Jump to content

radi88PL

Pasjonat
  • Content Count

    252
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About radi88PL

Informacje

  • First name
    Radek
  • Location
    Trójmiasto

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bardzo proszę jeśli to możliwe o kilka fotek z tej operacji. Jestem mocno zainteresowany FMIC z góry dziękuję
  2. Śmiem twierdzić że na fabrycznym zestawie nic nie zagra lepiej niż pro radio. Moduł gold z bt korzysta z procesora dźwiękowego pro radia przez dźwięk jest świetny. Że spotify w wersji Premium jakoś mocno zbliżona do cd. Mam golda od 4 lat i nigdy nie zamienia na inne radio w tym aucie.
  3. Spokojnie zrób płukanie nic złego się nie stanie. Polecam po zabiegu ściągnąć miske olejowa wyczyścić smok pompy i samą miskę. Zalać nowy olej i będzie super. Płukanka może być millers lub lm.
  4. U mnie w aucie 90-110 nigdy nie widziałem, aby temp oleju była wyższa.
  5. Mam zegar ciśnienia doładowania i na nim przy bucie 1 bar i trzyma, ale wymienię tą uszczelkę skoro to nie duży koszt i samemu można.
  6. Cześć ! Dwa lata temu założyłem DP poszła nowa uszczelka, śruby itd. Ostatnio zauważyłem przedmuch na tej uszczelce. Czy mam ją wymienić ? Ma to jakiś wpływ na działanie auta ?
  7. radi88PL

    Niebieski dymek

    Warto zajrzeć do turbo od strony gorącej. Dużo Ci pali tego oleju ?
  8. Poczytałem na ten temat i wychodzi na to że jest to zjawisko tak zwanego "Zimnego Vaga" i raczej nie wiele da się z tym zrobić. Przyzwyczajam się.
  9. Zobacz ofertę Kupię lampę tył prawą do B5 FL Avant Jak w temacie. Pozdrawiam Dodający radi88PL Wysłano 26.02.2019 Kategoria Audi A4 B5
  10. Po lekturze z poprzednich lat wiem tyle, że kiepskiej jakości olej może powodować te problemy, ale przede wszystkim krótkie trasy. U mnie olej odpada bo jest wysokiej jakości, notorycznie krótkich tras też nie robię. Nie wiem czy jazda na LPG nie powoduje tych problemów. Tak czy siak jak jest mróz to 2-4 razy muszę tam zaglądać i wszystko czyścić.
  11. Cześć, Macie problemy z odmą zimą ? u mnie co rocznie te same kłopoty. Temp spadnie poniżej 5 stopni i po kilku dniach zamarza odma !. Nauczyłem się z tym żyć i co jakiś czas wyciągam ten grzybek z dolotu i go czyszczę z masła. Zaczyna mnie to irytować. 3 Lata temu wszystko było czyszczone od bloku silnika i wymieniane na nowe (łącznie z zaworkiem) a problemy i tak się pojawiają. Napiszecie że za krótkie przebiegi, do pracy mam 16KM i jak gaszę auto to temp oleju ma ponad 80 stopni zatem dobrze dogrzany. Gdzie szukać przyczyny ? Olej dobry LM 5W40 zmieniany co 8 tyś. może ten grzybek co wchodzi w dolot działa nie właściwie bo po jego wyjęciu z tej metalowej rurki zawsze wylatuje sporo wody. Poradźcie coś. Pozdrawiam
  12. radi88PL

    Swiece

    Jeżeli Cię stać na to by dwa razy kupować to jasne, finalnie i tak zmienisz na PFR6Q od NGK
  13. Nie jestem pewien czy masz u siebie, ale problem może też być w ICM (wzmacniacz sygnału dla cewek) montowany na obudowie filtra powietrza.
×
×
  • Create New...