Skocz do zawartości

pwiecek7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pwiecek7

Osiągnięcia pwiecek7

0

Reputacja

  1. hmmm. to panowie na jaki olej mam zmienić bo się już pogubiłem, używałem takiego oleju bo mi mechanik polecił i takim zalał jak kupiłem auto. a jak myślicie kable do świec wymieniać.
  2. no poczytam o olejach właśnie, no a wy jak w końcu polecacie zmianę czy nie. Raczej staram się przeglądy regularnie robić, olej tak co 9 11 tys wymieniam czasem częściej. Amorki powinny być w porządku przegląd na stacji diagnostycznej nic nie wykazywał na ich nadmierne zużycie. A do waga podłączałem coś tam wyskoczyło niby z ciśnieniem doładowania, więc może ten olej jednak zmienić na inny.
  3. Witam, Moja a4 będzie miała okrągłą rocznice na liczniku wyskoczy 300 000 km, rzeczywisty przebieg najprawdopodobniej większy już jest, ale mniejsza z tym. Planuje zrobić przegląd samochody i chciałbym zapytać na co pasowało by zerknąć co sprawdzić i w ogóle. Mam już kilka zaplanowanych rzeczy. Wymiana oleju i filtra do tej pory używałem mobil 1 w15 40 może już czas na zmianę na inny. Wymiana filtra paliwa i powietrza. Wymiana świec (kable też wymieniać mam?) Sprawdzę stan klocków chociaż powinny być Oki, ostatnio zmieniane tylne tarcze z klockami, Zawieszenie powinno być Oki wymieniane nie tak dawno, jedynie drążek jeden stuka coś, Hmmm koledzy na co by tu jeszcze uwagę zwrócić, czekam na sugestie, pozdrawiam
  4. hmm nie za bardzo wiem jak to działa i wogóle. a jaki rozmiar polecacie !!
  5. witam, mam takie pytanko do tej pory jeździłem na oponach 205/55 r16 i teraz już nadają się do wymiany, więc szukam nowych i zastanawia mnie czy ten rozmiar opony może mieć jakiś wpływ na większe zużycie zawieszenia a jeśli tak to jaki rozmiar byłby korzystniejszy dla zawieszenia i felga musi spełniać jakieś wymagania do nowego rozmiaru oponki. nie znam się na tym za bardzo dlatego pytam
  6. no koledzy będę próbował, jak co to dam znać jak poszło
  7. no ale jak ją przełożyć, mi się wydaje jakby to jedna całość była, jest pordzewiałe wszystko wiec może ma ktoś patent jak to rozdzielić, bo nie chce aby mi pękła.
  8. witam. koledzy kupiłem tarcze do tyłu i zauważyłem w nich brak tarczy zębatej jak mniemam odpowiedzialnej za prace abs. można ją przęłożyc z starej tarczy czy trzeba dokupić, a może gość w sklepie złą mi dał.
  9. koledzy nie mam ładowania, i wyciągnąlem regulator i szczotki króciutkie, kupiłem nowy zamiennik ale nie działa jak trzeba nie ma jednej blaszki, ale chodzi mi oto ze w starym orginalnym nie ma bezpiecznika żadnego a mijsce jest na niego, w zamienniku już jest, mogło jakoś wywalić ten bezpiecznik czy coś i co moze byc przyczyną,
  10. no masz racje kolego, w dieslu są dwa cieniutkie kabelki, ale nie wiem czy we wszystkich altkach tak jest ale tu nie idzie pomylic gdzie który ma iść, bo jeden zakonćżony jestn nakładką na srubę a drugi plastikową wtyczką, obrotomierz działa, jedynie ta kontrolka świeci, nadal, a gośc w sklepie że nie widzi w zamiennikach taką z blaszką, że nigdy jak brali od niego na to nikt uwagi nie zwracał, spróbuje podpiąc na krótką ten kabelek i zobacze czy kontrolka zgaśnie, bo innej rady nie ma no chyba że do jakiego elektryka, ale to się zobaczy,
  11. pewien nie jestem ale już się pogubiłem tak jak widać na zdjeciu cały obwód jest połączony[br]Dopisany: 03 Luty 2009, 19:17_________________________________________________dodam jeszcze że z tego co wyczytałem to tylko diesle posiadają taki przewód,
  12. Tak stykała się z masą, tak to wygląda http://s4.zapodaj.net/88363268.jpg.html
  13. w orginalnym była, i była podpięta jest to jedynie taka blaszka i na nią wchodził wtyk, orginalny od zamiennika różnią się jedynie tym tylko
  14. witam, wymieniłem regulator napięcia na zamiennik bo był brak ładowania, kontrolka świeciła, ale w zamienniku nie ma miejsca aby podpiąć wtykowy przewód elektryczny, autko wygląda na to że ładuje, bo palilo kilka razy, bez problemu przy właczonych wszystkich odbiornikach prądu, ale kontrolka dalej świeci, czyżby to było przyczyną że ten jeden kabelek jest nie podpięty, dzwoniłem do gościa co mi sprzedał zamiennik ale on mówi że ten kabelek nie jest konieczny że bym jechał do elektryka to mi sprawdzi bo może co innego nie ma, a żę regulator stary miałem dobry, ale widać że szczotki są już bardzo zużyte.
  15. Kolego sprawdż najpierw silniczki od regulacji świateł tak jak juz kolega wspominał wyżej, najlepiej je odepnij i zobacz czy coś wtedy buczy. ja też miałem takie buczenie i było ono z niesprawnego silniczka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...