Skocz do zawartości

ROBERT0503

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ROBERT0503

  1. ominalem wszystko co sie da , nie wiem tylko ktory to przekaznik od pompki[br]Dopisany: 10 Listopad 2009, 07:33_________________________________________________Juz ok. to jednak przekaznik i to nie spalony , ale jakos dziwnie sie zawiesil. dzieki wszystkim za pomoc . kolego DEVASTATION jednak nie zawsze trzeba zaczynac od Vag-a! Pozdro.
  2. nie lapie ani na chwile , bylem cholowany przez 15 minut i nic
  3. pompki nie wyciagalem, ale podalem + na jeden z przewodow i krecila. kolega przywiozl zegar do pomiaru cisnienia i pokazalo ponad 4 bary, mam tez blokade , ale dzwonilem do goscia ktory ja montowal i powiedzial jak mam to ominac , wiec zmostkowalem (ominalem ) ta blokade i dalej nic. podaje paliwo jedynie gdy zasile +.[br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 20:40_________________________________________________immo tez mam i mialem wczesniej z nim problem , ale wtedy swiecil mi sie kluczyk na zegarach , a teraz nic nie swieci
  4. moze ktos ma inne pomysly???
  5. ok. dzieki
  6. Mozliwe , ale ale gdy podaje napiecie na pompke i dochodzi paliwo to itak nie odpala.
  7. Moze i malo informacji, ale mialem nadzieje ,ze ktos mial tati przypadek. A w tym tygodniu nie mam mozliwosci podlaczenia auta pod Vag-a. dodam tylko , po wlaczeniu zaplonu pompka nie chodzi.
  8. czy ktos moze mial taki problem, niemam napiecia na pompce paliwa, pompka napewno sprawna tzn podlaczona na krotko dziala i cisnienie ok. sprawdzona iskra na swiecach , tez bez zarzutu ,a mimo to nie odpala. Znalazlem pod tylna kanapa 2 przetarte przewody wlasnie od pompki co moglo byc przyczyna zwarcia , ale wszyskie bezpieczniki tez ok. Czy ktos moze wie co moglo sie stac ???
  9. Witam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...