Skocz do zawartości

marcin a4b5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin a4b5

Osiągnięcia marcin a4b5

0

Reputacja

  1. To daj znać później co i jak to wyszło. Może w końcu uda Ci się go zrobić i nie będzie więcej problemów.
  2. Ja mam zalany 10w40 i do tej pory nic się nie działo. Wiem tylko że zbliża się czas wymiany oleju bo już sporo na nim zrobiłem ---------- Post dopisany 05-04-2013 at 23:12 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2013 at 06:23 ---------- Jak tam Grzesiekkbc samochód u mechanika już czy jeszcze nie prowadziłeś?
  3. O ile napewno wie co mu boli bo inaczej znowu będą tylko koszta ale miejmy nadzieję że zrobi i będzie po problemie. Będę czekać na info czy zrobi i co zrobi. Nie mam za dużo kasy i nie bardzo chce ładować się w koszty więc mam nadzieję że wszystko będzie dobrze no i koszta nie będą zabójcze. Dziś byłem prawie cały dzień na trasie i tak patrząc to po rozgrzaniu do 90 stopni to objawów nie ma. Widocznie tylko przy zimnym silniku jest problem
  4. Jeszcze nic nie zrobiłem ale miałem trochę inny objaw jeszcze. Przy dodaniu gazu dziś poszedł dym pod maską koło turbo i silnik zgasł i nie odpalił za pierwszym razem tylko kręcił jakby bez oporu. A po chwili już było dobrze
  5. Przeleciałem inne fora z tym podtrzymywaniem zaworów i są różne opinie o tym. Możliwe ze może być przeładowanie lub uszkodzone szklanki. Nie wiem co o tym myśleć. Zrobię jutro test z turbo tak jak ktoś tam opisał i zobaczę czy będą jakieś zmiany czy nie.
  6. U mnie trochę inaczej. Daje gazu tak mniej więcej do czterech tys i puszczam po chwili i po tym właśnie z okolicy turbiny wydobywa się szary dym i telepie silnikiem przez około pół minuty i wraca do normy. Ale jak jeszcze go trzęsie to słabo wchodzi ponownie na obroty
  7. Nie latam jak emeryt chyba że ślisko na drodze. Tak normalnie to do 150 go bujam i nie czuć aby był zamulony. Ale spróbuje go jeszcze przeciągnąć na obrotach i zobaczymy. A co do tych zaworów to czekam na opinię
  8. Tak bez problemu czasami kręce go ponad 3 na trasie i nie ma problemów z tym.
  9. I to tylko przez taka dziurę będą takie objawy?
  10. No rozgrzany nie był ale zimny też nie. Miał na liczniku ponad 60 stopni. A ta rura od turbo to o którą chodzi? Tą na górze silnika czy ta co idzie do wydechu?
  11. Witam ostatnio pojawił się u mnie w autku problem otóż na luzie po dodaniu gazu tak do 4 tyś zaczyna mi telepać silnikiem a razem z nim całą budą a w okolicach turbiny wydobywa się szary dym. Po chwili wszystko wraca do normy i jest dobrze do kolejnego takiego przygazowania. W czym może być problem? Proszę o jakieś podpowiedzi
  12. lipa. pozostaje się przyzwyczaić do tego co jest ;/
  13. Mam taki oto problem. Mam podłączone radio tak ze po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki radio gaśnie a po ponownym włożeniu i przekręceniu go na pozycje 1 radio uruchamia się a problem dotyczy tego ze bez kluczyka nie można włączyć radia. I tu takie pytanie czy da się zrobić tak aby po wyjęciu kluczyka radio gasło jak jest teraz ale żeby tez dało się je włączyć bez kluczyka w stacyjce?
  14. digakom - digitale automobil kommunikationstechnik mam taką jak tu. I własnie pytałem jak mozna to sprawdzic czy pompka działa czy też nie bez innego samochodu a z bezpiecznikami jeszcze zobaczę jak bede miał chwile wolnego ---------- Post dopisany 26-06-2012 at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany 13-06-2012 at 20:56 ---------- to jak można jakimś sposobem sprawdzić pompke czy działa??
  15. Witam otóż mam problem miałem zalaną pompke centralnego i sie spaliła. Kupiłem używaną na gwarancji rozruchowej ale pompka mi nie działa. Bezpieczniki są całe bo wymieniałem i takie pytanie co mogło sie jeszcze uszkodzić i jak sprawdzic pompke czy na pewno działa? ---------- Post dopisany 09-06-2012 at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany 08-06-2012 at 20:42 ---------- Chyba się nic nie dowiem tutaj ;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...