Skocz do zawartości

maniek990

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O maniek990

  1. Kolego czy masz B8 z LPG?
  2. Czy znacie kogoś kto jest w stanie wymienić procesor dobrze i pewnie? Najlepiej z Krakowa i okolic.
  3. być może jest to problem z zegarami ponieważ od czasu do czasu kasuje mi się licznik przebiegów dziennych, data oraz godzina. nie wiecie czy usuwa się taką usterkę czy tylko pozostaje wymiana zegarów? jaki może być koszt naprawy zegarów?
  4. Szukałem opisu tej "kontrolki" w instrukcji Audi A4 B5 jednak dokładnie takiej samej nie znalazłem. Dodam że mam liczniki z 1/2 FIS. Doleje oleju i zobaczymy czy problem zniknie.
  5. Witam, Audi B5 1.8 2000r - wyjeżdżając w trasę sprawdzałem stan płynów w samochodzie. Dolałem również oleju i na bagnecie pokazywało ponad połowę. Od tego czasu zrobiłem ok 250 km i jadąc zapaliła się na wyświetlaczu żółty symbol od ciśnienia oleju z napisem "min". Jestem teraz na wyjeździe i nie mam jak podjechać do swojego mechanika. Czy wystarczy kupić olej na stacji dolać i kontynuować podróż czy raczej stać i czekać na lawetę? Proszę o info.
  6. Więc być może u mnie jest to samo. Powiedz mi czy przy wymianie licznika wymieniałeś manetki itd? Czy wskazuje ci średnie spalanie oraz pozostałe rzeczy? Jaki może być orientacyjny koszt całej imprezy?
  7. Rozbierałem liczniki i wszystko wygląda na ok. Nikt tam nie grzebał a elementy elektryczne licznika na "oko" wyglądają ok. Po podłączeniu komputera Vag zwraca jedynie błąd silnika - konkretnie czujnika płynu chłodzącego G62. Czy to może być przyczyną?
  8. Licznik odkręciłem i wszystko wygląda gołym okiem na ok. Wtyczki z tyłu twardo siedzą i nie mają jak się wysunąć ponieważ są z zabezpieczeniem. Podłączyłem się pod komputer aby sprawdzić błędy ale nic nie było w błędach licznika. Może jeszcze jakieś sugestie?
  9. była chwila grozy, ciężko szło ale się udało dziękuję wszystkim za pomoc :drinks::drinks:
  10. Klucz na świecy na pewno nie przeskakuje i świeca chyba się pomału odkręca jednak bardzo ciężko idzie, no i te trzaski podczas odkręcania. Wiem że świece muszę wymienić jednak drugi samochód będe miał dopiero za 2 tyg i nie chciałbym zostać bez samochodu gdyby się okazało, że trzeba podnieść głowicę do góry
  11. Próbuję odkręcać na zimnym silniku i ciężko idzie. Klucz tak dziwnie strzela podczas odkręcania. Czy próbować dalej? Czy duża jest szansa że odkręcanie skończy się niepowodzeniem?
  12. Witam, Chciałem w swojej Audi wymienić świece i dwóch lokalnych mechaników nie podjęło się ponieważ nie da się ich wykręcić. Boją się że mogą uszkodzić gwint w głowicy a to już grubsza naprawa i bardziej czasochłonna a ja potrzebuję samochód. Pewnie przy poprzedniej wymianie dokręcił ktoś kluczem zwykłym a nie dynamometrycznym. Czy ktoś przerabiał już taki temat? Próbować odkręcał na ciepłym czy zimnym silniku? Czy są jakieś płyny, spray które pomogłyby o odkręceniu? Proszę o pomoc.
  13. kolego devastation "brak alarmu i innych bajerów zakłócających pracę układu elektrycznego" jakiś pomysł jeszcze?
  14. alternator? nie dopisałem że kasuje się przy wyłączonym zapłonie, zamkniętym samochodzie
  15. Witam, W A4 B5 1.8 APT 2000r kasuje się licznik dzienny, data i godz. Nie jest to systematyczne. Czasami raz na tydzień lub częściej. Kasuje się na postoju. W samochodzie wymieniłem akumulator, brak alarmu i innych bajerów zakłócających pracę układu elektrycznego. Gdzie może być problem. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...