-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Fela

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Łodź/Ozorków
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
s4 seryjnie wychodziły z 2.7biturbo wiec po miałbym wkladać do niego 2.7 ? po za tym po co mi s4 skoro mam a4 z tym samym silnikiem co w s4 i bodykit wyrózniający sie z tłumu + lakier ktory nie znajdziesz na zadnej a4( przynajmniej nie widzialem takiej) ? do tego mam całe wnętrze z polifta . wiec nie widze sensu kupowania S4 tylko po zeby mieć napisane w dowodzie ze to (S4) Auta raczej nigdy nie sprzedam, nie zamierzam i nie zamierzałem ,Ten post na Facebooku był dla Lipy
-
Dawno nić sie tu nie działo może czas rzeby coś napisać zaczne od felg . pojechały do Kickstera lecz wróciły. raczej mu sie nie spodobały Padła decyzja o zamianie na inne Oems Ifg17 19 4x8,5j .. ( chyba za wąskie) ? Komora silniką została polakierowana w bialą perłe. i podrazu prezentuje sie to lepiej i pomału kompletuje graty na swap I Najważniejsze . serduszko z s4 B5 seryjnie 265 koni obecnie po mapie na 325. colosci dopełni wydech przelot . i zastanawiam sie nad 2.75 ,a 3cale. moze uda sie scisnąć jakąs przepustnice juz nidługo bedzie pierwsze odpalenie Calość możecie obserwować na FaceBooku lub kanale Youtube ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ https://www.facebook.com/AudiByFela/ https://www.youtube.com/channel/UCqdgE_40LjR7f4Nu2E4yIZA?view_as=subscriber
-
Tak widziałem. Ale to jest niestety nieuniknione. Ja niestety długo czekałem na lakiernika
-
Ja raczej z tym autem nigdy się nie rozstanę, ale że je wystawiam na sprzedaż broni tylko po to żeby sprawdzić zainteresowanie . Możliwe że że jak by trafił się konkretny kupiec to za odpowiednią cenę bym ją sprzedał i było kilka chętnych ale do niczego nie doszło . Więc plany i mody są dalej i będą.
-
Lakier na bazie candy. Łącznie 12 warst
-
To jest właśnie jedna z tych rzeczy dla której wyceniam to auto na kwotę 25k ,a lakier kosztował nieco więcej niż połowa tej ceny
-
Skąd Ty wyrwałeś że to ośka? Jest quattro i będzie. Jeśli chodzi o heble no to chyba wiadomo że czym więcej mocy tym lepsze hamulce. A co do ceny no to chyba nie muszę mówić czemu taka i wydają mi się że jest warta tyle i bez względu na to że to przedlift. Od polifta różni się tylko klamkami na drzwiach. No spoko i jest starsza.
-
Dawno nic sie tutaj nie działo , wiec czas na aktualizacje. zacznijmy od butów , w końcu trafiłem z felgam,i ktore mi sie naprawde podobają tylko poleca w jasniejszy kolor . a wiec 19 z Alfy romeo Gulia 4x10j tył obciera lekko na 5mm dystansie ,ale kwestia przyzwyczajenia . przód- lekko poszlifowałem zwrotnice bo tarło ale weszło bez dystansy na czym mi bardzo zalezało bo jak by nie patrzeć 10j na przodzie to duzo i sporo koło wystawało na 5mm dystansie. W koncu odebrałem zderzak od Lakiernika . trzeba go troche lepiej spasować ,ale ogolnie jestem zadowolony z efektu. napewno przyjdzie jeszcze dokladka od cupry. co do mocy . padła decyzja o sprzedazy kompletnego swapa i wpada 2.7bt. C.D.N....
-
sorry ze odkopie ,ale mam pytanie zeby nie zasmiecać forum nowym tematem . a więc. w moim aeb prawdopodobnie padło UPG . i chciałbym zalozyć głowice na wąskim kanale i zwiekszyć moc . turbo itp . jakie głowice sa na wąskim kanale i jakie są polecane ? oczywiscie zalożyłbym ostre wałki z ADR ktore posiadam z poprzedniego auta . i czy zaklada sie tylko ssacy walek z ADRa czy wydechowy tez ?
-
w rzeczywisstości wygląda lepiej, a pospawany i na gładko juz w ogole myśle ze do konca miesiąca lakiernik sie wyrobi. teraz przód jest bardziej masywny no i bede miał w koncu halogeny
-
i Jest koło na ten sezon 19 9j et 45 na dystansie 17mm tył przód 10mm opony nówki sunny 215/35 . mi osobiscie sie podoba Auto obecnie u mechanika. zaniedbałem troche rozrzad . co sie okazało był nie zmieniany od wyjazdu z Fabryki :572: :572: do golenia poleciał tez napinacz łancucha który wyglądał tragicznie . o pompie wody nie wspomne . przy okazji zalozona nowa pompa wspomagania bo stara juz dawno przestała dzialać. Przy okazji beda zalozone ostrzejsze wałki z ADR-a. wahacze tez dostały po tyłku od glebuni. lecz wydaje mi sie ze były juz wczesniej krzywe bo auto pływało jak chciało po drodze teraz jezdzi sie prosciutko i stabilnie w sobote zawitałem na auto detailingu STG niedziale uwazam za udania 3 miejsce na najglosniejszy wydech. zlot charytatywny ktory odbył sie w Witkowie tylko 115 decybeli. mysle ze czas wyciąć ostatni tlumik jaki został . po tym setupie wleci chyba 2.75 cala z kwasówki. 22 kwietnia bedzie mnie spotkać w sompolnie ! Poza tym jest w planach nowy zderzak na przód .. trosze biednie to teraz wyglada . dlatego modzilem i wymodzilem zderzak ori od b5 połaczony z b6 cabrio obecnie juz pospawany i go towy do lakierowania . z dokladką od cupry bedzie posował idelnie .. mam jeszcze pomysł na tylny zderzak bo niestety jest do lakierowania . było małe boom.. ale do uratowania wszystko w krotce .. po tych wydatka biore sie za podniesie mocy! pierwsze co to kute korby pozniej czas pokaze 300+ bedzie ...
-
silnik nie jest po swapie bo siedzi tam odkąd wyjachała z fabryki chyba ze juz ktoś po drodze wymieniał.. poliftowe graty sie powoli zbieraja .. cena wysoka bo lakierowanie bylo drogie .i generalnie nie mam parcia na sprzedaz wiec nie wiem o co kazdy spina nawet jak bym wystawił za 30 tysiecy to i tak były by te same komentarze.. ja wiem ile juz wsadzilem w to auto i moim zdaniem cene ktora podałem to i tak jest zanizona . ale widomo juz nigdy tego nie odzyskam . i tak jak wspominalem wcześniej nie mam parcia na sprzedaż :) Mi sie podoba dlatego tam jest Mysle nad jr10 takimi jak mam na awarcie. bo mi sie w ch.j podobaja no i rozmiar tez spoko bo 10.5j
-
wystawiłem zeby ludzie mieli o czym pisac chodz nie ukrywam ze jak by sie trafił powazny kupiec to bym sprzedał . ale za taką cene napewno sie nie trafi kolo bedzie lepsze minimum 9j, obecnie audi stoi na stali bo wszystkie kola jakie mialem sprzedalem . chce sie zająć nią troche mechanicznie poniewaz nic nie jest wieczne i zaczynaja sie wycieki np zimering na korbowodzie puścił i leje sie jak z kaczej d...y. dlatego na dniach bedzie rozbierany silnik
-
zawiele sie nie dzieje . wpadła nowa koncówka wydechu. na dniach bede montował konsole z polifta z grzanymi dupeczkami . kurier jedzie juz z dokładką od cupry . oczywiscie trzeba było wytestować pierwszy raz w zyciu quattro . zabawa fajna . ale dorżnąłem pompę wspomagania do końca .. narazie przeplukałem układ wpomagania 3 razy zanim wyleciał cały syf . i jakoś działa . ale na montaz czeka juz nowa pompa. małe foto story ze zlotu i wkoncu wpadły progi od omegi i auto zrobiło sie masywniejsze . na najbliższy czas planuje remont silnika.. profilaktycznie od razu będą zakute korby i na wiosne polecimy juz w moc
-
ja własnie sprawdziłem podłaczylem zasilacz 12v bo cala kompletna konsole mam na biórku i podłaczemy ledy i niestety ledy swieca tylko wtedy gdzy przytrzymam przycisk