-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O marcin a4b5
Osiągnięcia marcin a4b5
0
Reputacja
-
To daj znać później co i jak to wyszło. Może w końcu uda Ci się go zrobić i nie będzie więcej problemów.
-
Ja mam zalany 10w40 i do tej pory nic się nie działo. Wiem tylko że zbliża się czas wymiany oleju bo już sporo na nim zrobiłem ---------- Post dopisany 05-04-2013 at 23:12 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2013 at 06:23 ---------- Jak tam Grzesiekkbc samochód u mechanika już czy jeszcze nie prowadziłeś?
-
O ile napewno wie co mu boli bo inaczej znowu będą tylko koszta ale miejmy nadzieję że zrobi i będzie po problemie. Będę czekać na info czy zrobi i co zrobi. Nie mam za dużo kasy i nie bardzo chce ładować się w koszty więc mam nadzieję że wszystko będzie dobrze no i koszta nie będą zabójcze. Dziś byłem prawie cały dzień na trasie i tak patrząc to po rozgrzaniu do 90 stopni to objawów nie ma. Widocznie tylko przy zimnym silniku jest problem
-
Jeszcze nic nie zrobiłem ale miałem trochę inny objaw jeszcze. Przy dodaniu gazu dziś poszedł dym pod maską koło turbo i silnik zgasł i nie odpalił za pierwszym razem tylko kręcił jakby bez oporu. A po chwili już było dobrze
-
Przeleciałem inne fora z tym podtrzymywaniem zaworów i są różne opinie o tym. Możliwe ze może być przeładowanie lub uszkodzone szklanki. Nie wiem co o tym myśleć. Zrobię jutro test z turbo tak jak ktoś tam opisał i zobaczę czy będą jakieś zmiany czy nie.
-
U mnie trochę inaczej. Daje gazu tak mniej więcej do czterech tys i puszczam po chwili i po tym właśnie z okolicy turbiny wydobywa się szary dym i telepie silnikiem przez około pół minuty i wraca do normy. Ale jak jeszcze go trzęsie to słabo wchodzi ponownie na obroty
-
Nie latam jak emeryt chyba że ślisko na drodze. Tak normalnie to do 150 go bujam i nie czuć aby był zamulony. Ale spróbuje go jeszcze przeciągnąć na obrotach i zobaczymy. A co do tych zaworów to czekam na opinię
-
Tak bez problemu czasami kręce go ponad 3 na trasie i nie ma problemów z tym.
-
I to tylko przez taka dziurę będą takie objawy?
-
No rozgrzany nie był ale zimny też nie. Miał na liczniku ponad 60 stopni. A ta rura od turbo to o którą chodzi? Tą na górze silnika czy ta co idzie do wydechu?
-
Witam ostatnio pojawił się u mnie w autku problem otóż na luzie po dodaniu gazu tak do 4 tyś zaczyna mi telepać silnikiem a razem z nim całą budą a w okolicach turbiny wydobywa się szary dym. Po chwili wszystko wraca do normy i jest dobrze do kolejnego takiego przygazowania. W czym może być problem? Proszę o jakieś podpowiedzi
-
lipa. pozostaje się przyzwyczaić do tego co jest ;/
-
Mam taki oto problem. Mam podłączone radio tak ze po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki radio gaśnie a po ponownym włożeniu i przekręceniu go na pozycje 1 radio uruchamia się a problem dotyczy tego ze bez kluczyka nie można włączyć radia. I tu takie pytanie czy da się zrobić tak aby po wyjęciu kluczyka radio gasło jak jest teraz ale żeby tez dało się je włączyć bez kluczyka w stacyjce?
-
digakom - digitale automobil kommunikationstechnik mam taką jak tu. I własnie pytałem jak mozna to sprawdzic czy pompka działa czy też nie bez innego samochodu a z bezpiecznikami jeszcze zobaczę jak bede miał chwile wolnego ---------- Post dopisany 26-06-2012 at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany 13-06-2012 at 20:56 ---------- to jak można jakimś sposobem sprawdzić pompke czy działa??
-
Witam otóż mam problem miałem zalaną pompke centralnego i sie spaliła. Kupiłem używaną na gwarancji rozruchowej ale pompka mi nie działa. Bezpieczniki są całe bo wymieniałem i takie pytanie co mogło sie jeszcze uszkodzić i jak sprawdzic pompke czy na pewno działa? ---------- Post dopisany 09-06-2012 at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany 08-06-2012 at 20:42 ---------- Chyba się nic nie dowiem tutaj ;/