Skocz do zawartości

regorek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O regorek

  1. A czy jest mi ktoś w stanie napisać do czego właściwie służą te talerze grafitowe ?
  2. Nie sugerować się w ogóle numerami pompki ? Talerze będą na pewno pasowały?
  3. Więc czym mam się kierować kupując pompkę ? Jej numer to: 8L0 862 257 E
  4. Podejrzewam, że problem jest z zamkiem bagażnika, kiedyś jak rozbierałem w celu wyczeszczenia( nic to nie dało), żeby jakoś otwierać go z kluczyka, wypadła sprężynka. Później jak chciałem zamknąć centralnym zamkiem wszystkie drzwi itp z otwartym bagaznikiem to właśnie bagażnik zostawał otwarty. Jak się domyślam, za to była odpowiedzialna sprężynka:kwasny: Kilka dni temu zamykałem samochód 3 razy w ciągu dnia, słyszałem wtedy wydłużoną pracę pompki. Rano kolejnego dnia już nie otworzyłem.
  5. [fafnasty] Nie miałeś problemu z wyjęciem tych talerzy z nowo zakupionej pompki ?
  6. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć na jakiej zasadzie działa ta cała pompka, po co tam te grafitowe ustrojstwa ?
  7. Roztrzaskały się grafitowe talerze. Reszta jest sprawna
  8. Witam, wczoraj przestał mi działać centralny zamek. Rozkręciłem wczoraj cały sterownik znajdujący się za prawym nadkolem. Roztrzaskał się czarny talerz napędzany przez silniczek. Pytanie: Czy koniecznie muszę kupować cały moduł komfortu wraz z pompką czy można jakoś zakupić te talerze oddzielnie ?
  9. NA razie ucichsło, pojeżdzę i jak znów zacznie zaprowadze samochód do mechanika.
  10. Tylko dlaczego dopiero po kilkunastu minutach jazdy po mieście zaczynaja być słyszalne te odgłosy? Na tarczy żadnych luzów, po klockiem nic nie ma. Sprawdzałem
  11. Wszystkie opony są nowe, kupione wiosną tego roku
  12. Witam, zagadnienie w temacie wydaje się banalne, ale zaraz przestanie. Problem: Po przejechaniu około 5 km w mieście i hamowaniu na światłach z przedniego prawego koła wydostaje się dziwny dźwięk. Podobny jest do zwalniającego koła z oponą o głębokim bieżniku. Nie wiem jak to inaczej opisać. Może już ktoś się zetknął z czymś takim. Zdjąłem koło, sprawdziłem klocki tarczę, kręciłem kołęm i nic nie jest zblokowane, wszystko tak, jak powinno być. Proszę o postawienie diagnozy.
  13. Dużo z tym roboty ?
  14. Czyli sugerujesz, że u mnie problem tkwi w przednim lewym kole ? Mechanik stwierdził, że czujnik jest czysty poparł to tym, że świeciłaby się kontrolka ABS
  15. Co może być przyczyną ? Za co się zabierać ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...