Jump to content

daro87

Pasjonat
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

About daro87

Informacje

  • First name
    Darek
  • Location
    Lesko

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.9 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. no to może i ja założył bym sobie takie poziomowanie dynamiczne bo mam statyczne... tylko potrzebował bym jakieś numery tych silniczków i czy kostka od starego sterownika pasuje do nowego? dużo pinów trzeba zmieniać ze starej wtyczki ? ma ktoś jakiś schemat tych pinów ?
  2. potwierdzam w obu a4 b5 dół miałem TRW a góra LEM.. oryginał z datą produkcji auta
  3. jak 15" to lepiej 205/60 .. 195/65 nie jest tak komfortowe do tego auta ...
  4. może te co widziałem nie były oryginalne ale znaczki miały audi a to była normalna guma a nie jak poduszka silnika guma oil ... moje skv już trochę latają ... jak nie zapomnę to sprawdzę dokładnie ile mają bo mam zapisane ... ale już zapomniałem co to stuki ... ale ponad 20k powinno być ! bez porównania do ms... tam to auto pływa jak stary polonez i po roku osłony dziurawe mam nawet zdjęcia w tel... jak by ktoś chciał ...
  5. no to mój zestaw SKV został zamontowany i zobaczymy ile to wytrzyma ... zestaw SM wytrzymał 35k i pewnie było by więcej ale gumy na sworzniach się posypały ... różnice pomiędzy MS a SKV są bardzo odczuwalne .... na MS jak każdy się przekonał auto nie jest takie stabilne i delikatnie pływa choć niektórzy wymieniają tuleje na inne i jest ok ... na zestawie SKV auto prowadzi się naprawdę fajnie ! jest bardzo stabilne ! nie pływa i jest ciche ... można powiedzieć że auto prowadzi się idealnie ... teraz jeszcze kwestia wytrzymałości ! w moim przypadku będzie to wyzwanie dla nich bo drogi podk
  6. miałem już trzy takie modele i w każdym tak było więc pewnie to standard
  7. wysokość jest inna ?? myślałem że to to samo...
  8. myślę że żadne badania tu niczego nie zmienią bo nikt nie zna prawidłowej twardości materiałów ... zbyt twarda mieszanka może byś wytrzymała ale może pękać ! zbyt miękka może się rozciągać... KOLEGA który robił porównanie mógł by sprawdzić jakimś nożem czy po takim samym nacisku noża robi się taki sam ślad ! nie wiem czy ktoś wie jak takie wahacze się robi ale ja widziałem ...takie porównanie ma sens tylko wtedy gdy mamy dwa wahacze z tej samej formy ! a to ile form jest na taki detal zależy od wielkości fabryki ! rzadko jest tak że jest tylko jedna ! z jednej formy wychodzi min.dwie sztuk
  9. sprzęgło założone i wszystko ok ... polecam prosił bym jeszcze o jakieś propozycje amortyzatorów do zawieszenia 1BE
  10. tylko nie TRW teraz to słaba jakość
  11. temat : Tuleje belki tylnej wymianaa pytasz o sanki???
×
×
  • Create New...