Skocz do zawartości

grzegorz_124

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzegorz_124

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Sanok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzegorz_124

0

Reputacja

  1. grzegorz_124

    stukanie

    Mam podobny objaw. Tylko u mnie pojawia się to nie za każdym razem. O jaki sworzeń kolego Ci chodzi ?
  2. Moje Audi to B5 Afn 1,9 110km. Podaję kody błędów które wyskoczyły. Pewnie nie wszystkie są związane z tym problemem. 00575 00519 00777 65535 00527 00539 65535 00542 00522 Wymieniłem potencjometr. Ale czy jest jeszcze jakiś czujnik od tego ?
  3. Mój problem jest taki że podczas jazdy już kilka razy pedał gazu przestal reagowac obroty spadly i zaświecila się kontrolka od świec. Cwile postal bez gaszenia silnika i jechałem dalej. Poszukałem troche na forum i patrzyłem do komputera ale tam jest ok to znaczy nie jest zalany wodą ani kostka nie jest uszkodzona. Nastepnie wymienilem potencjometr pedalu gazu ale problem nadal jest. Co to moze jeszcze być ?
  4. Gdy zamiast katalizatora wstawię rurę to pojawią się jakieś problemy ?
  5. Turbo czyściłem jakieś 1,5 roku temu i później było wszystko ok. Teraz znowu powróciło. Sztangi nie ruszałem.
  6. Tak objawy powtarzają się teraz za każdym razem. Dzieje się to na 2 i 3 biegu. Na 4 łapie przeważnie od razu notlauf. Próbowałem go trochę przegonić ale nic to nie daje, objawy się powtarzają.
  7. Dzięki wszystkim. Zalałem filtr i dzisiaj rano zapalił. Mam jeszcze jedno pytanie. Podczas jazdy na 2 lub 3 biegu gdy wchodzę na wysokie obroty w pewnym momencie traci moc i po chwili znowu ciągnie dalej i tak cały czas gdy trzymam go na obrotach. Turbinę czyściłem z półtora roku temu. Czy to może być zapchany katalizator który blokuje turbinę ?
  8. Dzięki. Spróbuje zalać filtr od góry do pełna to może wtedy będzie palił.
  9. A czy po przekręceniu stacyjki z przewodu który idzie do filtra z zbiornika ( nie powrót ) ma się lać ON ? Bo u mnie ani kropla się nie wydobyła.
  10. Dzięki. Po odkręceniu tej śrubki widać tylko na dnie trochę ON czy tak ma być czy powinno być do pełna ?
  11. A wiecie może do czego służy śruba w górnej części filtra obok przewodów ? Jest to może jakiś odpowietrznik ? Odkręcałem ją ale nic to nie pomogło.
  12. U mnie po wyczyszczeniu układ wtryskowego za pomocą środka LM 5154 układ się zapowietrzył. Odpowietrzyłem po przez poluzowanie nakrętek na wtryskach i silnik się uruchomił. Ale przy następnej próbie uruchomieniu znowu się zapowietrzył. Zrobiłem jeszcze kilka takich prób i dalej to samo. Co może być tego przyczyną ? Proszę o pomoc.
  13. U mnie po wyczyszczeniu układ się zapowietrzył. Odpowietrzyłem po przez poluzowanie nakrętek i silnik się uruchomił. Ale przy następnym uruchomieniu znowu się zapowietrzył. Zrobiłem jeszcze kilka takich prób i dalej to samo. Co może być tego przyczyną ? Proszę o pomoc.
  14. Rozebrałem ale łożysko jest tak nasadzone że jak je wyjmę to już nowego nie założę. Wie może ktoś co oznacza ostania litera w oryginalnej pompie ? U mnie jest 8D0....... Q. Podobno to Q nie pozwala zamontować tańszego zamiennika i musi być droższa. ---------- Post dopisany 11-03-2013 at 10:51 ---------- Poprzedni post napisany 08-03-2013 at 09:04 ---------- Wie może jaka powinna być być pompa przy tym modelu ? Na mojej jest napisane 100 bar a jak patrzyłem po aukcjach to do tego modelu jest 110 bar.
  15. Witam. Rozbierał może ktoś pompę wspomagania ? Rozebrałem jej tylnią część ale przedniej części nie mogę rozebrać. Jest tam podobno jej uszczelnienie przez które mi wycieka płyn.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...