Jump to content

Tycjan

Pasjonat
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About Tycjan

Informacje

  • First name
    Daniel
  • Location
    Słupsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AMB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pewnie Głowica , sprawdź na obecnosc co2 w płynie chłodniczym. Te głowice najczęściej pękają pomiędzy zaworami wydechowymi właśnie na 2 cylindrze.
  2. Ten tuner też kiedyś się uczył i od czegoś musiał zacząć próbować coś działać, dlatego w pełni popieram twoje podejście do tematu, tym bardziej że nie są to nowe auta. Warto próbować i robić coś samemu, czerpać z tego satysfakcje, a przy okazji możesz pomóc innym użytkownikom pozniej.
  3. U mnie to samo jest, dodatkowo pyka napinacz paska alternatora Zmierz sobie napięcie na akumulatorze, i na wyjściu wprost z alternatora, ja ostatnio mierzyłem to u mnie ginie gdzieś 1V. Planuję zrobić bypass Nie wiem czy pomoze, ale ewidentnie coś jest nie tak. Alternator po kompletnej regeneracji
  4. Dlatego napisałem sklepy stacjonarne Sam sobie plułem w brodę kupując w sklepie na miejscu za prawie drugie tyle cenyniestetybta sama uszczelka w sklepie kosztuje 180 a w necie 95
  5. Robiłem to wiem ile ile to kosztuje, jak robią u ciebie za 600 to się ciesz, u mnie w okolicach gdzie nie byłem wołali za samą robotę 1000zl Jeśli chodzi o części to życzę ci znalezienia sklepu stacjonarnego w którym kupisz uszczelkę pod głowicę za okolice 100 Przy pękniętej glowicy, mnie wyszło coś około 2800 po zakupie głowicy zregenerowanej gotowej do założenia, bez rozrządu bo miałem świeży i z własną robotą
  6. Sama uszczelka, to gdzieś z 2 tysiące z robocizną Chyba że dojdzie rozrząd i jeszcze jakieś inne pierdoły to trzeba liczyć wiecej. Robocizna cenią minimum 1000zl Ceny części możesz sprawdzić sobie w necie
  7. Jeżeli chodzi o momenty dokręcenia głowicy wszystkie momenty będą podane na instrukcji montażu uszczelki pod glowica, jeśli idzie o inne śruby to raczej jakaś serwisówka pomoże. Śruby raczej ribe bynajmniej u mnie tak było Jak zrzucasz walki z napinaczem to wcale nie musi być taka długa
  8. Pomyśl troszke, jeżeli walił wcześniej i wali teraz to odrazu na myśl przychodzi temat ciśnienia oleju, wiedząc jak działa napinacz łańcucha rozrządu, poza tym masz kontrolkę na fisie. Jak auto jeździło na takim oleju jaki pisałeś 10w coś tam to nawet po odkręceniu korka oleju widać jak wyglądają ścianki pokrywy zaworów czy nawet sam korek czy są zanagarowane. Manometr i sprawdzasz ciśnienie oleju. Nie ma się co zastanawiac, profilaktycznie zlewaj olej, miska w dół i wszystko będzie jasne. Podstawa to czyszczenie smoka w tym silniku. A gdybym zobaczył kontrolkę na fisie to odrazu auto bym gasil, hol czy laweta i do mechanika. Napewno nie jeździł bym, bo wszystko przytrzesz i silnik do remontu. Pozdrawiam
  9. Ja robiąc głowice, nie ruszalem dołu Podobne objawy do twoich, telepanie po odpaleniu przez jakiś czas, test na co2 i czapka w gore. Mnie wyszla naprawa około 3000, części i głowica po regeneracji za którą zapłaciłem 1100zl, robota moja A z tymi 12 tysiącami to ktoś chyba przekalkulował, to już naprawdę lepszym rozwiązaniem będzie wymiana silnika
  10. Jeśli to naprawdę ori, to bralbym bez zastanowienia, pytanie jak to sprawdzić?
  11. Dalej to samo, gdzieś po 8km jazdy minimalnie wskazówka przechyliła się w lewo, po chwili wróciła do pozycji w pion Rano było 5stopni na dworzu Wczoraj przy sprawdzaniu było 20
  12. Rano jadę do roboty, będę obserwował
  13. Niestety w mojej okolicy to spotów brak. Wskaźnik tym właśnie razem stanął w pion i ani drgnął, dziwna akcja, widziałem na kompie że w pewnym momencie temp spadła do 80 stopni. Dodam że podotykalem wtyczkę od czujnika przed odpaleniem auta. Temperatura nie była wyższa niż 93 stopnie choć długo nie jeździłem zrobiłem z 6km
  14. Podpiąłem kompa i posprawdzalem, wygląda to tak jak na foto Mam biednego vaga niestety
  15. Nie odpowiem ci dokładnie które bloki, nie jestem znawca vaga,napewno któreś z pierwszych, jeździłem z podpiętym kompem i obserwowałem jak temperatura przyrasta i spada. Dochodziła do 98 i spadała do 80 i wtedy właśnie wskaźnik opada delikatnie. Wygląda to tak jakby termostat się otwierał i puszczał na chlodnice, tylko dlaczego widać to na wskaźniku temp na liczniku? Podpowiedź jak to dokładniej sprawdzić może zalogować można któreś grupy?
×
×
  • Create New...