-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O MichałK.

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
sochaczew
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Koniecznie kup taką taśmę do 350*C !!!, bo są do 80*C, 150*C, 250*C Możesz spróbować taką folię lekko spolerować, raz miałem taką folię co dało się spolerować prawie na lustro!!! jak by nie było to aluminium... np: http://allegro.pl/tasma-aluminiowa-do-350-c-50x50m-kominkowa-i5747028574.html
-
Chyba trafiłeś na lipną folię i to bardzo... Ja obklejałem (akurat mija 3 lata - została mi z montażu kominka, który grzeje ponad 8lat i też jest w idealnym stanie - folia oczywiście) pierwszy post prawy odbłyśnik i świeci do dziś - poprawa bardzo zauważalna, lewy wypolerowałem (jak ktoś pisał) i d*pa. Jakoś pod koniec roku wyjmowałem i wyglądał jak po obklejeniu.
-
Dla mnie to jest kwestia mocowania żarnika - reszta to samo.
-
Ciekawa opcja chyba i ja się skuszę, bo powoli przestaje widzieć gdzie jadę hehe. Michał - podesłał byś fotki jak światła świecą w nocy Takie na szybko bo zimmmmno... i za duży ruch na drodze,
-
Są dwie opcje: jedna olać - i tak trzeba dbać o czystość świateł, jest dosłownie parę dni w roku z kiepską aurą co spryskiwacze mają znaczenie, a druga to taka że można sobie to założyć - zbiorniczek przystosowany jest pod dwie pompki (ale chyba po lifcie) plus dysze np: mgłowe i zaworek zwrotny, trochę to wizualnie nie pasuje ale coś za coś...
-
Żarnik jak żarnik 15 - 20zł, a wypalony odbłyśnik... Brat też ma HIDy chyba z 5lat i jakiś rok temu zmienił dopiero żarniki. Nie ma co peniać. Światła świecą jak oryginał...
-
Ja korzystam 3,5 roku, koleś co kupiłem od niego auto też trochę lat na nich jeździł (jedynie co zmieniłem ja to żarniki bo były 8000k - kaszana, wszystko na niebiesko... a jak deszcz popadał... kaplica) do tego mam założony moduł do dziennych w długich światłach (ponad 2 lata). dokładnie ten : http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich-do-jazdy-dziennej-drl01-gnd-i5898331948.html Nawet się nie zastanawiaj...
-
np: http://allegro.pl/zestaw-xenon-hid-super-slim-h7-xenony-ksenon-fv-i5194578395.htmli po kłopocie...
-
Może masz jakieś lipne żarówy?, moim zdaniem soczewka z żarówką to bardzo złe połączenie... zakładaj ksenony max 6000k i po sprawie...
-
Wypolerowałem odbłyśnik, ale to nie to, efekt jest lepszy, ale jak po regeneracji na pewno NIE. Roboty dużo, a efekt... - nie taki jak oczekiwałem. Jedna lampa z polerowanym odbłyśnikiem, a druga stara ale nie wypalona (górne zdjęcia prawy odbłyśnik - początek wątku), różnica taka że wypolerowany daję ok <30% światła mniej.
-
Ustawiałem sam. Tył musi stać na kołkach/koziołkach, tak abyś mógł przesuwać swobodnie belkę. Luzujesz wszystkie śruby od belki, ustawiasz w lewo/prawo i bardzo ważna jest ta odległość zaznaczona na zdjęciu. Ja ustawiłem tą odległość suwmiarką (z obu stron taką samą - chyba z prawej miałem większą). Efekt jest odczuwalny od razu, ja miałem tak jak prawymi kołami najeżdżałem na studzienki, albo jakąś nierówność to tył przeskakiwał w prawo, niestabilny na koleinach, śliskim, mokre pasy (amory nówki, tuleje oki - ogólnie brak luzów, zbieżność ustawiana z wydrukiem). Teraz kolosalna poprawa. Borykałem się z tym problemem z półtora roku, z czego wymieniłem belkę i d*pa żadnej poprawy nie było. U mnie to pomogło. Jak ustawisz napisz czy się udało i pomogło. Pozdr.
-
Witam, miałem podobnie tylko lewe koło było bardziej zchowane, poluzowałem śruby od belki i jakieś prawie 5mm przesunąłem w lewo, "regulacja" góra / dół (cofanie koła) jakieś 1mm. Na dziurach i śliskim tył uciekał w prawo, teraz jest oki, diagności oczywiście że belka krzywa a tyłu się nie reguluje, a tu proszę.
-
Witam. Wczoraj właśnie wymieniałem belkę i niestety regulacja JEST!!! Lewe koło mam bardziej schowane niż prawe o ok 1cm. W listopadzie ustawiałem zbieżność i gdzie nie dzwoniłem wszyscy mówili że tył jest NIEREGULOWANY, a tu proszę. Przecież gołym okiem widać że otwory na śruby w belce są "prostokątne - z lekką regulacją", a nie mają idealnego otworu na śrubę. Pozdr
-
A więc tak. Tuleje obie nowe wymienione chyba w listopadzie 2013.Felgi stalowe od merca od nowości wszystkie takie same. Gleba? raczej nie, może tak jak 1BE. Obstawiam skrzywioną belkę. Da się ją jakoś pomierzyć - aby mieć pewność. Jest chyba jeszcze coś na rzecz krzywej belki, a mianowicie jak wjeżdżam na studzienkę prawymi kołami to czuje jak tył przeskakuje lekko w prawo. Chyba czas się rozejrzeć za belką http://images57.fotosik.pl/463/50225b63b502ede7.jpghttp://images56.fotosik.pl/464/07eeab34fed989bc.jpg
-
Witam. Dzięki za szybkie odpowiedzi/podpowiedzi. A więc tak... Jak trzymam kierownicę na wprost "równo/prosto" to lekko skręca w prawo (ustawiałem zbieżność i kierownicę), żeby jechał prosto delikatnie muszę dać w lewo ale naprawdę delikatnie i jak puszcze jedzie i hamuje prosto. Problem na śliskim - myszkuje, ucieka. Co do opon (chyba 2009r) mam świadomość że już liche i po tym sezonie na "śmieci", podmianka z bratem na razie nie wchodzi w grę (mieszkamy od siebie prawie 100km). Jak wymieniałem czop wymieniłem jarzmo bo stało (lewe) może i faktycznie trzeba zajrzeć w zaciski (aczkolwiek oba z tyłu wymieniałem nie na nowe ale... były ok) ręczny - linka zdjęta z zacisków. Martwi mnie ta belka (koło lewe ma +37) czy to może być to? Tylko jak tylne lewe koło mam tak / to powinno ściągać w lewo - mam rację... a jest odwrotnie. Jak przyjedzie żona z pracy lewarek i sprawdzę koła czy się blokują. A ten wykres jest w miarę?