radi88PL

Pasjonat
  • Zawartość

    231
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O radi88PL

    Informacje

    • Imię
      Radek
    • Lokalizacja
      Trójmiasto

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      ANB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. radi88PL

      W vagu uruchamiasz grupę 032 i odczytujesz wartości tylko wcześniej nie kasuj błędów w ECU
    2. radi88PL

      Znając problemy 1.8T z tak zwanym "oil sludge" zdecydowanie lepiej zdjąć miskę i zajrzeć do smoka. Sprawny mechanik poradzi sobie bez problemu. Ważne aby nie nawalić na łączenie miski dużej ilości silikonu.
    3. radi88PL

      Cześć, Możecie zerknąć na parametry mojej instalacji ? Gazownik twierdzi, że wszystko jest git bo auto było strojone na AFR mimo wszystko chciałbym Was poprosić o opinie.
    4. radi88PL

      Problemem ubogiej mieszanki na LPG okazał się uszkodzony czujnik ciśnienia gazu, po wymianie na nowy problemy ustąpiły.
    5. radi88PL

      @zdzislavo jak tam sytuacja ? opanowałeś już cofanie zapłonu ?
    6. radi88PL

      Kata niema jest DP, soft robiony u cenionego fachowca. Program mam już prawie 2 lata, wcześniej nie było żadnego problemu zero błędów itd.
    7. radi88PL

      Logi robione na PB, świece świeże, cewki wszystkie 4 nowe BERU, od czego zacząć ? co ma na to wpływ ?
    8. Panowie wczoraj auto przy normalnej jeździe wpadło mi najprawdopodobniej w tryb awaryjny turbo pompowało jedynie 0.4 BAR, nigdy wcześniej to się nie zdarzało. Błąd w pamięci 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - -. Po skasowaniu pojechałem zrobić logi proszę o analizę: 002-003 http://vaglogger.apphb.com/log/5babb796bb9fdd1e44c24007 003-020 http://vaglogger.apphb.com/log/5babb796bb9fdd1e44c24008 115-118 http://vaglogger.apphb.com/log/5babb796bb9fdd1e44c24009 002-033 https://log.malonetuning.com/chart/239170#H8KLCAAnwrvCq1sCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA
    9. radi88PL

      To co po za kupie się robi rozrząd oleje filtry i inne płyny. Później to podłączenie kompa, dobrze zrobić komplet logów dynamicznych i od ich wyniku myśleć co dalej naprawić/wymienić.
    10. radi88PL

      Po VIN sobie dobrali co trzeba.
    11. radi88PL

      Nie znam numeru, ale podpowiem że daruj sobie wiskozy w tanich zamiennikach. Mnie mechanik namówił na toprana i po dwóch tygodniach zmieniłem na Hella/Behr i jest gitara już ponad 3 lata. Pozdrawiam
    12. Samsung A5 2017, superamoled wyswietlacz robi robotę, 3Gb ram spoko wystarcza do tego wifi 5Ghz i NFC, wodo i pyloszczelny do jakiejs tam normy. Corning gorilla glass na wyświetlaczu, czytnik linii papilarnych
    13. radi88PL

      Kabelki przy wtyczce od n75 całe ?
    14. radi88PL

      Witam Panowie po wymianie paska alternatora i przy uruchomionej klimatyzacji wyraźnie widać jak drży napinacz. Po wyłączeniu klimy wszystko się uspakaja. Nie zaglądałem przed wymianą jak było, ale odnoszę wrażenie ze często przy włączonej klimatyzacji auto dostaje większych wibracji i wyraźniej jest słabsze. Mam pytanie czy iść tropem łożysk w alternatorze i sprzęgiełka (regeneracja altka) czy szukać przyczyny w innym miejscu ?
    15. radi88PL

      Dziękuję