Jump to content

czeslaw187

Pasjonat
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6

About czeslaw187

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Rzeszów

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

492 profile views
  1. czeslaw187

    Avant quattro

    Same tuleje wahaczy czy też w zawrotnicy to koszt OK 600 zł z lamforder nie bierz niczego innego czasem mayle kiepsko, ewentualnie poliuretan wyjdzie ciut drożej. Skorzystaj z tego https://ifinterface.com/prog/car/cp2/inprog.php tam znajdziesz numery cześć oraz potrzebną ilość. Natomiast jeśli musisz wymieniać więcej niż tylko tuleje łączniki stabilizatora oraz proste wahacze bierz górną półkę, a i od razu zamów sobie śruby mimośrodowe wraz z podkładkami i nakrętkami(wszystko jest osobno i tylko jedna ma zamiennik reszta ASO są dwa rodzaje jedna mniejsza kosztuje 40 zł druga większa 60) , może się nie udać uratować starych. Ogólnie nie będzie tanio ale to robota raz na 200k albo lepiej
  2. U mnie taka sytuacja była gdy tzw "grzybek" nie działał popranie nowy zamiennik założyłem ORI później (tylko problem u mnie występował na rozgrzanym że raz grzybek puszczał a raz się blokował i powstawał dodatkowo dziwny dźwięk rezonujący), podobnie może być gdy zaworek będzie źle działał przy skrzyni korbowej, nie wiem jak w AEB czy jest ezektor(czy jakoś tak) bo z zaworka idzie przewód do ezektor(przynajmniej w AWT) jeszcze to bym sprawdził
  3. Mam podobny problem przy demontaży tylnego zawieszenia zauważy że jedna koronka ABS jest pęknięta od rdzy która podeszła od przegubu, była większa przerwa. Wymieniłem sama koronkę występuje w zamienniku co prawda jeszcze nie poskładałem ale obstawiam tutaj przyczynę
  4. Aby dojść do głównej śruby w bloku trzeba opuścić turbo inaczej nie ma dostępu
  5. czeslaw187

    D2s co kupić

    To bardziej kwestia barwy, im mocniejsze tym efekt który opisujesz będzie mocniejszy, przejdź na 4300k
  6. Można tutaj jak poniżej, ewentualnie są przejściówki z jednego na 2 i wpinasz się w miejsce ori czujnika oleju
  7. Może puchnąć w lecie, tak powinien podejść bez większego cięcia(nie będzie 100% p&p, trzeba będzie coś zawsze pokombinować np mocowanie IC ), wyższe IC już trzeba ciąć belkę i zderzak. Za tą cenę wolałbym większy IC i wtedy 100% pewności że nie spuchnie
  8. Tam jest jeszcze taki grzybek montowany przy dolocie do turbo, jak również idzie do niego taka rurka metalowa ją też należy wyczyścić, może być syf w miejscu wyjścia odpowietrzenia z pokrywy zaworów, bo to co wyczyściłeś było odpowietrzenie bloku(tam tez jest metalowa rurka do wyczyszczenia)
  9. czeslaw187

    D2s co kupić

    Sprawdź czy odbłyśników nie masz wypalonych to może powodować że słabo siewcą i żaden żarnik nie pomoże. Ja osobiście mam XENON NEOLUX i polecam to jest Osram pod inną nazwą 4300k.
  10. Szukaj zwrotnice o takich numerach 4B3 407 257 A, 4B3 407 258 A , te zwrotnice możesz znaleźć w A6 C5 2.7 biturbo
  11. czeslaw187

    Pompa Paliwa

    Planuję ten sam zabieg, i podobno jest p&p i spokojnie zdoli do 320
  12. Większość pewnie to spawa i jeździ dalej, inni wymieniają całe sanki, ogólnie coś na zasadzie stabilizatora z przodu, usztywnienia
  13. https://mtuning.pl/COLD-AIR-INTAKE-AUDI-A4-1-8T-97-01,p,2928 , tylko wyrzuciłem stożek simoty i jest K&N i oczywiście nie w tych pieniądzach bo to jakaś masakra Bo rozumiem że chodzi Ci o coś takiego: Coś trzeba by pokombinować, wstawić wygiętą rurę z aluminum ?
  14. Jest kilka teorii ale ogólnie zwykła puszka wystarcza na ponad 300 km w 1.8t możesz pooglądać testy simoty KN czy BRC, i podjąć decyzję, jeśli zależy Ci na innym dźwięku ciekawszym to powinno spełnić. Co prawda na testach Simota wychodzi dziwnie niby coś jest lepiej ale nie stabilnie, na KN tego nie ma, i nie łudziłbym się że będą jakieś przyrosty mocy
  15. Jeśli chodzi o dyfer to: 100% sysntetyk 75W90 API GL-5 tylko to jest ważne, a czy to będzie revanol, motul, liqui moly to mało ważne Ja most zalałem tym: http://www.ravenol.pl/oleje-przekladniowe-standard/1937-RAVENOL-VSG-SAE-75W-90.html
×
×
  • Create New...