Skocz do zawartości

Krysteek96

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krysteek96

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

388 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krysteek96

0

Reputacja

  1. Sytuacja opanowana, poprawa wężyków od podciśnienia, kilka wężyków wgl nie było nigdzie wypiętych, popękane ze starości chyba. Teraz chodzi jak powinno
  2. Witam forumowiczów, mam problem jak w temacie, przy ruszaniu i rozpędzaniu auta na 1,2,3 biegu do 2tys obrotów słychać jakby klekotanie gdzieś spod maski. Przy wyższych obrotach wszystko ustaje i autko jedzie jak powinno, przynajmniej tak mi się wydaje. Miał ktoś może jakieś podobne objawy, może ktoś wie co poradzić, byłem u kilku mechaników, nic nie poradzili. Z góry dzięki za każda odpowiedź
  3. Tak na gazie i benzynie to samo się dzieje. Zanim wgl została założona instalacja gazowa taka sytuacja działa sie za każdym razem
  4. Witam wszystkich Może któryś z was mi pomoże, szukałem już sporo w internecie na ten temat, ale nic konkretnego nie mogłem znaleźć. Mianowicie, w mojej b5 1.8t-lpg jest problem przygasania silnika. Dzieje się tak, gdy podczas przyspieszania na 3,4,5 biegu gwałtownie wrzuce luz, obroty spadaj do ok 300 i albo sie ustabilizuje i wróci w granice 700-800, albo zgaśnie. Wymieniałem świeczki na NGK Platynki, czyszczenie i adaptacja przepływki też wiele nie zmieniły, wymienione wszystkie filtry. Podpiałem sie VCDSem i jedyne co mnie zastanawia to spadki napięć na 3-4 cewce ok 0,7 V. Komputer wskazywał na błąd sondy, ale to pewnie spowodowane brakiem katalizatora, poza tym błędów nie ma. Może któryś z was bedzie miał jakąś wiedze na ten temat Z góry dzieki
  5. Krysteek96

    Siemanko ;)

    Płynu nie ubywa nic, zrobiłem tez test na uszczelkę, na szczęście negatywny dziennie robię ok 13km w jedna stronę, silnik dogrzewam. Olej wymieniłem nie cały 1tys temu, jedynie czego nie zrobiłem to płukanki przed wymiana. Sprawdzę odme i zobaczę jak tam wyglada sytuacja. Dzieki bardzo
  6. Krysteek96

    Siemanko ;)

    Witam forumowiczów, mam do was pytanie. Mianowicie mam problem w mojej a4 b5 1.8t lpg. Zauważyłem duża ilość „majonezu” na bagnecie, myślałem, ze to kwestia niedogrzanego silnika, ale wlasnie wróciłem z trasy i po sprawdzeniu bagnetu okazało się ze „majonezu” jest więcej niż przed droga. O co może chodzić ? Liczę na wasza pomoc. Dodam ze instalacje założyłem ok 3mies. temu i zrobiłem blisko 3tys na niej, wcześniej samochód był w posiadaniu mojego taty i wydawałoby się ze taki problem nie występował wcześniej. A jeszcze mam wrażenie ze „majonez” ma zapach benzyny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...