[B5 AJM] Układ podciśnienia: Turbo + EGR + Klapa Gasząca - NIE DZIAŁA
0

    8 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam.

    Ostanio zauwyazłem w samochodzie jakis ubytek mocy. Dzis zdiagnozowałem za pomocą VAG'a że nie działa sterowanie podciśnieniem (BS 011 nie zwieksza cisnienia, BS 003 nie steruje EGR'em, klapa gasząca nie pracuje).

    Także wygląda to na jedno źródło problemu a nie np. uszkodzony N75 czy N18.

    Wiadomo, trzeba sprawdzić cały układ. Jednak może ktoś orientuje się który przewód może być uszkodzony skoro nie działa "wszystko" na raz?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zacznij o tanempomy, czy wytwarza podciśninie, jak wytwarza to lecisz po przewodzie do trójnika i dalej po tych cięszych, co sterują osprzętem, może coś się odłączyło.

    A wspomaganie hamulcy działa ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    hmmm, wspomaganie działa poprawnie... w sensie ze hamulce pracuja poprawnie...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ale wyszło ci to na vag-u czy sam zauważyłeś że nie działa? Przy braku podciśnienia raczej vag nic nie pokaże

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    hmm, w wartościach mierzonych wywnioskowałem to po paramterach... nie działa sterowanie tymi trzema rzeczami... widac to po paramterach i po pracy samochodu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak pedał hamulca nie jest twardy i hample działają w miarę normalnie to tandem sprawny, obejżyj dokładnie wężyki podciśniniowe, albo coś się odłączyło, albo coś się zatkało :mysli: ( zamarzło ? )

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dokłanie tak jak pisze piotrsob1,gdzieś masz nieszczelność na cienkich przewodach podciśnieniowych skoro nie było błędu na vag-u

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    okazało się że dziurawa była membrana od zaworu podciśnieniowego który znajduje sie na wężu układu chłodniczego. Zawór to wymiany i cały układ podciśnienia wraca do poprawnej pracy :-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy