Skocz do zawartości

robert87

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O robert87

Osiągnięcia robert87

0

Reputacja

  1. Witam od jakiegoś czasu męczę sie z moim audi. Dużo juz przewertowałem forów i niestety nie znalazłem odpowiedzi co może być na 100 % a mianowicie jest tak : 1 Lampka w podsufitce mi działa natomiast po włożeniu kluczyka i przekręceniu stacyjki powinna zgasnąć a tego nie robi i świeci się non stop i gaśnie dopiero po 2min. 2.Centralny zamek zamyka wszystkie drzwi z pilota natomiast nie zamknę drzwi centralnym guzikiem w drzwiach kierowcy...( w ogóle nie reaguje) 3. Nie działają mi w ogóle elektryczne szyby od środka natomiast po dłuższym przytrzymaniu guzika otwórz na pilocie wszystkie szyby się odsuwają.... i proszę o pomoc gdzie leży problem czy w drzwiach np. kierowcy czy w pompce centralnego ? Aha styki w pompce przelutowane na nowo wymieniona jedna wtyczka na nową ponieważ we wcześniejszej piny się utleniły. na 1000% dobrze wtyczka przelutowana itp. Może jest coś z tymi mikrostykami w klamce drzwi kierowcy ???? I bardzo proszę o wyjaśnienie który mikrostyk od czego w klamce....i ogólnie o pomoc gdyż ktoś miał podobny problem....[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2011, 14:32_________________________________________________Nieaktualne.
  2. Witam koledzy, powoli zblizam sie do wymiany oleju w moim a4 i prosze o pomoc, u jakiego spzedawcy kupic oliwe Motula specyfic , moze macie jakiegos zaufanego sprzedawce bo wachlarz cenowy jaki jest na portalu trochę mnie przeraza (wczesniej za bankę placilem 160zł) czy aby te tansze okazje to nie motul - podróbka np motul specific 100% syntetic 5W-30 za bankę 5L w cenie 120zł...natomiast z ciekawosci bylem w intercarsie kielce i za ten sam olej koles powiedzial 290zł!!! czy to mozliwe ze az tyle przycinają sobie marży??....prosze o wypowiedz w mojej sprawie pozdrawiam
  3. witam tak jak w temacie nie dziala w ogóle centralny pod vagiem wywala mi błąd 00991 jak nacisne na pilota to kierunki mrygną na 0,1sek i nic sie nie dzieje co moze byc i jak temu zaradzic prosze pomożcie [br]Dopisany: 22 Marzec 2010, 11:40_________________________________________________i co nikt nie moze mi pomoc ?? co sie moglo stac
  4. ok dzieki mistrzowie za informacje pozdrawiam
  5. Witam Drodzy Koledzy !! Napiszcie prosze jak postepowac przy wymianie pompy wody - na co należy zwrócić bezwzględną uwagę by cieszyć się bezawaryjnością gdyz moja dotychczasowa pompa (ruville) wytrzymala 11miesięcy(wymiana podczas wymiany rozrządu) i teraz leje:( ale do rzeczy ( co odrecic a co mozna sobie odpuscic jesli jest taka mozliwiość) czy trzeba wszystko odkrecac czyli caly przedni pas jak przy wymianie rozrządu. i najwazniejsze czy owa pompe mozna wymienic samodzielnie czy jest to tak trudne jak z rozrzadem ze lepiej bylo by jechac do mechanika....i nie kombinowac:) mechanik powiedzial mi za wymiane 150zł - 160zł czyli tyle ile za caly rozrząd;/ pompę kupilem w ASO do mojego AJM za 180 zł natomiast w intercarsie za pompę HEPU powiedzial mi 162zł a SKFa 309zł a i co najlepsze wg niego w AJM z 2000r Były 2 rodzaje pomp??? jak z tym jest?
  6. witam koledzy powiedzcie mi jak zaprogramowac immo w nowym kluczyku jaka jest procedura ??? z Vag - Comem Posiadam pin wiec nie powinno byc problemow ale jednoznacznie nie znalazlem procedury programowania wiec Koledzy pomozcie i napiszcie krok po kroku co trzeba zrobib by zaprogramowac immo
  7. no to mi pozostaje ale pierw pytam sie Was bo byc moze ktos mial podobny problem i podzieli sie info
  8. witam otóż mam problem od pewnego czasu słychać na nierównej sypkiej nawierzchni (kamienie , grys itp) stuki w przednim lewym kole (strona kierowcy ) powiedzcie mi jaki element zawieszenia wymienić żeby to zniwelować...nie chce narazie wymieniac calej zawiechy bo wiadomo koszta ale również nie chce uśmiercić starej bo żadnych luzów na kierownicy nie ma wszystko poza tymi denerwujacymi stukami jest ok...bardzo prosze o pomoc
  9. koledzy mam ten sam problem otoz identyczny dzwiek wydobywa sie z pod maski. Natomiast zauwazylem rozniez ze po wlaczeniu swiatel dzwiek sie nasila a po wylaczeniu przycicha...wiec to bylo by zrozumiale wiekszy pobór prądu to wieksze opory dla alternatora wiec i lozyska sie odzywaja. Niewiem jak wy drodzy koledzy ale ja obstawial bym ze to bedzie alternator a nie wisko....ale czekam dalej na rozwiazanie tej sprawy bo byc moze cos innego sie jeszcze napatoczy ....nosze sie z wymiana lozysk badz sprzegielka w alternatorze ale po prostu nie mam czasu [br]Dopisany: 29 Maj 2009, 10:02_________________________________________________i w sumie nie jestem pewien czy sprzegielko czy lozyska...jeszcze
  10. rozrzad mialem wymieniany jakies 20tys km temu rowniez z pompa wody wiec to raczej bym wykluczal. no nic narazie znalazlem ze z pod czujnika mi sie poci jak to zlikwiduje i nie ustapi to bede szukal dalej
  11. Panowie pomozcie ubywa mi plyn chlodniczy z ukladu...duzo czytalem i poczatkowo myslalem ze to ta nieszczesna uszczelka pod glowica ale tak plyn nie czuc spalinami nie ma bialej mazi w oleju; nie syczy jak odkrecam nakretke z nagrzanym plynem chlodniczym w zbiorniku... nie kapie mi woda z rury itd wiec zaczalem szukac wycieku no i znalazlem.....poci mi sie przy czujniku temperatury g62 w bloku silnika. mam juz oring tylko teraz kolejny problem jak oproznic blok silnika z plynu tak a zebym mogl go ponownie wykorzystac. odpiecie rury pod chlodnica nie oprozni calego ukladu bo ujdzie z chlodnicy ale zostane plyn w bloku;/ powiedzcie jak sie z tym uporac. pozdr i czekam na odpowiedz [br]Dopisany: 23 Maj 2009, 10:34_________________________________________________aha no i jeszczee jedno czy da sie w ajm wyjac alternator bez robierania przodu bo najprawdopodobniej siada mi lozysko w nim pozdr
  12. wiec jak to jest mam ten wzmacniacz czy nie ?????? no i co z ta czarna wtyczka na zdjeciu nie musi byc do czegos podlaczona przypominam ze nie mam glosnikow w tylnej półce......prosze o odpowiedz [br]Dopisany: 04 Maj 2009, 23:40_________________________________________________mistrzowie i jak nikt mi nie możne pomóc??? nikt nie ma 6glosnikow w aucie ?? prosze pomozcie mi zlokalizowac gdzie znajduje sie ten wzmacniacz... aha no i jeszcze jedno jak podlaczylem stare radio oryginalne chorus to i tak nie grały mi tylne glosniki ;/ aaa i jeszcze jedno mam 3 kostki iso i wszystkie sa koloru czarnego jedna jest od zasilania druga od glosnikow a z trzeciej dluzszej czarnej dochodza 3przewody a nie wiem gdzie ida. ps . moglby mi ktos przeslac schemat instalacji audio do mojej audiczki z 6glosnikami bez glosnikow w tylnej polce albo powie jak sie z tym uporac??? bardzo prosze o pomoc
  13. półka???? ja mam sedana a tam pólki raczej nie ma. oryginalnie mam 6glośnikow 4 sredniotonowe w drzwiach i 2 wysokotonowe w przednich drzwiach. Panowie ale co z ta wtyczka co mam zrobic zeby tyl zagral. czekam z niecierpliwoscia na odpowiedz a narazie musze spadac do pracy pozdr i milego dnia :>
  14. hmm no wlasnie to jest foto z tylnych lewych drzwi( za kierowcą) i tam zadnego wzmacniacza nie znalazlem...wiec jak z tym jest a co z tym czarnym gniazdkiem???
  15. Witam otoz mam problem z uruchomieniem tylnych glosnikow... mam nieoryginalne radio JVC na plyty wczesniej bylo Audi chorus 2 kanałowe.. postanowilem sie dzis do tego zabrac i zaczalem rozbierac tapicerke w tylnych drzwiach zeby w ogole zobaczyc czy mam glosniki no i okazoalo sie ze sa wiec niby ok ale mam problem z jednym gniazdkiem (czarne gniazdko). poniewaz nigdzie nie jest podlaczone wiec wyglada jak by bylo cos rozlaczone ale nie wiem czy ta wtyczka jest potrzebna poniewaz niebieska jest podpieta i przewod jest poprowadzony. czytałem na naszym forum i wychodzi na to ze niby mam wzmacniacz w tylnych golsnikach czy tak?? czy ten wzmacniaczyk jest na jednym glosniku?? pomozcie mi sie z tym uprac. pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...