Skocz do zawartości

choco

Pasjonat
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O choco

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Rz / Krk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zgada się. Pewnie efekt lepszy jakby to aplikować bezpośrednio. W tym sposobie co ja robiłem liczysz tylko na to, że wiatrak to zabierze na parownik i ta chemia jest na tyle agresywna, że robione regularnie nie doprowadzi do rozwoju grzyba. U mnie działa.
  2. ja kupowałem przeważnie na allegro z takim opakowaniem: http://allegro.pl/cleanser-ipa-400ml-izopropanol-100-spray-isopropy-i7226531505.html Tu akurat jest 400ml, to tak na 1x albo małe 2 użycia starcza. 600ml też znajdziesz, to jest w miarę dużo. Mi to tak na 2x starczało. Psikam tak, że na odpalonym samochodzie włączam sobie ECO i średni nawiew na wszystkie kierunki i ostrożnie po komorze wiatraka to pryskam. Tak żeby wiatrak zabrał sobie za sobą do środka. Na koniec robię to samo na włączonej klimie i patrzę czy ścieka pod autem.
  3. U mnie było kilka rzeczy: - alternator nie dawał równo prądu - poprawione klemy wyczyszczone - to spowodowało, że akumulator się nie doładowywał i nie trzymał parametrów - wymienione - sterownik abs sprawdzony - ok - czujnik stopu pod pedałem hamulca - wymieniony. Pojawiał się jego błąd sporadycznie - Czasami wywalało mi spaloną żarówkę od stopu / postojówki w tylnej prawej lampie - poprawione przez użycie płynu kontakt na styki Czy splot tego wszystkiego powodował ten sam błąd? nie wiem. Na pewno skutecznie pomogło na wszystkie problemy to co wyżej.
  4. nic się nie dzieje ani na eco ani klima. Używam w zimie od czasu do czasu klimy. Na wiosnę pewnie od nowa tym sposobem. Wydaje mi się, że on działa przy założeniu, że klima nie jest już zapuszczona totalnie.
  5. no u mnie tak prosto nie było. Tak jak pisałem akumulator był wymieniany na gwarancji. Nie pomogło. Być może przypadkowo się nałożyło. Sterownik ABS sprawdzony - sprawny. Wymieniony czujnik stopu i wyczyszczone styki w prawej tylnej lampie. No i jest spokój ponad pół roku.
  6. Psikasz w miejscu wyciągniętego filtra kabinowego.
  7. założyłem te czujniki vertex. Póki co całkiem nieźle się sprawują. Zawartość dodana 0 minutes later Mogłyby na trochę więcej pozwalać. W tej chwili piszczą ciągłym dźwiękiem tak przy około 40cm.
  8. I jak z wysokością oryginalną pod te vertexy? Gdzieś czytałem, że niektórzy pisali o tym, że mogłoby być tak ze 2 cm niżej, bo nie widzi niektórych przeszkód niskich.
  9. Zakładałeś je w tych miejscach gdzie oryginały? Coś jak tutaj w poście pierwszym: Pytanie w którym miejscu wpinałeś kable od światła wstecznego? Trzeba rozbierać w bagażniku czy gdzie tam idą kable?
  10. Po tym wszystkim problem pojawiał się jeszcze sporadycznie. Zauważyłem, że kiedy występuje świeci się światło stopu z tyłu. Po wymianie czujnika stopu pod pedałem jest póki co spokój. Wygląda na to, że u mnie nałożyło się kilka rzeczy na siebie.
  11. hej, używał ktoś z was może czujników parkowania firmy Vertex? http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6405398307 Na forum e46 chłopaki polecali. Pytanie czy można je polakierować i czy będą w miarę działały w b6. Z tego co miałem okazję jeździć e46 z tymi czujnikami to był całkiem nieźle.
  12. Po dzwonie jakby było to bym ten błąd miał wcześniej. A on teraz sie zaczął pojawiać. A w nic nie przydzwoniłem Byłem na teście akumulatora. Do wymiany. Sprawność 52%. 12.3v. Test rozrusznika i alternatora ok. Przy odpalaniu spada aku na 10.2V min. Tak czy tak aku do wymiany. Byc moze rozwiąże pozostałe problemy. Problem sie nie rozwiązał. Co jakiś czas jest dalej ten komunikat. Póki co nie wiem co go powoduje. Aktualizacja: Ostatnio oddawałem do sprawdzenia moduł ABS. Sprawny. Przy okazji wyszło, że nowy akumulator jest padnięty już. Po podmianie na inny niby wszystko się ustabilizowało. Jednak na testerze cały czas pokazywało ładowanie w normie ale z dość dużymi skokami (tak po 0.5 V). Zwykły multimetr zbyt wolno się odświeżał i nie było widać tych skoków. Komputer sporo błędów pokazał w różnych miejscach w stylu Power voltage to high / low. Padło na alternator. Okazało się, że zaśniedziały bardzo mocno styki od niego wychodzące. Po wyczyszczeniu tego ładowanie wróciło do normy, błędy nie wracają i początkowy problem z piszczącym błędem Bremse też póki co nie wraca. Mam nadzieję, że to będzie rozwiązanie.
  13. hej, to ja robię to tak. 1. Wyciągam filtr kabinowy w podszybiu 2. Włączam eco na średnią moc i tak około 18-19 stopni 3. Psikam pianką Atas clim małymi porcjami w miejscu wyciągniętego filtra kabinowego. Tak max 1/3 - 1/2 opakowania 4. Psikam Ipa. Z tego aerozolu zużywam tak też z 1/3 - 1/2 opakowania 5. Na koniec włączam chwilę klimę, patrzę czy kapie pod autem koło prawego przedniego koła 6. z 10 minut i wyłaczam klimę. potem z 5-10 minut na eco i gotowe 7. tak w okolicach maja - czerwca i potem października - listpoada. Na pewno dużo skuteczniej byłoby wyciągnąć schowek pasażera i bezpośrednio całość zapsikać tam ropownikem po parowniku. Ale jakoś nigdy się tak nie bawiłem.
  14. kup taki jak ci wysłałem. Ja innych nie testowałem, a ten u mnie działa. Często ktoś pyta po tematach czy to i to się na da. Ja ze swojej strony używam tylko dwóch. Tej ipy co wstawiłem wyżej: MICROCHIP SPRAY IPA izopropanol alkohol 600ml W-wa (5312289352) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje. i do tego https://e-a.d-cd.net/df543cu-960.jpg Atas Clim. Sprawdzone, prawie 4 lata tylko tych dwóch stosuję i nic nie śmierdzi. Przed i po sezonem. Staram się nie zapuścić klimy, bo potem nie idzie doczyścić z tego co piszą tu forumowicze.
  15. Lepiej kup taki http://allegro.pl/microchip-spray-ipa-izopropanol-alkohol-600ml-w-wa-i5312289352.html To co wstawiłeś nie ma informacji o czystości alkoholu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...