
porki18
Pasjonat-
Postów
51 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O porki18

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Cabriolet
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
porki18 obserwuje zawartość Problem po wymianie turbiny
-
Koledzy posiadam a4 2.0 TDI bpw. Wymieniłem turbinę na brd używka 106 tyś nalotu oraz dołożyłem intercooler. Problem polega na tym że turbina wstaje zaczyna porządnie pompować przy 2800 obrotow. Sprawdzone na hamowni. Może jest ktoś z Trójmiasta by pomóc?
-
Powiecie coś jeszcze na temat logow z turbo , przepływki??
-
Około 15 tys km temu regenerowana turbina. Jednak od pewnego czasu zaczął pojawiać się problem z turbo. Przy prędkości około 120/130km brak mocy. Wymieniłem n75 org nowy. http://vaglogi.pl/log-011_003_1HaLTD4.html
-
Panowie jeśli mam rnse + org zmieniarką czy dolozony aux będzie się gryzl z zmieniarką? Czy muszę się wpinac przy radiu czy mogę przy zmieniarce? Dzięki za inf
-
Sprawdziłem czujnik g62. Na blacie jest równo 90 a czujnik pokazuje 79-81 wymiana?? Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
-
No właśnie sa Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
-
Friday,09,March,2018,20:23:29:54500 VCDS Version: Release 17.8.0 Running on Windows XP x86 www.Ross-Tech.com Address 15: Airbags Labels: 8H0-959-655-94.lbl Control Module Part Number: 8H0 959 655 E HW: 8H0 959 655 E Component and/or Version: Airbag 9.42 H09 1840 Software Coding: 0071114 Work Shop Code: WSC 00672 785 00200 VCID: 3C76B9547FBF43A696-8068 4 Faults Found: 01316 - ABS Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 9 Reset counter: 39 Time Indication: 0 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 9 Reset counter: 39 Time Indication: 0 00474 - Control Module for Immobilizer 004 - No Signal/Communication - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Reset counter: 255 Time Indication: 0 01312 - Powertrain Data Bus 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Reset counter: 255 Time Indication: 0
-
I mam ten blad w sterwoniku silnika bład Powertrain Data Bus P1651
-
a jak pompki sa ok?? czy?? myslalem nad uszczelniaczami czy narazie sobie odpuscic??
-
ale moze cos mi z tego juz powiesz .. a jak nie to wieczorem polece na obwodnice i zrobie wszytskie tak jak z opisu
-
http://vaglogi.pl/log-001_o5BNT2.html http://vaglogi.pl/log-003_R9pEV.html http://vaglogi.pl/log-004_PP51u6.html http://vaglogi.pl/log-011_eXqkzLV.html http://vaglogi.pl/log-013_qtxEIp.html http://vaglogi.pl/log-018_fdJm1.html http://vaglogi.pl/log-003_011_et0X69B.html I mam ten blad w sterwoniku silnika bład Powertrain Data Bus P1651 sorry teraz jak otworzylem link zobaczylem ze w dynamicznym mam dwa razy 011:(
-
Zrobie logi tak jak Kamil pisał. Zobaczymy co powie... Mam teraz rowniż bład Powertrain Data Bus P1651... masakra
-
No i sory nie dodałem szybciej ze był wymieniany rozrząd... No i twraz na biegu jałowym mam drgania silnika (których szybciej nie było Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
-
Wrzucam foty po przejechaniu około 25km Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
-
Grupa 18 Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka