Skocz do zawartości

heczek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O heczek

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    DROGOMYSL

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia heczek

0

Reputacja

  1. misiek547. Napinacz mam taki. Pr\ed zakupem rozmawiałem ze sprzedawcą i wydał mi się najpewniejszy. Do tego oczywiście uszczelka no i łańcuch SWAG.
  2. Witam, po paru dniach milczenia. Postanowiłem kupić nowy napinacz oraz łańcuch. Głupio to brzmi, ale mimo faktu iż w sieci jest kilka solucji o wymianie napinacza oraz łańcucha, po wymianie na nowe, nadal nie mogę "trafić w znaki". Może ktoś wie jaki błąd mogę popełniać? Poniżej fotki z aktualnego stanu pod maską. Silnik nadal pracuje nierówno. Dokładnie jak to opisuje mój pierwszy post w tym wątku. Pozdrawiam Weekendowo
  3. Jeszcze nie uruchamialem. Test jutro lub w poniedzialek.
  4. Witajcie Dziś przestawiłem wałek wydechowy o jeden ząbek/skok. Aktualnie wygląda to jak na zdjęciach poniżej. Czy takie ustawienie może zostać? Mnie się nie podoba, ale nie umię dojść do ideału. Dodam jeszcze, że obróciłem silnik pare razy kluczem na wale i nic mnie nie zablokowało. Pozdrawiam Serdecznie
  5. Koledzy, a to przestawienie na wale korbowym, o te niecałe 3mm, to może tak zostać. Wiem, że trafiają się samochody z takim przestawieniem i jest to normalne, ale nie wiem jak w Audi. Wg mni w Audiczce powinno być wszystko na igłe
  6. Przyznam, że nie zwróciłem na to uwagi. Rozumie, że na pokrywie będzie ślad od łańcucha? Czy takie przesunięcie może już powodować nierówną pracę silnika?
  7. Hej, Dziękuję za wszystkie uwagi i podpowiedzi. Dziś zrzuciłem przód audiczki i sytuacja wygląda jak na załączonych fotografiach. 1. Znaki, na wałku napędowym i pokrywie zaworów, zeszły się idealnie.
  8. Witam Przepraszam, że pierwszy post i od razu z pytaniem, ale sytuacja jest trudna, zaś sprawa pilna. Otóż w moim 1.8 ARG z 2000 roku pojawił się problem napinacza. Na zimnym silniku nie był słyszalny, na ciepłym coraz bardziej. Po dodaniu gazu problem ustawał na, czasem 30 sekud, czasem na kilka minut, a czasem wcale. Chciałem sprawdzić stan napinacza, czy w ogóle jeszcze jest sztywny. Zdjąłem pokrywę zaworów. Po czym dosłownie 3 razy wcisnąłem napinacz, żeby zobaczyć czy odbije. Na ile się udało zweryfikowałem jego ślizg, nie jest jeszcze strasznie wyślizgany. Założyłem pokrywe, i tak zostawiłem auto na 2 dni w garażu. W międzyczasie pożyczyłem manometr by sprawdzić ciśnienie oleju. Podłączyłem... i pojawił się problem. Startuje silnik a samochód pracuje nierówno, trzęsie się silnik, strzela do tłumika, objawy takie jak przy wypadaniu zapłonów lecz vwtool ani VAG 4.9 nie widzą żadnych błędów. Moje pytanie, czy mógł się przestawić rozrząd? Proszę o opinie i podpowiedzi. Szukałem na forum, ale takie przypadku jeszcze nie udało mi się namierzyć. Pozdrawiam Paweł
  9. heczek

    Panel kllimy- kodowanie

    Znalazłem na allegro w bardzo rozsądnej cenie (130 zł z przesyłką) panel 8D0 i klima śmiga jak należy. Dziekuję za PW kolegom z forum. Pozdrawiam
  10. heczek

    Panel kllimy- kodowanie

    Dzieki, napisałem do kolesia, zobaczymy co powie. Upał jak diabli a w aucie z klimą mam piec Masakra :/
  11. heczek

    Panel kllimy- kodowanie

    Witam, Podłącze się pod wątek by wyjaśnić wątpliwości. Również mam A4, jestto Avant 1.8 ADR z kwietnia 1996 roku. Panel klimy jest włożony z 1998 roku. Tak samo klima nie działa i w dodatku sypie błędami. Moje błędy to: 1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71 zablokowany lub brak napięcia - BŁĄD SPORADYCZNY 792 Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji-F129 przerwa lub zwarcie do masy 1297 Czujnik temperatury nawiewu na nogi-G192 przerwa lub zwarcie do plusa 1296 Czujnik temperatury środek-G191 przerwa lub zwarcie do plusa 1206 Sygnał zapłonu (obrotów) - brak nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 1582 Sygnał czujnika temperatury cieczy chłodzącej przerwa lub zwarcie do plusa Dane klimy: 8L0820043D A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75 KODOWANIE: 4160 NR DEALERA: 6335 Po skasowaniu wracają natychmiast błędy: 792 Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji-F129 przerwa lub zwarcie do masy 1297 Czujnik temperatury nawiewu na nogi-G192 przerwa lub zwarcie do plusa 1296 Czujnik temperatury środek-G191 przerwa lub zwarcie do plusa Zaś po wyłączeniu i włączeniu silnika wracają wszystkie pozostałe. Moje kodowanie to w tej chwili 4160 wg mnie powinno być 4140 lub właśnie wspomniane wcześniej 00040. Czynnik chłodzącego wg mechanika jest wystarczająca ilość, i nie ma wg niego potrzeby uzupełniania. Sprężarkę mogę uruchomić zwierając jej zielony przewód do plusa akumulatora. Klima wtedy pieknie chłodzi, lecz nie ma mozliwosci regulacji temperatury. W tym momencie działa również wentylator klimy. Po odłączeniu włącznika ciśnieniowego klimatyzacji (F129) wentylator wyłancza się, wg mnie sugeruje to iż jest ten czujnik sprawny, gdyż ponowne jego podpięcie przywraca prawidłową pracę wentylatora klimy. Polski Vag umożliwia przeprowadzenie testu poszczególnych elementów systemu chłodzenia, i testy tez wszystkie poszczególne - możliwe do zdiagnozowania - elementy zaliczają pozytywnie. Na koniec pytanie, czy macie 100% pewność, że jedynie panel 8D0 jest w stanie sterować tą klimą?? Kiedyś na, chyba angielskim forum a4, czytałem że każdy panel, z B5 przedliftowego, można przeprogramować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...