Skocz do zawartości

tb_momek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tb_momek

  1. Witam Wiem że to nie forum seata, ale może jest ktoś mi w stanie pomóc. Padło mi prawdopodobnie sprzęgło w Alhambrze silnik Afn. Chiałem zamiast dwumasa założyć sprzęgło z jednomasa. Mam pytanie które sprzęgła jednomasowe by pasowały do tego typu samochodu. Słyszałem że podobno komplet z G60 lub !z, AGR będą pasować. czy ktoś już przeprowadzał taką operacje. Prosze o pomoc, jutro samochód jedzie do mechanika.
  2. Sprawdź podłączenie masy do licznika (przy obydwu wtyczkach)
  3. Dobra nieruszam go ( miałem właśnie dzwonic do serwisu i się pytac o czujnik)[br]Dopisany: 04 Luty 2008, 10:55 _________________________________________________Witam. wstawiam logi grupy 011 po ustawieniu kąta wtrysku 52-53. Po przegonieniu auta po autostradzie notlauf nie występuje, ale przeładowania ciś. są. Oceńcie to prosze sami. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13261ba32b9f5b0d.html Pozdrawiam. [br]Dopisany: 06 Marzec 2008, 12:29 _________________________________________________Za wcześnie się ucieszyłem. Notlauf znowu powrócił. Trzeba będzie chyba czyścic kierownice w turbo (brac się za to czy poczekac-może się rozjeździ??). Jeśli trzeba czyścic to myśle zrobic to samemu (za samą regeneracje turbo 800 zl + vat ). Na co zwrócic szczególną uwage przy rozbieraniu,czyszczeniu i składaniu turbo?? Pozdrawiam.
  4. Nie. Wszystko powinno być ok. Ja tez w tym tygodniu wymieniałem chłodnice klimy. Po wymianie u mnie też pojawił się ten błąd, ale go wykasowałem i już niepowraca. Myśle że go wykasuj i wszystko powinno być dobrze.
  5. kąt wtrysku wacha się od 49 do 53
  6. Dobra panowie ustawiłem wartośc parametru na max. Jest lepiej, ale to jeszcze nie to. Co myślicie o zmianie kąta początku wtrysku (kanał 4). Czy coś to może jeszcze pomóc? Za podpowiedzi będe wdzięczny.
  7. Więc może nie podałem pełnej informacji.Błąd 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Pojawia się tylko wtedy gdy nastąpi notlauf. Gdy jade delikatnie i nie ma trybu awaryjnego to tego błędu nie pokazuje. Czy dalej myślec o wymianie tego czujnika??
  8. Witam mam problem z samochodem taty. Mianowicie: jak jest zimny silnik pali na dotyk. jak ciepły to trzeba go z 5 sek kręcic. Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia. Przepraszam żle umieściłem ten temat miał byc w dziale diesel.
  9. to co-mam poszukac i wymienic ten czujnik? Jesli tak to gdzie go szukac?. A co sadzicie o grupie 011 czy turbina przeładowuje, czy czujnik tutaj miesza?
  10. wydaje mi się że w ECU ( ale na 100% nie jestem pewny). Ewentualnie jak to moge sprawdzic ?
  11. Moge prosić o dokładniejsze wyjaśnienie o co chodzi?[br]Dopisany: 25 Styczeń 2008, 16:51 _________________________________________________ Błąd odnośnie czujnika G71 jak dotąd się nie pojawił.Pozostał tylko (aż) ten. Kąt wtrysku statycznego ustawiony. Zrobiłem logi grup http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e2178c7936a48a9.html 000-BS ; 001-statyczne(dawka paliwa u mnie to 4,a powinno by chyba więcej około 3) ; 011-dynamiczne (notlauf) ; 011-dynamiczne ( bez notlauf). Wydaje mi się też że troche za dużo pali 8,3 L/100km Prosze o jakieś wskazówki co dalej.
  12. Błąd G71 kilka tygodni temu go niebyło. Dzisiaj znowu sprawdziłem błędy i pozostał tylko ten 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Tamtego odnośnie g71 nie ma
  13. No cóż . Termostat był wymieniony ale nie orginał
  14. Dzięki za odpowiedż. Robiąc logi 001 dynamiczne wpadło w tryb awaryjny, ale powtórzyłem ten log. Zauważyłem taką zależnoś że jeśli auto nie jest dośc rozgrzane to wpada w tryb awar. a jeśli temp jest odpowiednia to rzeczywiście masz racji ten tryb nie występuje. Kąt wtrysku do korekty? ile ma wynosic(czy ustawia się go pompą?)
  15. Witam. Prosze o pomoc. Moje auto na III biegu powyżej 3000 obr/min wpada w tryb awaryjny. Sprawdzałem błedy oto one: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 JJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 2016 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00020 2 Faults Found: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent 17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+ P1155 - 35-00 - - Ponadto zrobiłem logi: Statyczne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3dd53e131970a40.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ebc55b341e69b9a3.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9150780f3da5df6.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9cda4f6818057b66.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e98106aab4fd6c4d.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd024083a8d98669.html Bs: 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9bd39f5e1ae10dff.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/579d90aebc024be4.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dbc123789c4766bd.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6341b11b79bcf416.html Dynamiczne: 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66176a4fd47d502d.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca6927747b037474.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f547ca28a05e02b3.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f88d125abcc772e.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e288c4c30e33e4c.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/89b71bbdc1f86080.html Prosze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...