Skocz do zawartości

Tycjan

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tycjan

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Słupsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tycjan

3

Reputacja

  1. Tycjan

    Akcja LPG 1.8t

    Jeden na drugiego zrzuca. Kupiłem czapę używkę, oddałem do tzw. regeneracji. Mowie.do gościa zrobią Pan tak jak się robi, sprawdzi Pan wszystko i tak dalej. Gosc mówi że głowica w bardzo dobrym stanie, wyczyścił, sprawdził szczelność, wymienił uszczelniacze, podocierał zawory, odbieram mówi gotowa do założenia 600 poszło. Skompletowałem wszystkie części do remontu, uszczelka pod głowicę i wszystkie te inne gadżety po filtry, olej itp. Przy tym urwaniu zaworu dostał tłok i korba, kupiłem w używce tłok z korbą. Mechanik zmienił pierścienie, panewkę na korbowodzie. Składa wieczorem masz auto do odbioru, ok super. Dzwonię wieczorem i co No niestety coś wpadło i znowu rozjebało tłok na 1 i pogięło 3 zawory, no myślałem że wyjdę z siebie Oddał głowice do innego speca w tym samym mieście, gość do mnie dzwoni, że glowica szrot (nie dosłownie) do wymiany wszystkie gniazda zaworowe na wydechach krzyczy 700. Koniec koncow zrobil niby tylko 2 pewnie te rozjebane, a głowicy nie widziałem, po remoncie tego typka. Mówię do niego to ja zabiorę te głowice i pojadę.do tego co ja robił, a on do mnie że się gosc wypnie, no kurwaa Komu tu wierzyć? Auto stało 3 miesiące
  2. Tycjan

    Akcja LPG 1.8t

    I tak prawdopodobnie bylo z tym zaworem że się któryś z ssących urwał, ale w dziwnych okolicznościach, bo auto jechało normalnie i nie było butowane, normalna miejska jazda. Prawdopodobnie lipnie zrobiona głowica. Brat jechał i akurat pech
  3. Tycjan

    Akcja LPG 1.8t

    Wlasnie nic nie było, tyle że przy mocnym wcisnieciu pedalu gazu rozłączało gaz. Kupiłem auto z przebiegiem 208 tys teraz ma 227 a czapka już 2. Polecisz jakiś reduktor w normalnej kasie? Gość od gazu powiedział że zmi mi reduktor BRC na jakiś staga i sama robota z tym reduktorem będzie za 1000 Dodam że w hondzie zakładał mi instalacje, przejechałem. 130 tys km bez problemów, honda zgniła a silnik dalej chciał latać
  4. Tycjan

    Akcja LPG 1.8t

    Cześć, w mojej b6 mam problem z gazem, bujam się z tym autem 3 rok i wpakowałem w grata już z 10koła, sprawa wygląda tak, kupiłem auto z pęknięta głowica symbol AMB, zmieniłem głowice na awt. Przejechałem może 15 tysięcy kilometrów i rozpadła się tą głowica awt, mianowicie na 1 cylindrze zawory zrobiły papa, podejrzewam że to właśnie przez ten felerny gaz. Aktualnie odebrałem auto po kolejnej wymianie glowicy, tym razem na aeb. Dziś byłem u gazownika stwierdził że reduktor do wymiany, bo puszcza i jest na pograniczu, dodam że po mocnym bucie rozłącza instalacje i zaproponował że za 1000 PLN mi to zrobi. Teraz Instalacja BRC w sumie juz 10 lat, bo butla do wymiany za kilka miesięcy, auto po jeździe na gazie na drugi dzień długo kręci zanim zapali. Na benzynie nie ma problemu rano cyk i pali. Gazownik zaproponował reduktor staga jakiś do 280 km. Moglibyscie doradzić coś sensownego w normalnych pieniążkach dla tego auta ? Bo pójdę z torbami. Tak wyglądała głowica ta awt
  5. Tycjan

    Dym z wydechu

    Ja za swojego dałem 16400 od osoby prywatnej 210 przebiegu,jeździła kobieta przez 10 lat, co z tego. Na wjazd alternator, po chwili głowica,znaczy była juz pęknięta wcześniej, tylko wtedy jeszcze nie bylen tak mądry jak teraz jestem. 3500 w plecy i moja robota
  6. A co takie dobre ma głowice ? Najdroższe w necie to od niego właśnie Jaki stan, brałeś coś od niego?
  7. Siema Problem jest tego typu A4 b6 1.8t zimny silnik jadę sobie spokojnie zaczyna się nagrzewać, po osiągnięciu około 96-98 otwiera się termostat temperatura spada, aż tak że wskazówka na liczniku z 90 przechyla się w dół gdzieś tak po przejechaniu około 8km, po chwili jazdy dalej wraca na 90 i pozniej robi to cyklicznie co jakiś czas. Jezdzac do pracy po dłuższej obserwacji dzieje się to zawsze cyklicznie i w tych samych momentach na drodze. Czy to oby napewno termostat ? Dodam że czujnik zmieniony temperatura na vagu porównywalna w obu blokach silnik vs licznik. Drugie pytanie Ewentualnie jaki termostat kupić i gdzie? Ogólnie mam założony Mahle niby to jest jedno i to samo co behr zamówiłem na allegro, tyle że ta wtyczka od grzałki jest zielona. Błędow na kompie od termostatu brak. Drażni mnie to, jadąc obserwuje tylko ta temperaturę, dlatego zwracam się do was o pomoc. Może ktoś sprzedaje takie części sprawdzone tu na forum ? Chciałbym pozbyć się tej usterki. Pozdrawiam
  8. Wykręć i jedź zakuja ci nowy wszędzie gdzie zajmują się zakuwaniem węży
  9. Ja miałem Amb, też pękła i to niby solidnie z tego co mówił gość od głowic. Założyłem awt z passata B5 oczywiście po regeneracji. Sai czy jest czy nie ma w każdej chwili możesz go wywalić, tyle że trzeba to wyciąć ze sterownika, bo będzie check. Symboli jest w pip możesz wybierać, jeśli idzie o głowice od Adr-a czyli silnika 1.8 wolnossaka nie wiem jak jest, ale pewnie tak jak koledzy piszą pewnie trzeba zmieniać zawory
  10. Tycjan

    Kręci nie odpala...

    Sprawdź wiązkę idącą do pompy paliwa, gdzieś może być coś przełamane, skoro mówisz że pompa raz daje raz nie
  11. Tycjan

    1.8t bex rozrząd

    Ja bym zmienial, czas robi swoje
  12. Pewnie Głowica , sprawdź na obecnosc co2 w płynie chłodniczym. Te głowice najczęściej pękają pomiędzy zaworami wydechowymi właśnie na 2 cylindrze.
  13. Ten tuner też kiedyś się uczył i od czegoś musiał zacząć próbować coś działać, dlatego w pełni popieram twoje podejście do tematu, tym bardziej że nie są to nowe auta. Warto próbować i robić coś samemu, czerpać z tego satysfakcje, a przy okazji możesz pomóc innym użytkownikom pozniej.
  14. U mnie to samo jest, dodatkowo pyka napinacz paska alternatora Zmierz sobie napięcie na akumulatorze, i na wyjściu wprost z alternatora, ja ostatnio mierzyłem to u mnie ginie gdzieś 1V. Planuję zrobić bypass Nie wiem czy pomoze, ale ewidentnie coś jest nie tak. Alternator po kompletnej regeneracji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...