Skocz do zawartości

maurycy

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maurycy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maurycy

0

Reputacja

  1. Chciałbym zmienić radio w swoim aucie, fabrycznie siedzi RNS-D, S4 B5, 2000 R. z zegarkiem cyfrowym, co potrzebuję do zmiany poza radiem RNS-E?
  2. Witam mam pytanie o zakodowanie otwierania szyberdachu z pilota. Auto to S4 B5, 2000 r., widziałem coś takiego także w S4 B5, także jakoś to da się zrobić... Pomożecie? Dodam, że jak wejdę w kanał 35 w adaptację (10), grupa 61 i 62 jest pusta lub nie da się odczytać..., w funkcji recode (7) jest kod do odczytania, ale czy tutaj będę mógł dodać otwieranie szyberdachu z pilota? Uprzedzając otwieranie szyb i zamykanie szyb i szyberdachu z pilota działa, chciałbym dodać jw. jeszcze otwieranie szybra. Z góry dzięki za pomoc.
  3. Kto ogarnie w Lublinie strojenie LPG z AFR? Jakieś namiary?
  4. Mam pytanko o boczki bagażnika w A4 B5 Avant, polift, mam wyszczerbione miejsce, w którym zaczepia się roletę i chciałem je wymienić, czy można te boczki rozkręcić i wymienić samą tą część plastikową, czy cały boczek tapicerkę+plastik muszę wymienić?
  5. Jakie świecie do S4 B5 z LPG? Auto po programie.
  6. http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-vag-com-kupic-2749/index130.html#post3913414 Nie... To jest typowy kabel pod Can Commandera. Nie ma to jak podpowiadać głupoty, jak się nie ma wiedzy, dobrze że kabla nie uwaliłem Kolego. Jak ktoś wie, jak zdiagnozować przez Polskiego Vaga to będę wdzięczny za inne niestworzone wymysły dziękuję!
  7. Mam taki kabel, czy obsłuży Vag Coma?
  8. A widzisz pytanie? Czy nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
  9. Nie pytam o Vag Com, a o Polskiego Vaga, bo taki program posiadam i kabel do niego, więc prosiłbym o rzeczową odpowiedź.
  10. Czy da się zdiagnozować Polskim Vagiem?
  11. A4 B5, 1999 r., modelowo 2000 r., 1.8TQ, 150 km, APU. Mam problem, albo z czujnikiem temperatury lub okablowaniem, ale przechodząc do sedna w aucie był następujący problem, temperatura na zegarach przykładowo miała 90 stop. przejechaliśmy kawałek i spadała na 60 stop., sprawdzałem wtyczkę przy czujniku i jak się poruszało kablami to temp. wracała na 90 stop., więc pomyślałem, że jest problem w kablach przy wtyczce. Kupiłem komplet 4 pinów w ASO - nr 000979019E i wymieniłem piny przy wtyczce, stare piny były dość hmm powyginane, także może to miało wpływ. Wyjeżdżam się przejechać temp. trzyma idealnie 90 stop., myślę, super. Zgasiłem auto na 5 min maksymalnie, temperatura opadła dość gwałtownie na 60 stop., ogrzewanie cały czas jest bardzo ciepłe, także wnioskuję, że silnik był ciepły, tym bardziej, że termostat był wymieniany ok. miesiąc temu. Dzisiaj również jeździłem, ogrzewanie cały czas ładnie grzeje i tak w jedną str. droga ok. 20 km, wskazówka leżała na 60 stop., auto postało ok. godzinę i powrót 20 km, zagrzało się i idealnie 90 stop., czy szukacie dalej mam problemów w okablowaniu, czy Waszym zdaniem będzie to wina czujnika? Dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...