radi88PL

Pasjonat
  • Zawartość

    238
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O radi88PL

    Informacje

    • Imię
      Radek
    • Lokalizacja
      Trójmiasto

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      ANB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. radi88PL

      Nie jestem pewien czy masz u siebie, ale problem może też być w ICM (wzmacniacz sygnału dla cewek) montowany na obudowie filtra powietrza.
    2. radi88PL

      Winny okazał się wtryskiwacz nr 1, po jego wymianie jak ręką odjął. Dzięki przem8 za naprowadzenie. Mam przy okazji pytanie czy Wam też zaraz po przełączeniu na gaz potrafi szarpnąć silnikiem, efekt jest taki jak by go przelewało paliwem dzieje się tak wyłącznie na zimnym silniku.
    3. radi88PL

      Ja to teraz będę wymieniał filtry gazowe razem z olejowym i powietrza co 8 tyś. z ciekawości gdzie masz założony taki odstojnik ?
    4. radi88PL

      Dzięki za radę - tak zrobię. Mam LPG-Tech Dragon silver. Coś krótka żywotność tych wtryskiwaczy, 20 tyś. to już jakiś żart. Fakt że LPG pewnie większych norm czystości spełniać nie musi ...
    5. radi88PL

      O ile dobrze interpretuję wskazania VAGa to na 1 oraz 3. Myślałem o zamianie cewek miejscami, aby sprawdzić czy missfire pójdzię za cewką. Na gazie przejechałem około 50 tyś. Rozważam zakup nowego ICM na podmianę aby mieć pewność że zapłon nigdzie nie kuleje.
    6. radi88PL

      Witajcie, Mam problem z instalacją LPG zaobserwowałem drżenie silnika i delikatnie nierówną pracę na LPG. Po podpięciu VAG'a brak błędów. W blokach pomiarowych chyba 15 lub 16 licznik Missfire wskakuje na 10 na PB jest wszystko w porządku. Dwa tygodnie temu został wymieniony czujnik ciśnienia gazu. Co zrobiłem: -Wymieniłem świece NGK PFR6Q -Wymieniony filtr fazy ciekłej (lotny ma 8 tyś. km przebiegu) -Cewki wymieniane 15 tyś. km temu na nówki BERU -Styki w ICM czyste i suche. W sterowniku od LPG są 2 błędy niskie ciśnienie przed elektrozaworem oraz jazda na dwóch paliwach z powodu niskiego ciśnienia. Wygląda mi na to że reduktor zaczyna szwankować lub wtryskiwacze. Podpowiedzcie proszę co jeszcze można sprawdzić.
    7. radi88PL

      Odkręć DP i zajrzyj w stronę gorącą turbo czy niema śladów oleju,po mojemu czeka Cię regeneracja turbiny
    8. radi88PL

      W vagu uruchamiasz grupę 032 i odczytujesz wartości tylko wcześniej nie kasuj błędów w ECU
    9. radi88PL

      Znając problemy 1.8T z tak zwanym "oil sludge" zdecydowanie lepiej zdjąć miskę i zajrzeć do smoka. Sprawny mechanik poradzi sobie bez problemu. Ważne aby nie nawalić na łączenie miski dużej ilości silikonu.
    10. radi88PL

      Cześć, Możecie zerknąć na parametry mojej instalacji ? Gazownik twierdzi, że wszystko jest git bo auto było strojone na AFR mimo wszystko chciałbym Was poprosić o opinie.
    11. radi88PL

      Problemem ubogiej mieszanki na LPG okazał się uszkodzony czujnik ciśnienia gazu, po wymianie na nowy problemy ustąpiły.
    12. radi88PL

      @zdzislavo jak tam sytuacja ? opanowałeś już cofanie zapłonu ?
    13. radi88PL

      Kata niema jest DP, soft robiony u cenionego fachowca. Program mam już prawie 2 lata, wcześniej nie było żadnego problemu zero błędów itd.
    14. radi88PL

      Logi robione na PB, świece świeże, cewki wszystkie 4 nowe BERU, od czego zacząć ? co ma na to wpływ ?
    15. Panowie wczoraj auto przy normalnej jeździe wpadło mi najprawdopodobniej w tryb awaryjny turbo pompowało jedynie 0.4 BAR, nigdy wcześniej to się nie zdarzało. Błąd w pamięci 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - -. Po skasowaniu pojechałem zrobić logi proszę o analizę: 002-003 http://vaglogger.apphb.com/log/5babb796bb9fdd1e44c24007 003-020 http://vaglogger.apphb.com/log/5babb796bb9fdd1e44c24008 115-118 http://vaglogger.apphb.com/log/5babb796bb9fdd1e44c24009 002-033 https://log.malonetuning.com/chart/239170#H8KLCAAnwrvCq1sCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA