Exeo - takie B7 tylko nowsze ;] Nie miał tej funkcji aktywnej więc zakodowałem sobie komfort od nowa. Funkcja działa, jednak nieco inaczej niż w b7. Po przekroczeniu 15km/h drzwi się ładnie blokują ale po wyjęciu klucza ze stacyjki odblokowują się tylko drzwi kierowcy! Reszta nadal zamknięta. Bardzo to mnie denerwuje, gdy wysiadam i np. chcę zabrać plecak z tylnej kanapy. Musę użyć pilota. W Audi tak nie było. Coś jeszcze trzeba zakodować? Selektywne otwieranie zamków wyłączone. Jedno naciśnięcie pilota otwiera wszystkie zamki. Czyżby w seacie było inaczej niż w audi?? Nie znalazłem nic na temat kodowania seata
  14. pytanie, co jest montowane do exeo fabrycznie. Bo to niby audi ale jednak seat. Ja w exeo nie mam a mam rns-e i szukam co by najlepiej kupić
  15. Dobre pytanie kolega zadał... Zna ktoś odpowiedź, montował ktoś takie?? na oko podobne..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...