Skocz do zawartości

predipl

Pasjonat
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O predipl

Osiągnięcia predipl

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich . Mam jedno pytanie : Czy mogę kupić komplet wahaczy w anglii ?? ponieważ mam moje audi ze mna w UK i niewiem czy podpasuje prawostronne zawieszenie, piszę dlatego ponieważ znalazłem coś dziwnego a tej aukcji :http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A4-FULL-FRONT-SUSPENSION-TRACK-CONTROL-ARM-KIT-/220708962121?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3363477f49 Czy ma ktoś pojęcie dlaczego są różne sworznie ?? ( patrz zdjęcie nr 2 )
  2. klocki już w drodze, jeszcze tylko wciskacz do wciskania tłoczka zmontować i mozna wymieniać
  3. Witam wszystkich. Mam pytanko ponieważ muszę zakupić klocki hamulcowe i na allegro jest ogromny wybór, lecz jestem w anglii i nie moge znaleść na ebay klocków do 2.6 quattro ABC. Ten klient : http://allegro.pl/klocki-tyl-audi-a4-audi-a6-roadhouse-i1517557727.html ma w ofercie jeden rodzaj klocków do około 30 modeli czy one są uniwersalne ?? nie ma różnicy quattro lub bez ?? również pytanie jak sprawdzić jaki mam docisk bo to chyba też ma znaczenie co ? np. Lucas-Girling
  4. dzięki za info ale narazie pedał wrócił do normy, ciekawe od czego to zależy. Jak siądzie ponownie zabieram się do roboty. Pozdrawiam
  5. nie będzie pasować, przede wszystkim te ostatnie literki mają największe znaczenie !!! np: 8E0 614 111 A i ta ostatnia literka oznacza że pompa jest dla napędu quattro.
  6. Witam wszystkich, na początku opisze jaki mam problem : Od jakiegoś czasu pedał sprzęgła zaczął nie wracać w górną pozycję (był strasznie płytki) po pewnym czasie pedał był tak głęboko że nie dało się zmieniać biegów. Nie ma ubytku ani żadnych wycieków płynu ! ! Jedyną rzeczą którą wycziłem to dziwne chlupanie z okoloc pedału w trakcie jego wciskania, rozebeałem osłone nad pedałami i faktycznie chlupie jakby powietrze zasysał. Przesyłam fotkę takiej pompy : I mam pytanie : Czy można tą pompe wymienić od wewnątrz auta ?? (ponieważ śruby są wewnątrz) Pozdrawiam i licze na odpowiedz, którzy mieli z pompą już doczynienia. Pozdrawiam
  7. no ok ale wydaje mi się że oni robią to co własnie przed chwilą skończyłem czyli lutowanie sytków ( moje były ok ) ale zadwonić warto. bede pisał co i jak. pozdrawiam i na razie dziękuje
  8. nie mam nr błędu ponieważ sterownik nie odopwiada, pojechałem z tym do fachowaca króry miał komputer do wyłącznie ABSów i był ten sam efekt: sterwonik nie odpowiada więc błędu nie wykaże. Kiedyś jak jeszcze ABS raz działał raz nie to odczytałem ten błąd : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 614 111 A Component and/or Version: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00 Software Coding: 0273004284 Work Shop Code: BB 24334 1 Fault Found: - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster 03-10 - No Signal - Intermittent Lecz teraz ABS swieci mi się cały czas i przy połączeniu z VAG sterwonik nie odpowiada Dodatkowo zrobiłem to : http://www.lbak.dk/Audi/Repair_ABS_unit_passat.pdf z forum passata, poleciłem tą naprawe koledze z forum i zrobił to z sukcesem lecz ja własnie rozwarstwiałem przekaźnik i niestety styki mam całe. Ide składać ABS i czekam na Wasze opinie.
  9. Witam, mam mały problem z ABS'em w samochodzie, konkretnie czasem na desce rozdzielczej zapala się kontrolka ABS i od hamulców, wtedy ABS nie działa, dzieje się tak PRAWIE na okrągło. Podłączam auto pod Vag'a i gdy kontrolka pokazuje problem z ABS'em to nie moge wejść w opcję ABS w VAG'u wyskakuje komunikat "sterownik nie odpowiada" lecz gdy kontrolka nie wyświetla problemu to VAG łączy się z ABS'em, lecz gdy już się połączy to kontrolka ABS'u zapala się na desce rozdzielczej i na Vag'u wyświetla błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 614 111 A Component and/or Version: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00 Software Coding: 0273004284 Work Shop Code: BB 24334 1 Fault Found: - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster 03-10 - No Signal - Intermittent Czytałem że może być coś na kostce od ABS'u jakieś zwarcie masy ale rozpinałem ją pare razy, czyściłem i błąd dalej wyskakuje. Prosze o jakieś opinie na ten temat. Pozdrawiam[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2010, 18:20_________________________________________________panowie jak mam quattro i nr sterownika 8E0 614 111 A to czy podejdzie sterownik z ośki 8E0 614 111 AB ??
  10. dzięki, sprawdziłem to i od strony pasarzera widać przt drążku kierowniczym ten amortyzator a więc kupuje, wysyłka do anglii i przekładka. Dzięki
  11. Witam mam do wymiany przekladnue kuerownicza (maglownice) . Dzwonilem do goscia , ktory sprzedaje maglownice po regeneracji i zapytal sie mnie ktora wersje magliwnicy pisuada moje auto : "czy na silownik taki amortyzator lub kostke elektryczna to wazne" takie byly slowa macie pojecie o co chodzi i gdzie to moge zlokalizowac? Pozdrawiam i licze na odpowiedz .
  12. Chyba sie zdecyduje na taką opcje jak na allegro czyli zdam starą a dostane nową po regeneracji . wymienie i mam nadzieje będzie chodziło.
  13. ok dzięki za info pomogło mi to dużo ponieważ moge mniej więcej zdecydować co robić . M3I wielki + dla Ciebie
  14. a czy da sie to zrobić bez wyjmowania przekładni . I jezeli nie ma wżerów to przeciek zniknie po wymianie uszczelniacza ??
  15. Witam wszystkich. Pojwaił sie u mnie dosyć poważny probelm a mianowicie mam wyciek z lewej srtony z przekładni tak jak na rysumku nr 1 i teraz pytanie czy jak wymienie uszczelniacz o wymiarze 50mm pod nr 2 to wyciek zniknie czy mam jakieś uszkodzenie wewnątrz przekładni prosze o opinie, ponieważ samochód mam w anglii i jeżeli chodzi o wymiane przekładni to bedzie problem.. w UK nie dostane przekładni z kierą z lewej....... http://w82.wrzuta.pl/obraz/8EGzWyfJlLf/ytiuytr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...