Skocz do zawartości

radi88PL

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    244
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O radi88PL

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Lokalizacja
    Trójmiasto

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. radi88PL

    A4 B5 1.8T Drgania na LPG

    Poczytałem na ten temat i wychodzi na to że jest to zjawisko tak zwanego "Zimnego Vaga" i raczej nie wiele da się z tym zrobić. Przyzwyczajam się.
  2. Zobacz ofertę Kupię lampę tył prawą do B5 FL Avant Jak w temacie. Pozdrawiam Dodający radi88PL Wysłano 26.02.2019 Kategoria Audi A4 B5
  3. Jak w temacie. Pozdrawiam
  4. Po lekturze z poprzednich lat wiem tyle, że kiepskiej jakości olej może powodować te problemy, ale przede wszystkim krótkie trasy. U mnie olej odpada bo jest wysokiej jakości, notorycznie krótkich tras też nie robię. Nie wiem czy jazda na LPG nie powoduje tych problemów. Tak czy siak jak jest mróz to 2-4 razy muszę tam zaglądać i wszystko czyścić.
  5. Cześć, Macie problemy z odmą zimą ? u mnie co rocznie te same kłopoty. Temp spadnie poniżej 5 stopni i po kilku dniach zamarza odma !. Nauczyłem się z tym żyć i co jakiś czas wyciągam ten grzybek z dolotu i go czyszczę z masła. Zaczyna mnie to irytować. 3 Lata temu wszystko było czyszczone od bloku silnika i wymieniane na nowe (łącznie z zaworkiem) a problemy i tak się pojawiają. Napiszecie że za krótkie przebiegi, do pracy mam 16KM i jak gaszę auto to temp oleju ma ponad 80 stopni zatem dobrze dogrzany. Gdzie szukać przyczyny ? Olej dobry LM 5W40 zmieniany co 8 tyś. może ten grzybek co wchodzi w dolot działa nie właściwie bo po jego wyjęciu z tej metalowej rurki zawsze wylatuje sporo wody. Poradźcie coś. Pozdrawiam
  6. radi88PL

    Swiece

    Jeżeli Cię stać na to by dwa razy kupować to jasne, finalnie i tak zmienisz na PFR6Q od NGK
  7. radi88PL

    Szarpanie Audi A4 B5 1.8t AEB

    Nie jestem pewien czy masz u siebie, ale problem może też być w ICM (wzmacniacz sygnału dla cewek) montowany na obudowie filtra powietrza.
  8. radi88PL

    A4 B5 1.8T Drgania na LPG

    Winny okazał się wtryskiwacz nr 1, po jego wymianie jak ręką odjął. Dzięki przem8 za naprowadzenie. Mam przy okazji pytanie czy Wam też zaraz po przełączeniu na gaz potrafi szarpnąć silnikiem, efekt jest taki jak by go przelewało paliwem dzieje się tak wyłącznie na zimnym silniku.
  9. radi88PL

    A4 B5 1.8T Drgania na LPG

    Ja to teraz będę wymieniał filtry gazowe razem z olejowym i powietrza co 8 tyś. z ciekawości gdzie masz założony taki odstojnik ?
  10. radi88PL

    A4 B5 1.8T Drgania na LPG

    Dzięki za radę - tak zrobię. Mam LPG-Tech Dragon silver. Coś krótka żywotność tych wtryskiwaczy, 20 tyś. to już jakiś żart. Fakt że LPG pewnie większych norm czystości spełniać nie musi ...
  11. radi88PL

    A4 B5 1.8T Drgania na LPG

    O ile dobrze interpretuję wskazania VAGa to na 1 oraz 3. Myślałem o zamianie cewek miejscami, aby sprawdzić czy missfire pójdzię za cewką. Na gazie przejechałem około 50 tyś. Rozważam zakup nowego ICM na podmianę aby mieć pewność że zapłon nigdzie nie kuleje.
  12. Witajcie, Mam problem z instalacją LPG zaobserwowałem drżenie silnika i delikatnie nierówną pracę na LPG. Po podpięciu VAG'a brak błędów. W blokach pomiarowych chyba 15 lub 16 licznik Missfire wskakuje na 10 na PB jest wszystko w porządku. Dwa tygodnie temu został wymieniony czujnik ciśnienia gazu. Co zrobiłem: -Wymieniłem świece NGK PFR6Q -Wymieniony filtr fazy ciekłej (lotny ma 8 tyś. km przebiegu) -Cewki wymieniane 15 tyś. km temu na nówki BERU -Styki w ICM czyste i suche. W sterowniku od LPG są 2 błędy niskie ciśnienie przed elektrozaworem oraz jazda na dwóch paliwach z powodu niskiego ciśnienia. Wygląda mi na to że reduktor zaczyna szwankować lub wtryskiwacze. Podpowiedzcie proszę co jeszcze można sprawdzić.
  13. radi88PL

    Dymi 1.8t

    Odkręć DP i zajrzyj w stronę gorącą turbo czy niema śladów oleju,po mojemu czeka Cię regeneracja turbiny
  14. W vagu uruchamiasz grupę 032 i odczytujesz wartości tylko wcześniej nie kasuj błędów w ECU
  15. radi88PL

    Płukanie silnika

    Znając problemy 1.8T z tak zwanym "oil sludge" zdecydowanie lepiej zdjąć miskę i zajrzeć do smoka. Sprawny mechanik poradzi sobie bez problemu. Ważne aby nie nawalić na łączenie miski dużej ilości silikonu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...