Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana węża 058 121 497B.


Emejcz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, okazało się, że mam pękniętego tego węża prowadzącego ciecz od bloku silnika do turbiny. Po dużych problemach ze zdiagnozowaniem który to i znalezieniem go do kupna, musiałem za niego wybulić 290zł za oryginał, bo zamienników nie ma, a używek nigdzie też nie widziałem :| Panowie w ASO we 4 szukali co to i chyba pierwszy raz coś takiego widzieli, bo musieli z Poznania go sprowadzać... Wąż wygląda tak http://assets.suredone.com/1517/media-photos/cp027634-turbo-coolant-feed-line-pipe-18t-aeb-vw-passat-audi-a4-97-00-058-121-497-b.jpg

czy kiedykolwiek ktoś go wymieniał?

Miałem dać do zrobienia mechanikowi, ale jak zobaczyłem jakie to małe to może da się go wymienić od góry jak wymontuje się dolot/obudowę filtra powietrza? Proszę o jakieś porady dotyczące jego wymiany, jeżeli ktoś coś wie.

---------- Post dopisany 25-11-2013 at 16:29 ---------- Poprzedni post napisany 23-11-2013 at 15:01 ----------

Widzę, że trafiłem na rzadki przypadek... Mam z tym duży problem. Czy ktoś ma jakieś pomysły jak odkręcić śrubę od tego węża i może wie jaki to klucz?

2mdn.jpg

Kupiłem w tym celu 16 i 17 oczkowe i cały zestaw nasadkowy z grzechotkami i za chiny nie mogę do tego dojść...

Tak patrzę teraz w necie i tam są takie śruby, że mają łeb 22... więc trochę za małe klucze wsadzałem. Co nie zmienia faktu, że ani od dołu ani od góry nie ma tam dojścia. Czy ktoś ma jakieś pomysły jak to ustrojstwo odkręcić?

Na rysunku zaznaczyłem węże, odkręcił bym je, ale ten sztywny to chyba i tak mi ani drgnie po odkręceniu więc to bezsensu...

Od czego one są?

---------- Post dopisany 26-11-2013 at 13:24 ---------- Poprzedni post napisany 25-11-2013 at 16:29 ----------

Do zamknięcia, wymieniłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.05.2019 o 20:23, robert19725 napisał:

Witam

Jak ci się udało wymienić ten wąż.

Proszę o opis co demontować żeby dojść do tej głównej śruby.

Pozdrawiam

Aby dojść do głównej śruby w bloku trzeba opuścić turbo inaczej nie ma dostępu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba. Wymieniałem bez ruszania turbo. 
Poza tym do bloku nie wchodzi żadna śruba tylko króciec. Śruba wchodzi w turbinę.
Z tego co pamiętam używałem krótkiego klucza oczkowego 19 aby ją odkręcić mikro ruchami.

Edytowane przez Emejcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...