Skocz do zawartości

porki18

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O porki18

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Koledzy posiadam a4 2.0 TDI bpw. Wymieniłem turbinę na brd używka 106 tyś nalotu oraz dołożyłem intercooler. Problem polega na tym że turbina wstaje zaczyna porządnie pompować przy 2800 obrotow. Sprawdzone na hamowni. Może jest ktoś z Trójmiasta by pomóc?
  2. Powiecie coś jeszcze na temat logow z turbo , przepływki??
  3. Około 15 tys km temu regenerowana turbina. Jednak od pewnego czasu zaczął pojawiać się problem z turbo. Przy prędkości około 120/130km brak mocy. Wymieniłem n75 org nowy. http://vaglogi.pl/log-011_003_1HaLTD4.html
  4. Panowie jeśli mam rnse + org zmieniarką czy dolozony aux będzie się gryzl z zmieniarką? Czy muszę się wpinac przy radiu czy mogę przy zmieniarce? Dzięki za inf
  5. porki18

    Spalanie 9L

    Sprawdziłem czujnik g62. Na blacie jest równo 90 a czujnik pokazuje 79-81 wymiana?? Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  6. porki18

    Spalanie 9L

    No właśnie sa Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  7. porki18

    Błedy AIRBAG

    Friday,09,March,2018,20:23:29:54500 VCDS Version: Release 17.8.0 Running on Windows XP x86 www.Ross-Tech.com Address 15: Airbags Labels: 8H0-959-655-94.lbl Control Module Part Number: 8H0 959 655 E HW: 8H0 959 655 E Component and/or Version: Airbag 9.42 H09 1840 Software Coding: 0071114 Work Shop Code: WSC 00672 785 00200 VCID: 3C76B9547FBF43A696-8068 4 Faults Found: 01316 - ABS Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 9 Reset counter: 39 Time Indication: 0 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 9 Reset counter: 39 Time Indication: 0 00474 - Control Module for Immobilizer 004 - No Signal/Communication - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Reset counter: 255 Time Indication: 0 01312 - Powertrain Data Bus 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Reset counter: 255 Time Indication: 0
  8. porki18

    Spalanie 9L

    I mam ten blad w sterwoniku silnika bład Powertrain Data Bus P1651
  9. porki18

    Spalanie 9L

    a jak pompki sa ok?? czy?? myslalem nad uszczelniaczami czy narazie sobie odpuscic??
  10. porki18

    Spalanie 9L

    ale moze cos mi z tego juz powiesz .. a jak nie to wieczorem polece na obwodnice i zrobie wszytskie tak jak z opisu
  11. porki18

    Spalanie 9L

    http://vaglogi.pl/log-001_o5BNT2.html http://vaglogi.pl/log-003_R9pEV.html http://vaglogi.pl/log-004_PP51u6.html http://vaglogi.pl/log-011_eXqkzLV.html http://vaglogi.pl/log-013_qtxEIp.html http://vaglogi.pl/log-018_fdJm1.html http://vaglogi.pl/log-003_011_et0X69B.html I mam ten blad w sterwoniku silnika bład Powertrain Data Bus P1651 sorry teraz jak otworzylem link zobaczylem ze w dynamicznym mam dwa razy 011:(
  12. porki18

    Spalanie 9L

    Zrobie logi tak jak Kamil pisał. Zobaczymy co powie... Mam teraz rowniż bład Powertrain Data Bus P1651... masakra
  13. porki18

    Spalanie 9L

    No i sory nie dodałem szybciej ze był wymieniany rozrząd... No i twraz na biegu jałowym mam drgania silnika (których szybciej nie było Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  14. porki18

    Spalanie 9L

    Wrzucam foty po przejechaniu około 25km Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  15. porki18

    Spalanie 9L

    Grupa 18 Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...