Skocz do zawartości

szewcu541

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O szewcu541

  1. Kręciłem przez kilkanaście sekund i zapalił. Był zapowietrzony. Dziękuję za pomoc.
  2. Paliwo dochodzi do wtrysków czy to że np. zawiera pęcherzyki powietrza jest powodem nieodpalania? Bo w ogóle nie dochodzi do samozapłonu (tylko powietrze z rury wydechowej). Bo pompa chyba nie padła?
  3. Już tak zrobiłem, ropa cieknie (na dwóch wtryskiwaczach) ale auto nie odpala, nie ma też żadnego dymu tylko powietrze z wydechu. Więc albo za małe ciśnienie wtryskiwanego paliwa albo coś z wtryskiwaczami (VAG nie pokazuje żadnych błędów). Stawiam że gdzieś jest nieszczelność i jest za małe ciśnienie, jak znaleźć to miejsce lub gdzie najczęściej to się zdarza (między pompą wtryskową a cylindrem)?
  4. Filtr niedawno wymieniany i zalany ropą a na kompie nie ma żadnych błędów
  5. Witam Dwa dni temu jechałem sobie spokojnie ku stacji benzynowej, FIS pokazywał że paliwa wystarczy jeszcze na ok. 20KM, lecz przy zjeżdżaniu z wiaduktu auto nagle zgasło. Udało mi się odpalić silnik (podczas zjeżdżania) ponownie na chwile i potem znowu też na chwile. Wlałem 10l ropy z kanistra do baku, ale auto dalej nie chciało zapalić. Cała sytuacja zakończyła się holowaniem i teraz auto stoi w garażu a ja nie wiem jak go odpalić. Rozrusznik normalnie kręci ale nic się nie dzieje. Może układ paliwowy się zapowietrzył i trzeba kręcić aż do skutku? Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie... Dodam że wcześniej też zdarzyło mi się jechać na rezerwie i przydarzyło mi się to samo, mechanik powiedział że układ się zapowietrzył i ponoć były jakieś luzy na zaworach dopływu paliwa. Polecił mi też żebym nie jeździł na rezerwie, bo silniki diesla tego nie lubią. Pozdrawiam
  6. Witam wszystkich!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...