Skocz do zawartości

Wiśniovy

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wiśniovy

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    O-ka/Wwa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

745 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Wiśniovy

0

Reputacja

  1. Część spalin które napędzają turbo ucieka sobie przez tą nieszczelność w konsekwencji pogarszają się osiągi i wzrasta spalanie więc TAK.
  2. Odgrzewam kotleta. Miałem podobnie z rolą napinacza paska od klimy, okazało się że łożysko było na wykończeniu. Jeśli sam napinacz od latka jest ok, mam nową rolkę kupioną rok temu (okazało się że napinacz miałem przekoszony- nawet jej nie zakładałem), może Tobie się przyda. Jeśli jesteś zainteresowany odezwij się na pw. PZDR.!
  3. Wtedy podwojenie mocy gwarantowane- z przedlifta zrobi się polift a z polifta s'ka, którą można zarejestrować na motorower;)
  4. Wiśniovy

    1.8t 280+

    Lub 0 280 156 102 z Porsche Cayenne 4.5 V8 T (okolo 440cc przy 4 barach)
  5. Wiśniovy

    Zaworek n75 race

    Jakie oznaczenie silnika? Jeśli cokolwiek nowszego na szerokopasmowej sondzie to sprawdzasz vagiem na kanale 31 W grupie 031 wartości jakie będziemy obserwować oznaczają napięcie sondy lambda, które przekładają sie na wartość AFR-u mniej więcej tak : (1.5V)= 1 tj. 14.7:1 AFR, 0.85 = 12.5:1 AFR, 0.75 = 11:1 AFR itd. Jak łatwo wywnioskować AFR otrzymamy przez pomnożenie wartości pokazywanej przez sondę lambda przez 14,7. Przykładowo auto którego AFR wynosi 14:1 ( lambda 0,95 ) i utrzymuje tą wartość pod doładowaniem blisko odcięcia , ma mieszankę trochę za ubogą z kolei auto którego AFR wynosi 10:1 (lambda 0,70) i utrzymuje ta wartość pod doładowaniem blisko odcięcia , ma mieszankę zbyt bogatą. Pamiętajmy ze ubogi AFR jest naszym wrogiem , jazda ze zbyt ubogiej mieszance przez długi okres czasu to nieunikniona katastrofa. Idealnie jest jeśli na biegu jałowym widać 14.7:1 , przy średnich obrotach (granice 3,5 - 4 tys.) 13:1 , oraz przynajmniej 12:1 w okolicach odcinki . Kolejna różnica w prawidłowym afr od tego czy auto śmiga na pb czy podtlenku lpg. Tu masz tabelkę http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/
  6. Zmianą samego kolektora raczej nic nie zdziałasz bo będzie próg na wejściu do "czapy"). W komplecie różnica w przepływie jest odczuwalna, tylko zobacz ceny używanych głów z AEB/AJL
  7. Dokładniej AEB i AJL mają sporo szersze kanały w kolektorze i głowicy.
  8. Belka może się delikatnie różnić (polift jest trochę dłuższy). Nie porównywałem, nie powiem na 100%
  9. Bez problemu jeśli w zestawie będzie belka i ślizgi.
  10. Wiśniovy

    Ślizg zderzaka

    Ślizg z polifta jest inny. Nie ważne czy sedan/avant. Który zaczep, ten od strony chłodnicy czy błotnika?
  11. Kup drugi zamek na podmianę oczka, nie ma z tym dużo roboty.
  12. Wiśniovy

    Głośniki tył

    W serii są bodajże 13cm. Do siebie wrzuciłem te z bose, grają lepiej niż seria. Jeśli zdecydujesz się na używki koniecznie sprawdź je przy sprzedającym, lwia część charczy.
  13. Obawiam się, że stelaż jest inny. Musisz porównać na gruncie.
  14. Wycięty katalizator nie ma nic do rzeczy. Podmień n75 i zobacz czy pomogło.
  15. Na początek zdejmij obudowę między kierą a zegarami, może tam coś przyciera. Jeśli nie pomoże to kierownica out.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...