
kantor81
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kantor81

-
Witam, auto było już u wielu specjalistów ale dalej nic. Odgrzewam temat błędów. Mam dalej błąd w grupie silnika, ale błąd dotyczy włącznika hamulca. 17670 - Brake Switch (F) P0572 00 [167] - Short to GND MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Czy ktoś może mi podać który to jest czujnik, gdzie go szukać W grupie ABS w blokach pomiarowych mamy fukcję BLS OFF (czujnik F) - ona zawsze jest na OFF nawet po wciśnięciu hamulca. Po wciśnięciu hamulca ciśnienie w G201 wzrasta. Dzwine jest to że po wypięciu czujnika ciśnienia na pompie hamulcowej ciśnienie dalej zmiania wartości po naciśnięciu hamulca. Nie mam pomysłu gdzie szukać tego Brake switch F Proszę o jakieś konkretne rady.
-
Witam, w VW Tiguan 2.0 TDI silnik CUV 2015r mam kody błędów i nie wiem jak się za to zabrać.Auto kupiłem z uszkodzeniem prawego koła przedniego. Akumulator był wyjęty. Kupiłem zwykły akumulator 72Ah, tzn nie do wersji ze Start/Stop. Guupa 003 ABSW grupie nr 3 mam błąd ciśnienia w oponach. Kod błędu wskazuje na brak komunikacji ze sterownikiem. W kołach nie było czujników ciśnień. Zakładam że system ABS zczytuje opory toczenia koła lub coś podobnego. W kole przednim prawym wymieniałem czujnik abs. czy czujniki które zczytują opory toczenia różnią się od innych. Nie miałem mozliwośći sprawdzić jak było na starym czujniku. Żadne inne błędy się nie świecą w bloku ABS. ASR działa poprawnie. W grupie Instruments da się wyłączyć żeby nie wskazywało błędu na liczniku. Jednak w po diagnozie VCDS błąd dalej pozostaje w bloku ABS. Czy wie ktoś jak to wyłączyć na stałe - chodzi mi tu tzw kodowanie . W załączniku dodam PrtScrn z kodowania sterownika ABS. Address 03: ABS Brakes Labels: 5N0-614-109-C6.clb Control Module Part Number: 5N0 614 109 BN HW: 5N0 614 109 BN Component and/or Version: J104 C6 450M VDA3 0021 Software Coding: 0054593 Work Shop Code: WSC 01357 011 00200 VCID: 78FF82860B12618298-802C 1 Fault Found: 01325 - Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 163 Mileage: 62205 km Time Indication: 0 Date: 2017.06.29 Time: 00:10:19 Freeze Frame: Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x0000 Bin. Bits: 00000000 00000000 Voltage: 12.50 V Bin. Bits: 00011111 Count: 191 Hex Value: 0x0000 2. W bloku silnika świeci pojawia się błąd czujnika/włącznika hamulca. Auto ma skrzynie biegów DSG - 7-mio biegową. Wersja 4x4. Nie ma na pedale hamulca czujnika stopu. Pod zbiorniczkiem ABS jest wtyczka na 3 piny. Tyle że po wypięciu tej wtyczki światła "stop" działają normalnie. Ktoś wie który to czujnik i gdzie się znajduje. 1 Fault Found: 17670 - Brake Switch (F) P0572 00 [167] - Short to GND MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 62390 km Date: 2016.14.31 Time: 20:58:26 Engine speed: 909.00 /min Normed load value: 0.4 % Vehicle speed: 26 km/h Coolant temperature: 74 °C Intake air temperature: 66 °C Ambient air pressure: 960 mbar Voltage terminal 30: 14.180 V Unlearning counter according OBD: 40 Requested transmission torque: 1000.0 Nm Limitation: accelerator pedal: 0.0 Nm Cruise Control System (CCS): status-Bit 0: 0 selected gear-Bit 0: 3 Engine control module reset status-Bit 0: 0 Engine control module reset status-Bit 8: 0 Transmission torque intervention status-Bit 0: 0 Transmission torque intervention status-Bit 8: 80 Calculated reducing transmission intervention torque: 1000.0 Nm Readiness: 0 0 0 0 1 3. W kodach błędu VCDS ten błąd się nie pojawia. Ale wyświetla się na liczniku. Awaria Start/Stop. Czy przyczyną może być to że założyłem akumulator 72Ah od zwykłej wersji. Tamten akumulator kosztuje dużo bo około 600pln.
-
Audi a 4 2.5 tdi Automat 1999r Witam, po zmianie skrzynii biegów automat na manual wyskakuje auto pracuje w trybie awaryjnym. Nie wkręca się na obroty. Co dziwne po wypięciu czujnika wału przy skrzynii biegów auto pracuje lepiej ale dalej nie wkręca się na obroty. Jest w trybie awaryjnym. Sterownik silnika wynieniony i zadaptowany. Auto ma manualną skrzynię biegów w pamięci sterownika. Sterownik skrzynii autamatycznej wypięty. Czy ma ktoś jakieś pomysły? Coś słyszałem że trzeba zamieszać między pinami przy wtyczkach sterownika silnika.
-
1.9 tdi bkc schamat instalacji pompki spryskiwaczy
kantor81 odpowiedział(a) na kantor81 temat w Audi A4 B6/B7
dzięki, jaki masz program, z którego masz printscreen. -
Ok dzięki za podpowiedź, dzisiaj sprawdzę.
-
Witam,mam auto z silnikiem BKC napęd 4x4 /skoda octavia II/ - wentylatory chłodnicy po załączeniu kluczyka zostają uruchomione obydwa. VCDS Pokazuje błędy: Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Control Module Part Number: 03G 906 016 BD HW: 028 101 223 6 Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 7002 Software Coding: 0000172 Work Shop Code: WSC 73430 790 00000 VCID: 66C3501A51C7C02E0EF-8033 3 Faults Found: 18044 - Powertrain Data Bus P1636 - 000 - Missing Message from Airbag Controller Freeze Frame: RPM: 798 /min Torque: 41.5 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00101100 Torque: 148.8 Nm Torque: 0.0 Nm 16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) P0243 - 000 - Malfunction Freeze Frame: RPM: 798 /min Torque: 39.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00101100 Absolute Pres.: 1081.2 mbar Absolute Pres.: 938.4 mbar 18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83) P2185 - 000 - Signal too High Freeze Frame: RPM: 798 /min Torque: 41.5 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: 32.4°C Temperature: 27.0°C
-
Witam, potrzebuje schemat instalacji pompki spryskiwaczy reflektorów do samochodu skoda octavia 2 1.9 TDI BKC 2005r. Mam założony zderzak od wersji ze spryskiwaczami i chcę je podłączyć. W zbiorniczku spryskiwaczy mam tylko jedną pompkę. Czy może ktoś podrzucić schemat gdzie podłączyć wtyczkę z nowym (drugim) silniczkiem.
-
Witam, samochód z silnikiem 1.9 tdi BKC. Po odpaleniu przez okło 3minuty ładnie chodzi. Potem zwiększa obroty do 10046/min. Wyskakuje błąd jak poniżej. Z czym to może być związane. W aucie jest słaba bateria, a alternator ładuje na 14,2V. VCDS Version: Release 12.12.0 Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Control Module Part Number: 03G 906 016 FS HW: 028 101 195 5 Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 6124 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 66565 257 00032 VCID: 79F90B6630795FD6D3D-802C Fault Codes have been Erased 1 Fault Found: 18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller P1643 - 000 - Freeze Frame: RPM: 1008 /min Torque: 34.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 11000100 Torque: 154.0 Nm Bin. Bits: 1 01 0 Problem rozwiązany, akumulator był w kiepskim stanie, wymiana akumulatora rozwiązała sprawę.
-
Dzięki za rozjaśnienie tematu, resztę damy radę.
-
Witaj, jeżeli możesz trochę jaśniej <german81>
-
Witam, mam samochód z silnikiem ASV 2001r 110PS. Od jakiegoś czasu auto zachowuje się tak jakby w pewnym zakresie obrotów przeładowywało i wchodzi w tryb awaryjny, co ciekawego w silniku nie zapisują się błędy o przeładowaniu, jedynie o czujniku ciśnienia. Znawców proszę o interpretację i ewentualne sugestie co do samego zrobienia logów jak i do stanu auta. 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent GRUPA 003 Basic Settings i Measuring blocks Log (6 - 003,003) GRUPA 000 Basic Settings i Measuring blocks Log (7 - 000,000) GRUPA 011 Basic Settings Log (8 - 011) GRUPA 004 Basic Settings Log (9 - 004) GRUPA 003, 008, 010 Dynamiczne Log (10 - 003,008,010) GRUPA 000, 011 DYNAMICZNE Log (11 - 000,011)
-
Witam wszystkich:wink: forumowiczów oraz gości.