Skocz do zawartości

Mk-Mateusz

Pasjonat
  • Postów

    242
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mk-Mateusz

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Mk-Mateusz

0

Reputacja

  1. Witam. Czy są jakieś trudności i niespodzianki przy wymianie pompy VACUM\TANDEM? Moja cieknie spod zewnętrznego dekla gdzie jest niewymienna uszczelka. Kupiłem nową i planuje ją wymienić sam w domu. Kupiłem też do niej nowe uszczelki w ASO.
  2. dzis ponownie rozkładał zacisk, wiec na pewno to jest dobrze zrobione. Wymienił przewody i objawy takie same. Jednak stwierdził że to przez ten tłoczek. Oryginalny na ostatnim zwężeniu w środku ma ścięcie pod kątem (około 45st) pomiedzy ostatnia "cześcią" a przed ostatnia, a ten założony nie ma ścięcia tylko jest pod kątem prostym. Przez to tłoczek się nie cofa wystarczająco. Nie mogę nigdzie nabyć tego tłoczka;/ Problem dalej nie rozwiązany.
  3. hmm, własnie tak mi sie wydaje ze nie bedzie wiele tłoczków do tego auta skoro ten który kolega wyżej przedstawil pasuje do wielu samochodów. Pewnie nawet mechanik kupil ten sam. Mówił o tym ze w srodku tłoczka jest jakis inny frez niz w tamtym co byl oryginalnie i dlatego reczny tak wysoko bierze - no własnie teraz to już brał...bo sytuacja się zmieniała. W piątek wracajac do domu zauzywzyłem ze reczny opadł i jest idealnie tak jak byc powinien. Ucieszyłem sie z tego faktu ze wszystko wraca do normy. Po powrocie okazało sie ze tarcza jest goroąca, dymy się z niej i smierdzi spalonymi klockami. Dzis rozebrałem i okazuje sie ze po nacisknieciu hamulca nożnego i puszczeniu, koło (na podniesionym tyle) ciezko sie obraca (wiec juz znam powód nagrzewania). Co jest ciekawe po kilku próbach kręcenia nim jest coraz lepiej. Wniosek z tego taki ze nie odbija tłoczek. Co może by tego powodem? Można wykluczyć "ponoć" inny tłoczek? Byłem u mechanika i mówił ze to nie tloczek na pewno. Stwierdził ze to mogą być przewody i własnie planuje zmienic te dwa przy kole. Ponoc mogą być rozwarstwione. Co o tym sądzicie???
  4. okazało się że dziurawa była membrana od zaworu podciśnieniowego który znajduje sie na wężu układu chłodniczego. Zawór to wymiany i cały układ podciśnienia wraca do poprawnej pracy :-)
  5. nie pamietam dokładnie jak to mi tłumaczył - mówił mi ze jest to inny tłoczek - taki mu dali i widzi po jego srodku...
  6. Witam. Miałem robione tarcze i klocki w tyle. Dostarczyłem mechanikowi tarcze + klocki. Po robocie, przy odbiorze auta okazało się że należało też wymienić tłoczek hamulcowy. Mechanik wiec sam zakupił tłoczek i założył. Przy odbiorze wspomniał, ze kupił tłoczek ale okazało się, że nie jest taki jak ten poprzedni. Ma troszkę inne wycięcie w głębi tłoczka. I w chwili obecnej jedno koło hamuje gorzej a ori drugiej stronie lepiej. Ponadto ręczny łapie prawie u samej góry. Oglądałem linki przy ręcznym i jedna wciąga się bardziej druga mniej przy tym mechanizmie. Mechanik po paru dniach od odbioru kontaktował się ze nie może znaleźć takiego tłoczka jak był. Orientuje się ktoś jak wygląda ten problem? We wcześniejszym Audi A4 B5 1Z 1995 kupiłem tłoczki bez problemów. Tutaj pojawił się problem - w sumie dziwiłem się, że w mechanik mówił, że wszędzie są te co mi założył a nie idzie dostać poprawnego....
  7. Ponownie otwieram temat - mam pytanie od tego zaworu. Nie chodzi tu o wyciek bo jego nie ma - ale mysle ze nie ma sensu tworzyc nowego tematu. No więc: Okazało się ze mam uszkodzony ten zawór. W sensie takim ze chyba jakas membrana czy co tam jest jest uszkodzona i pusszczała mi całe podcisnienie w układzie przez co nie działało sterowanie turbina,klapa gaszaca i egr. Dzis udalo mi sie zdiagnozować, że to własnie on jest winien. Zatkałem narazie ten przewod idacy do niego - zawór odłaczony. Wszystko pracuje juz poprawnie. No i moje pytanie takie: Dokładnie co to jest za zawór? Jakie ma zadanie? I jakie skutki jego odłączenia? Co gdy jest cały czas zamknięty lub otwarty???
  8. hmm, w wartościach mierzonych wywnioskowałem to po paramterach... nie działa sterowanie tymi trzema rzeczami... widac to po paramterach i po pracy samochodu.
  9. hmmm, wspomaganie działa poprawnie... w sensie ze hamulce pracuja poprawnie...
  10. Witam. Ostanio zauwyazłem w samochodzie jakis ubytek mocy. Dzis zdiagnozowałem za pomocą VAG'a że nie działa sterowanie podciśnieniem (BS 011 nie zwieksza cisnienia, BS 003 nie steruje EGR'em, klapa gasząca nie pracuje). Także wygląda to na jedno źródło problemu a nie np. uszkodzony N75 czy N18. Wiadomo, trzeba sprawdzić cały układ. Jednak może ktoś orientuje się który przewód może być uszkodzony skoro nie działa "wszystko" na raz?
  11. Mk-Mateusz

    Znaczenie ET Felgi

    ok, dzieki - no własnie mysle ze nie - ale wole sie upewnic bo wczesniej nie wiedizłem co to za oznaczenie:P teraz juz wszystko jasne... EDIT: a jeszcze jedno pytanko. Bo zapomnialem wspomniec: do zawieszenia 1BE jakie beda najbardziej odpowiednie? moze jakies inne niz te o których wspominam?
  12. Mk-Mateusz

    Znaczenie ET Felgi

    oczywiście że będą pasować z tego co widze na schemacie to bedzie różnica 2mm? na co ona wpływa itp? czy moze w tym wypadku (ET45 i E47) nie ma wogole różnicy? sorry za moje "durne" pytania :-) jak ktos ma chwilke to niech napisze:) poprostu mam "pod reką" takie felgi do kupna i chce na nie załozyc 195/65/15 i nie wiem czy brac spokojnie te e47 czy szukac dalej preferowane et45 w innych ofertach...
  13. Mk-Mateusz

    Znaczenie ET Felgi

    witam. do a4 b5 2000r sedan ajm, zalecane felgi to 6JX15H2 ET45 5x112 - Zgadza się? Mam okazje kupic: Rozstaw: 5x112x57 ET47 Czy bedą pasować? Niby powinienem miec Et45 a tu jest et47... nie chchałbym miec jakis problemów po zakupie. Domyslam sie również ze gdzies w tych 100s watku znajde odpowiedz, ale brak czasu na przeczytanie wszystkiego.
  14. Odgrzebuje temat: Również mnie interesuje sprawa z tymi końcówkami numerków? Jaka jest różnica? Mam okazję kupić pompę od AWX z inną końcówką, mój silnik do AJM.
  15. eh, okazało się właśnie że wyciekająca ropa uszkodziła kolejny przewód chłodniczy znajdujący się pod nią. zanim jednak zdecyduje się na wymianę chciałbym rozebrać ten zewnetrzny dekiel pompy z pod którego cieknie. Czekaja mnie jakies niespodzianki pod zdjęciu tego? Coś może wypaść itp? Ewentualnie może lepiej zdjąć całą pompę a potem odkręcić dekiel?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...