Skocz do zawartości

radi88PL

Pasjonat
  • Postów

    277
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radi88PL

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Trójmiasto

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1126 wyświetleń profilu

Osiągnięcia radi88PL

5

Reputacja

  1. To akurat prawda, oszczędzanie na samym początku prac ze zdjętą głowicą to wywalenie pieniędzy w błoto, i teraz to co zaoszczędzone trzeba wydać w dalsze szukanie i diagnostykę. Ja się nauczyłem, że pewne rzeczy należy robić wyłącznie zgodnie ze sztuką a nie po łebkach. Z innej strony skoro auto po remoncie nie jedzie to raczej mechanik powinien się bardziej przyłożyć a nie za niego szukasz pomocy po forach.
  2. Im więcej czytam tym mniej wiem, może ktoś podpowiedzieć co sensownego kupić do 1.8T w B5? jak ze średnicą rur wlot/wylot u kogo zamówić? może ktoś montował i podzieli się doświadczeniem?
  3. Przy wymianie kompletnego rozrządu, wszystkich rolek, napinacza, łańcucha, pompy wody pasków, regeneracji aletrnatora mechanik wspomniał o łożysku koła do którego przykręcone jest wisko. Łożysko to siedziało w korpusie przykręconym do silnika w moim przypadku to ono powodowało ten dźwięk, koszt około 100zł FEBI.
  4. Ja również zakupiłem ORI napinacz z ASO we wtorek wymieniam z nowym łańcuchem, rozrządem itd. przymierzałem się do wymiany napinacza od dłuższego czasu. Po długim czytaniu tego wątku i podobnych doszedłem do wniosku, że jedynym słusznym rozwiązaniem to zakup oryginału.
  5. Cześć, zdemontuj oryginalne głośniki i wyślij je do regeneracji, uważam że to najlepsze rozwiązanie jeśli nie chcesz budować nowego systemu audio.
  6. To takie grzecznościowe przeprosiny, w internecie dawno nie modne Pozdrawiam
  7. Co do radia to przepraszam, całkiem niesłusznie uznałem, że zmieniasz odbiornik dla nowych funkcji. W sytuacji budowy pro systemu audio to naturalnie się z Tobą zgadzam. Kierujemy się innymi kryteriami. Powodzenia w dalszych modach. obserwuję temat dalej.
  8. Po Tobie bym się tego nie spodziewał to radio, boli mnie od samego patrzenia na zdjęcie. Szanuję Twoją decyzję. Osobiście uważam, że tylko oryginalne może tu zagrać dobrze (chyba że masz nie oryginalną instalację). Polecam ori radio plus montaż BT do radia wtedy spotify premium i nagłośnienie BOSE i jest ok naprawdę wystarczy.
  9. radi88PL

    Pirelli made in Romania

    Miałem wcześniej opony firmy ZETEX i wiecznie był problem z drżeniem kierownicy, wyważone prawidłowo a drżała kiera. Po zakupie opon marki NOKIAN prod. w Rosji problem ustąpił od razu - felgi AVUS 17 opony 225x45 może chwalę je za szybko, ale trzymają bardzo dobrze. Śladów zużycia po przejechaniu 15 tyś nie widać nadmiernych.
  10. radi88PL

    Pirelli made in Romania

    Czy posiadasz jakieś konkrety na popracie tej tezy ?. Posiadam Nokiany letnie made in Russia, sprawują się doskonale, po całym sezonie wyglądają bardzo dobrze. Warto wspomnieć że np Iphony są produkowane w Chinach i to nie wyklucza ich porządnego wykonania. Fabryki są przenoszone w celu zmniejszenia kosztów operacyjnych firmy, a nie po to aby robić produkty gorszej jakości.
  11. U mnie 346 tyś. i teoretycznie wszystko jest ok, wymieniam z łańcuchem przy okazji robienia rozrządu.
  12. Do sprawdzenia cała odma od bloku silnika. Najpewniej popękała ze starości
  13. Zakończyłem prace na BOSE u siebie. Co do dziwnego dźwięku po montażu problem rozwiązało wymiana radia CHORUS na CONCERT i przeprogramowanie na BOSE. Puściłem nowy przewód ekranowany 5 żyłowy od radia do kostek BOSE w bagażniku to rozwiązało problem dźwięku alternatora w głośniku. Dodatkowo poszły nowe przewody do głośników przednich teraz wszystko gra fantastycznie.
  14. Ja napinacz wymienię przy zmianie rozrządu i również zamierzam kupić z ASO dywaniki polecam firmy Petex. Są dobrze wykonane używam ich cały rok i bardzo dobrze pasują w aucie. Zaczepy również pasują idealnie po 3 sezonach nie widać śladów zużycia.
  15. Może to być klapka WG w turbinie, trzeba by odkręcić kat/dp i zajrzeć od strony gorącej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...