Skocz do zawartości

ginomeister

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ginomeister

Informacje

  • Imię
    Olaf
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

295 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ginomeister

0

Reputacja

  1. Właśnie kurde mam też po drugiej stronie tego kolektora poprowadzoną rurkę do reduktora, więc nie wiem co z tym może być z tym na zdjęciu. Jakies pomysły?
  2. ginomeister

    numer kolanka

    Cześć, chciałbym się dowiedzieć jaki jest numer tego kolanka co na foto. Dzięki
  3. Cześć, robiłem dzisiaj test szczelności układu dolotowego i zauważyłem kilka problemów. 1. Zauważyłem, że powietrze ucieka delikatnie przez intercooler, jakby miedzy żeberkami, czy jest taka możliwość, że mógłby być rozszczelniony na nich? 2. Następna sprawa, czy na tym kolektorze nie powinno być jakiejś rurki ewentualnie zaślepki? I ewentualnie gdzie powinna iść? 3. I jeszcze chciałem się zapytać czy to co jest na drugim zdjęciu powinno być tak zaślepione czy ktoś coś z tym już modził. Dzięki.
  4. Siemka, wgrałem serie do swojego AVJ gdyż ostatnia mapa była syfiasta i chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda i czy coś ją boli. 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_w93XP.html 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_1l6dsTO.html 002, 033 (tutaj nowe logi na dole, gdyż mi się dopisały do starych) : http://vaglogi.pl/log-002_033_X7yD5.html Dzięki.
  5. 8E0 906 018 B Dzięki chłopaki za pomoc!
  6. Siemka, chciałbym wgrać ori wsad do AVJ bo moja aktualna mapa z która kupiłem to auto jest syfiasta. I tutaj moje pytanie, jakich informacji potrzebuje, żeby dobrać wsad? I czy w ogóle sterownik ma znaczenie co do wsadu czy wszystkie pasują? No i gdzie w ogóle znajdę ten ori wsad bo niestety takowego nie posiadam, znalazłem jedynie taki na forum ecuconnections aczkolwiek nie wiem czy sie nadaje. Z góry dziękuje i liczę na konstruktywne odpowiedzi, pozdrawiam.
  7. 002 033: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003 020: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115 118: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Ponowiłem logi na oryginalnej DV, sprawdziłem szczelność, wydaje się okej. A co do blow offa to jest dwutłoczowy wiec czy moglby on tez powodowac jakies problemy? A co od logów jak oceniacie sytuacje? Bo chyba sie zbytnio nic nie zmieniło.
  8. Okej, dzięki chłopaki za pomoc.
  9. Dodam jeszcze tylko ze jest wsadzony blow off, czy może to mieć wpływ na tą nieszczelność?
  10. Z tego co mi wiadomo jest sam soft bez dodatkowych gratów. Dzięki.
  11. Siemka, kupiłem ostatnio lekko pomodzoną b6 i wyjade mi sie, że nie idzie do końca tak jak powinna. Zrobiłem logi i chętnie wysłucham Waszych uwag, porad. 002 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_yKc31.html 003 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_ACi55GW.html 115 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_2fJx369.html Dziękuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...