Skocz do zawartości

czeslaw187

Pasjonat
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czeslaw187

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

783 wyświetleń profilu

Osiągnięcia czeslaw187

8

Reputacja

  1. Witajcie, jak w temacie zmagam się z telepaniem w 1.8t Bex(seria niby) Świece nowe plus cewki(była wcześniej jedna uwalona), natomiast telepanie zostało. Przy zwykłej jeździe nie występuje natomiast gdy che się bardziej przyspieszyć, wyprzedzić zaczyna występować im bardziej wdepniemy w gaz tym efekt jest mocniejszy. A szczególne odczuwalne w przedziale 2000 do 4000. Dodatkowo ostatnio zaczęły się pojawiać takie błędy jak poniżej: 16804 P0420-002 17545 P1137-002 Wrzucam też logi, nie potrafię ich mega czytać natomiast wydaje mi się że jakby turbo miało zdawane z początku zbyt duże ciśnienie doładowania, prośba o analizę VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM W tym drugim zapisałem w librę a później już nie chciało wrzucić dla tego wrzucam w pliku LOG-01-002-031-115.CSV WWW104.ZIPPYSHARE.COM Zippyshare.com - Free File Hosting
  2. Silnik widzę AVJ to nie będzie do regulatora ciśnienia paliwa jak w AWT ?
  3. czeslaw187

    Avant quattro

    Same tuleje wahaczy czy też w zawrotnicy to koszt OK 600 zł z lamforder nie bierz niczego innego czasem mayle kiepsko, ewentualnie poliuretan wyjdzie ciut drożej. Skorzystaj z tego https://ifinterface.com/prog/car/cp2/inprog.php tam znajdziesz numery cześć oraz potrzebną ilość. Natomiast jeśli musisz wymieniać więcej niż tylko tuleje łączniki stabilizatora oraz proste wahacze bierz górną półkę, a i od razu zamów sobie śruby mimośrodowe wraz z podkładkami i nakrętkami(wszystko jest osobno i tylko jedna ma zamiennik reszta ASO są dwa rodzaje jedna mniejsza kosztuje 40 zł druga większa 60) , może się nie udać uratować starych. Ogólnie nie będzie tanio ale to robota raz na 200k albo lepiej
  4. U mnie taka sytuacja była gdy tzw "grzybek" nie działał popranie nowy zamiennik założyłem ORI później (tylko problem u mnie występował na rozgrzanym że raz grzybek puszczał a raz się blokował i powstawał dodatkowo dziwny dźwięk rezonujący), podobnie może być gdy zaworek będzie źle działał przy skrzyni korbowej, nie wiem jak w AEB czy jest ezektor(czy jakoś tak) bo z zaworka idzie przewód do ezektor(przynajmniej w AWT) jeszcze to bym sprawdził
  5. Mam podobny problem przy demontaży tylnego zawieszenia zauważy że jedna koronka ABS jest pęknięta od rdzy która podeszła od przegubu, była większa przerwa. Wymieniłem sama koronkę występuje w zamienniku co prawda jeszcze nie poskładałem ale obstawiam tutaj przyczynę
  6. Aby dojść do głównej śruby w bloku trzeba opuścić turbo inaczej nie ma dostępu
  7. czeslaw187

    D2s co kupić

    To bardziej kwestia barwy, im mocniejsze tym efekt który opisujesz będzie mocniejszy, przejdź na 4300k
  8. Można tutaj jak poniżej, ewentualnie są przejściówki z jednego na 2 i wpinasz się w miejsce ori czujnika oleju
  9. Może puchnąć w lecie, tak powinien podejść bez większego cięcia(nie będzie 100% p&p, trzeba będzie coś zawsze pokombinować np mocowanie IC ), wyższe IC już trzeba ciąć belkę i zderzak. Za tą cenę wolałbym większy IC i wtedy 100% pewności że nie spuchnie
  10. Tam jest jeszcze taki grzybek montowany przy dolocie do turbo, jak również idzie do niego taka rurka metalowa ją też należy wyczyścić, może być syf w miejscu wyjścia odpowietrzenia z pokrywy zaworów, bo to co wyczyściłeś było odpowietrzenie bloku(tam tez jest metalowa rurka do wyczyszczenia)
  11. czeslaw187

    D2s co kupić

    Sprawdź czy odbłyśników nie masz wypalonych to może powodować że słabo siewcą i żaden żarnik nie pomoże. Ja osobiście mam XENON NEOLUX i polecam to jest Osram pod inną nazwą 4300k.
  12. Szukaj zwrotnice o takich numerach 4B3 407 257 A, 4B3 407 258 A , te zwrotnice możesz znaleźć w A6 C5 2.7 biturbo
  13. czeslaw187

    Pompa Paliwa

    Planuję ten sam zabieg, i podobno jest p&p i spokojnie zdoli do 320
  14. Większość pewnie to spawa i jeździ dalej, inni wymieniają całe sanki, ogólnie coś na zasadzie stabilizatora z przodu, usztywnienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...