fajerski1 Posted September 5, 2020 Posted September 5, 2020 Jak w temacie i mnie dopadła ta przyjemność remontu silnika. Pacjent BFB po lekkich modach. Prawdopodobnie pęknięta głowica. Planuję kupić gotową zregenerowaną tylko nie wiem jaką. Po lekturze z forum pasują podobno wszystkie AVJ, AMB, BBU, AUM, AUQ, ARX, ARY, APP, BJQ, BEX, APX , kolega z forum polecił od ADR lub AEB bardziej wytrzymałe. Co wy o tym sądzicie ? Jakie u was siedzą w BFB ?
Dev Posted September 5, 2020 Posted September 5, 2020 zdecydowanie AEB/AJL z tym ze trzeba usunąc EGR
soul87 Posted September 5, 2020 Posted September 5, 2020 Godzinę temu, Dev napisał: zdecydowanie AEB/AJL z tym ze trzeba usunąc EGR Dev, a jak z tymi kanałami, szukac na waskim czy szerokim kanale? wałki itp wszystko jest kompatybilne z blokiem po 2000 r,??
Dev Posted September 5, 2020 Posted September 5, 2020 Te stare sa na szerokim kanale Musisz miec napinacz lancucha ze swojego auta i dobrze jest zalozyc walek ssacy z ADRa, jak chcesz to mam taki
fajerski1 Posted September 5, 2020 Author Posted September 5, 2020 kolego DEV dlaczego zdecydowanie AEB/AJL a nie ADR skoro każesz przełożyć wałek z ADR ? Co znaczy na szerokim kanale ? Jaki to ma wpływ na silnik ?
przem8 Posted September 5, 2020 Posted September 5, 2020 Stare 1.8t, i chyba niektóre 1.8adr, miały szerokie kanały dolotowe ale z tego co się orientuje to bez ingerencji w soft po założeniu takowej głowicy nie będzie to dobrze jeździć.
kakamber1 Posted September 5, 2020 Posted September 5, 2020 W głowicy z ADR trzeba wymienić zawory i prowadnice wydechowe jeśli ma w doładowanym silniku pracować.
Shhaddoww Posted September 5, 2020 Posted September 5, 2020 Śmiało możesz zakładać ADR-a. Ja mam założonego tego z szerokim kanałem, jeżdze już tak od około 5 lat. Wszystko pasuje p&p poza SAI którego w tej głowicy nie ma. Auto nie straciło mocy, wszystko jest poprawnie.
Łukasz13 Posted September 5, 2020 Posted September 5, 2020 Ja bym nie wkładał na szerokim kanale, auto bedzie słabsze , jeśli juz to wąski kanał bez fabrycznego układu sai.
morelo Posted September 6, 2020 Posted September 6, 2020 19 godzin temu, Dev napisał: Te stare sa na szerokim kanale Musisz miec napinacz lancucha ze swojego auta i dobrze jest zalozyc walek ssacy z ADRa, jak chcesz to mam taki Przepraszam że koledzy się wcinam w posta ale do czytałem to o wałka ADR Dave mógłby się odezwać na pv w sprawie tego wałka może wezmę.
fajerski1 Posted September 6, 2020 Author Posted September 6, 2020 mówią na forum że kolega Dev to bardzo ogarnięty człowiek. dlaczego zdecydowanie AEB/AJL a nie ADR skoro każesz przełożyć wałek z ADR ? Co znaczy na szerokim kanale ? Jaki to ma wpływ na silnik ?
fajerski1 Posted September 6, 2020 Author Posted September 6, 2020 myślałem że temat tak ogarniemy i będzie wiadomo co do czego i dlaczego
Dev Posted September 6, 2020 Posted September 6, 2020 Tutaj masz opisane ale trzeba przerzucić trochę stron https://a4-klub.pl/topic/1306-b5b6b7-modyfikacje-18t-pytania-i-odpowiedzi/ Wałek mam Zadzwon jutro 693456699
fajerski1 Posted September 11, 2020 Author Posted September 11, 2020 Panowie, a ma ktoś może głowicę na sprzedaż do BFB ?
wojtek_wro Posted September 13, 2020 Posted September 13, 2020 jak mają byc mody głowica AEB/AJL wałek ssacy ADR ostrzejsze krzywki ogólnie fajny set jak seria to BFB pozniej przy odsprzedaży każdy janusz bedzie tworzył nową historie
fajerski1 Posted September 14, 2020 Author Posted September 14, 2020 czy ktoś wie jaki producent robił głowice do 1.8t ?
fajerski1 Posted September 16, 2020 Author Posted September 16, 2020 to teraz dla znawców, jak będzie śmigał BFB na głowicy AEB ?
fajerski1 Posted September 21, 2020 Author Posted September 21, 2020 (edited) takie moje wypociny Edited September 26, 2020 by fajerski1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now