Jump to content
IGNORED

Pęknięta głowica BFB, prośba o rady


Recommended Posts

Posted

Jak w temacie i mnie dopadła ta przyjemność remontu silnika. Pacjent BFB po lekkich modach. Prawdopodobnie pęknięta głowica. Planuję kupić gotową zregenerowaną tylko nie wiem jaką. Po lekturze z forum pasują podobno wszystkie AVJ, AMB, BBU, AUM, AUQ, ARX, ARY, APP,  BJQ, BEX, APX , kolega z forum polecił od ADR  lub AEB bardziej wytrzymałe. Co wy o tym sądzicie ? Jakie u was siedzą w BFB ?

Posted

zdecydowanie AEB/AJL z tym ze trzeba usunąc EGR

Posted
Godzinę temu, Dev napisał:

zdecydowanie AEB/AJL z tym ze trzeba usunąc EGR

Dev, a jak z tymi kanałami, szukac na waskim czy szerokim kanale? 

wałki itp wszystko jest kompatybilne z blokiem po 2000 r,??

Posted

Te stare sa na szerokim  kanale

Musisz miec napinacz lancucha ze swojego auta i dobrze jest zalozyc walek ssacy z ADRa, jak chcesz to mam taki

Posted

kolego DEV dlaczego zdecydowanie AEB/AJL a nie ADR skoro każesz przełożyć wałek  z ADR ?  Co znaczy na szerokim kanale ? Jaki to ma wpływ na silnik ?

Posted

Stare 1.8t, i chyba niektóre 1.8adr, miały szerokie kanały dolotowe ale z tego co się orientuje to bez ingerencji w soft po założeniu takowej głowicy nie będzie to dobrze jeździć.

Posted

W głowicy z ADR trzeba wymienić zawory i prowadnice wydechowe jeśli ma w doładowanym silniku pracować.

Posted

Śmiało możesz zakładać ADR-a. Ja mam założonego tego z szerokim kanałem, jeżdze już tak od około 5 lat. Wszystko pasuje p&p poza SAI którego w tej głowicy nie ma. Auto nie straciło mocy, wszystko jest poprawnie. 

Posted

Ja bym nie wkładał na szerokim kanale, auto bedzie słabsze , jeśli juz to wąski kanał bez fabrycznego układu sai.

Posted
19 godzin temu, Dev napisał:

Te stare sa na szerokim  kanale

Musisz miec napinacz lancucha ze swojego auta i dobrze jest zalozyc walek ssacy z ADRa, jak chcesz to mam taki

Przepraszam że koledzy się wcinam w posta ale do czytałem to o wałka ADR:) Dave mógłby się odezwać na pv w sprawie tego wałka może wezmę.

Posted

mówią na forum że kolega Dev  to bardzo ogarnięty człowiek. dlaczego zdecydowanie AEB/AJL a nie ADR skoro każesz przełożyć wałek  z ADR ?  Co znaczy na szerokim kanale ? Jaki to ma wpływ na silnik ?

Posted

no i cisza......

Posted

myślałem że temat tak ogarniemy i będzie wiadomo co do czego i dlaczego

Posted

ok

Posted

Panowie, a ma ktoś może głowicę na sprzedaż do BFB ?

Posted

jak mają byc mody głowica AEB/AJL  wałek ssacy ADR ostrzejsze krzywki ogólnie fajny set

jak seria to BFB pozniej przy odsprzedaży każdy janusz bedzie tworzył nową historie

Posted

czy  ktoś wie jaki producent robił głowice do 1.8t ?

Posted

to teraz dla znawców, jak będzie śmigał BFB na głowicy AEB ?

Posted (edited)

takie moje wypociny

 

 

glowice.jpg

Edited by fajerski1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...