Jump to content
0
Maniusiek28

[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ

Recommended Posts

witam

planuję zrobić sam fmic w swoim afn .prosze o porady odnośnie montażu,zakupu odpowiedniego IC(myślałem o czymś takim ale kilka osób już mi go odradziło http://moto.allegro.pl/item362159589_uniwersalny_intercooler_nowy_tuning_turbo_fmic_.html) watek TomaGsi znam już na pamięć więc nie przytaczajcie mi go, ale wszystko inne co dotyczy fmic w a4 afn jak najbardziej wskazane.....pozdrawiam


"Nie chce sie bić ale robie to codziennie bo inni się zaczynają."

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale co tu pisac ... temat rozpracowal TomaGsi i nie wiem w czym problem ...

albo zrob na zamowienie IC [duze koszty- wymiary znasz] albo kup chinola i po klopocie ... kwestia zasobnosci portfela ...

nic nowego sie nie wymysli ...


https://www.facebook.com/edctuning

www.edc-tuning.pl

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 606 114 000

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale co tu pisac ... temat rozpracowal TomaGsi i nie wiem w czym problem ...

albo zrob na zamowienie IC [duze koszty- wymiary znasz] albo kup chinola i po klopocie ... kwestia zasobnosci portfela ...

nic nowego sie nie wymysli ...

a moim zadanie jest co pisać .mianowicie:

1.czy ic nie zakłuci pracy klimy lub chłodnicy??

2.w moim aucie jest jakiś czujnik przed chłodnicą mam tam zamiar wsadzić ic co to za czujnik i co z nim zrobić?


"Nie chce sie bić ale robie to codziennie bo inni się zaczynają."

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten czujnik jest odpwiedzialny za wskazania temperatury powietrza - termometr.


Było A4 b7 BRB 2005r 1.9TDI Po wizycie u Rogala173,7KM i 353,7Nm
Było A6 C6 BRE 2007r 2.0TDI S-line Po wizycie u Rogala 244KM i 455 Nm

Było A8 D3 4.2 MPI 335KM

Jest Q5 3.0 TDI 240 KM Po wizycie u Rogala 372KM i 684 Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten czujnik jest odpwiedzialny za wskazania temperatury powietrza - termometr.

dzięki


"Nie chce sie bić ale robie to codziennie bo inni się zaczynają."

Share this post


Link to post
Share on other sites

a moim zadanie jest co pisać .mianowicie:

1.czy ic nie zakłuci pracy klimy lub chłodnicy??

2.w moim aucie jest jakiś czujnik przed chłodnicą mam tam zamiar wsadzić ic co to za czujnik i co z nim zrobić?

Tez sie bede do tego niedlugo zabieral za jakies dwa tyg, wszystko juz czeka w garazu. Ja znalazlem cos takiego w necie http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/fmic.html jesli znasz angielski to pewnie cos tam znajdziesz pomocnego.

Aco do coolera to ja wzorowalem sie na Tomimgsi i kupilem podobnych gabarytow.

Pozdrawiam


...\"Nie ma ognia bez dymu\"...<br />BAT Klub member #  12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aco do coolera to ja wzorowalem sie na Tomimgsi i kupilem podobnych gabarytow.

a ja wyczytałem że IC od IVECO DAILY jest dobry i właśnie takiego szukam,jeśli nic nie znajdę to wezmę też chinczyka.


"Nie chce sie bić ale robie to codziennie bo inni się zaczynają."

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja wyczytałem że IC od IVECO DAILY jest dobry i właśnie takiego szukam,jeśli nic nie znajdę to wezmę też chińczyka.

od iveco może i jest dobry ale nie lepszy od tego chińczyka czy jak go tam zwiesz , cenowo wyjdzie to samo bo z iveco musisz przespawać boczki , a spawanie alu nie jest tanie, najlepszy wymiar to szer.700/ wys.180/grub .65mm , ja brałem od tego gościa z allegro, http://moto.allegro.pl/item369425744_intercooler_extreme_do_tuningu_i_sportu_bi_turbo.html , nie ma wystawionego o takich wymiarach ale może załatwić w przystępnej cenie. lub tu też w dobrej cenie http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=344

a moim zadanie jest co pisać .mianowicie:

1.czy ic nie zakłuci pracy klimy lub chłodnicy??

2.w moim aucie jest jakiś czujnik przed chłodnicą mam tam zamiar wsadzić ic co to za czujnik i co z nim zrobić?

nic się nie dzieje , montuj spokojnie swojego icka, a czujnik (termometr) podwiesisz z boku , i po kłopocie :rolleyes:


AFN: 216+FMIC+pompa 11+turbo 130= 173KM/ 359NM Dynosoft Wrocław

Share this post


Link to post
Share on other sites

nic się nie dzieje , montuj spokojnie swojego icka, a czujnik (termometr) podwiesisz z boku , i po kłopocie

zastanawiam się jaką wysokość wybrać 18cm czy 14cm....łudzę się że przy 14cm nie będę musiał ciąć belki......TomiGsi co ty na to???


"Nie chce sie bić ale robie to codziennie bo inni się zaczynają."

Share this post


Link to post
Share on other sites

zastanawiam się jaką wysokość wybrać 18cm czy 14cm....łudzę się że przy 14cm nie będę musiał ciąć belki......TomiGsi co ty na to???

bierz 18cm, belki tak dużo nie podcinasz żeby ją osłabić w znaczący sposób, jak się nie mylę to ok 1cm w dolnej części ceówki (belki)


AFN: 216+FMIC+pompa 11+turbo 130= 173KM/ 359NM Dynosoft Wrocław

Share this post


Link to post
Share on other sites

zastanawiam się jaką wysokość wybrać 18cm czy 14cm....łudzę się że przy 14cm nie będę musiał ciąć belki......TomiGsi co ty na to???

bierz 18cm, belki tak dużo nie podcinasz żeby ją osłabić w znaczący sposób, jak się nie mylę to ok 1cm w dolnej części ceówki (belki)

no oki biorę 18cm ...dzięki


"Nie chce sie bić ale robie to codziennie bo inni się zaczynają."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po co na priv, pisz tutaj bo pewnie wielu się przymierza do tego typu modyfy :wink4:

Ja również planuję ale nie chciałbym nic przycinać, wycinać itp

W takim wypadku pewnie pozostaje 14cm?


AFN + turbo AWX + Rogalotti + FMIC + 216 = moc bliżej nieokreślona<br/>

BAT Klub member #13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomigsi Gdzie robiłeś orurowanie i jak to wyszło kasowo? Jak możesz to odpisz na priv - Dzięki :)

koszta orurowania jakie poniosłem to za opaski i wspornik alu z castoramy ok 17zł + 500 IC reszta za free, rury od kolesia dostałem ,to był jeden kawałek tylko przeciąłem w trzech miejscach coś odciąłem spasowałem i jest , a łączniki z roboty , tak więc miałem trochę szczęścia .

fmic za 517 zł :polew:


AFN: 216+FMIC+pompa 11+turbo 130= 173KM/ 359NM Dynosoft Wrocław

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koszt faktycznie śmieszny :)

A powiedzcie czy można zamiast rur aluminiowych zastosować rurę gumową?


AFN + turbo AWX + Rogalotti + FMIC + 216 = moc bliżej nieokreślona<br/>

BAT Klub member #13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koszt faktycznie śmieszny :)

A powiedzcie czy można zamiast rur aluminiowych zastosować rurę gumową?

jak dla mnie to jak dmuchanie balona , efektem czego, możesz powiększyć turbo dziurę czyli spóźniona reakcja na gaz :thumbdown:


AFN: 216+FMIC+pompa 11+turbo 130= 173KM/ 359NM Dynosoft Wrocław

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale z tego co widać to u Ciebie wychodzą z IC rury aluminiowe długości 20-30cm a potem i tak są rury gumowe więc wydawałoby się że jedna cholera?

Tomigsi - a nie dało rady umieścić tak tego IC żeby nie ciąć zderzaka?


AFN + turbo AWX + Rogalotti + FMIC + 216 = moc bliżej nieokreślona<br/>

BAT Klub member #13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomigsi - a nie dało rady umieścić tak tego IC żeby nie ciąć zderzaka?

da rade wcisnąć tyle że w niektórych miejscach trzeba dużo podcinać plastik , mnie akurat drażniła ta belka środkowa i wyglądało to ni jak , a ten coolerek tak się błyszczał , teraz to i tak nie ważne bo mam zamówiony nowy zderzak RS ,oczywiście laminat :rolleyes:


AFN: 216+FMIC+pompa 11+turbo 130= 173KM/ 359NM Dynosoft Wrocław

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również planuję ale nie chciałbym nic przycinać, wycinać itp

W takim wypadku pewnie pozostaje 14cm?

no to chyba bedziemy robic razem .... :naughty:


https://www.facebook.com/edctuning

www.edc-tuning.pl

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 606 114 000

Share this post


Link to post
Share on other sites

piszcie jak prace przebiegają bo zainteresowanie wzrasta, też do tego sie przymierzam :>

wszystkie graty do montażu już mam jeszcze tylko zastanawiam się na zderzakiem S4 do fimic'a pasowałby idealnie


"Nie chce sie bić ale robie to codziennie bo inni się zaczynają."

Share this post


Link to post
Share on other sites

skalarx fajny kit i niezła cena - jak będziesz kupował to daj znać na priv - może weźmiemy razem to wysyłka wyjdzie taniej - Gerax też o takim zestawie myśli :>

Share this post


Link to post
Share on other sites
:naughty: Przy obecnym kursie $ powiedziałbym rewelacyjna cena :th:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli taki KIT pasuje do naszych TDi-ków to myślę że dużo chętnych się znajdzie :)


AFN + turbo AWX + Rogalotti + FMIC + 216 = moc bliżej nieokreślona<br/>

BAT Klub member #13

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jasne że się znajdzie, możecie mnie już na listę wpisać :decayed:

Ciekaw jestem tylko ile by trzeba było na przesyłkę czekać... :mysli:[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2008, 00:29 _________________________________________________A może jakieś grupowe zamówienie... :mysli:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dajcie znac jak bedziecie zbierac ekipe .... [tylko bedzie troszke problemow z dopasowaniem do TDI] :mysli:


https://www.facebook.com/edctuning

www.edc-tuning.pl

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 606 114 000

Share this post


Link to post
Share on other sites

i orurowanie :gwizdanie: :gwizdanie:


trackdays_white_background.jpg


Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tez bym sie pisal na to :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

×
×
  • Create New...