Skocz do zawartości

piguu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piguu

Osiągnięcia piguu

1

Reputacja

  1. Witam Panowie! Jestem szczęśliwym posiadaczem ori BEXa bez gazu. Jednak od niedawna sprawy się skomplikowały na tyle, że dziennie auto przejeżdża 50-60km i jestem zmuszony założyć gaz... Silnik seria 190PS Quattro, i nie zamierzam tam nic zmieniać. Pytanie teraz do Was, posiadaczy LPG w mocach rzędu +/- 200KM co DOBREGO polecacie, jakie graty, jak to u Was śmiga. Nie ma być to instalacja z najniższej półki typu STAG czy KME to mnie nie interesuje, chodzi mi bardziej o wysoką jakość typu BRC lub PRINCE! Posiadaczy STAGów za wypowiedzi dziękuję, pozdrawiam
  2. OK, z obrotkami jestem już spokojny. Na weekendzie zajmę się odpowietrzeniem i dam znać co i jak, czy coś pomogło, dzięki za podpowiedzi. ---------- Post dopisany 11-07-2014 at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany 09-07-2014 at 22:57 ---------- Dziś po walce okazało się że wysprzęglik i układ jest odpowietrzony i pracuje bardzo dobrze. Jednak podczas oględzin zauważyłem luzy na wybieraku "kulce" która porusza dalej wodzikiem. Czy u Was też tak jest czy raczej jest sztywno (znaczy brak najmniejszych luzów) może to jest przyczyną...?
  3. Dzieki za odp, z 1 biegiem też jest czasami problem z tym że chodzi mi o wbijanie biegu na postoju a nie podczas jazdy. Co to może być? Docisk?
  4. Nie bierze przy samej górze, zresztą to nie jest powód dla którego bieg wsteczny nie wchodzi bo raz wchodzi a raz nie...
  5. Witam wszystkich! Mam BEXa i właśnie taki problem: wyaje mi się że wolno schodzi z wysokich obrotów, raczej nie powinno tak być, od czego zacząć? Przepustnica jest czysta i nie ma tam nieszczelności... Co dalej, pomóżcie. PS. Co do sprzęgła - czasami nie chce wejść bieg wsteczny trzeba z nim walczyć a inne zapinają się ciężko, sprzęgło bieże od góry także tarcza ok, co może być przyczyną, wodzik...?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...