Skocz do zawartości

bambi1306

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bambi1306

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Wieluń

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bambi1306

0

Reputacja

  1. Sprawdzimy jeszcze raz piny w kostkach i kodowanie. Ale jeśli będzie okej to gdzie szukać problemu ?
  2. Robił mi kumpel i raczej przepiął mi dobrze piny. Nie ma bose. Wszystko było Ori.
  3. Nie nie fader jest na środku jestem uczulony na dźwięk i jest jakiś problem właśnie z tym . Jest temat na forum z tym ale nikt nie napisał odp czy się udało go komuś rozwiązać.
  4. Dzięki wielkie. A te głośniki ? Na Concert3 wszystko grało super ,teraz przód gra dużo mocniej niż tył .
  5. Witam. Ktoś rozwiązał problem . Miałem Concert3 i po zmianie na RNS-E słabo odbiera fale i słabiej graja tylne głośniki.
  6. To była wymiana oleju silnikowego dla jasności. To czyli czeka mnie zdjęcie skrzyni? Wcześniej takiego problemu nie było dopiero właśnie po wymianie się pojawił. Ściągnąłem olej do poprawnego stanu i dam znać.
  7. Kurde wlałem za dużo oleju po wymianie. Narobiłem sobie syfu?
  8. Witam Serdecznie. Na dniach w garażu zauważyłem małe krople czarnego oleju. Przed obserwacją wymieniłem sobie olej i filtry więc p omyślałem,że to może gdzieś mi się ulało czy coś. Po dłuższej obserwacji kropek przybywało więc wjechalem na kanał i zdjalem obudowe. Wymyłem wszystko i tak jak na zdjęciu zauważyłem, że koło śrubki się lekko poci. Klucz 16 i mu mojemu zdziwieniu śrubke szło jeszcze dość dużo dokręcić. Wyciek ustal i niby wszystko okej. Ale czy niedługo nie będzie mnie czekała wizyta w warsztacie? Czekam na wasze sugestie i opinie.
  9. Witam. Nie mogę znaleźć rozwiązania lub słabo szukam za co przepraszam. Mianowicie zakodowałem Halogen Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K1/8K3/9C6/9C7) oraz kraj na Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries without Bi-Xenon Adaptacja - kanał 8 - 1 - kanał 5 - dałem na 55% No i tu problem . Wszystko tylko ,że wywala błąd tylnego kierunku . Po włączeniu kierunku bale znika. Jest to trochę denerwujące bo za każdym odpaleniem błąd i pikanie. Zna ktoś rozwiązanie?
  10. Witam. Padł mi czujnik środkowy lewy(Ten w grillu szary) ktoś ma nr części? Dziękuję z góry
  11. Sprawdzałem bezpośrednio w gniazdo bezpiecznika 28 czy jest prąd probowka. Prąd jest za każdym razem . Próbowałem jak mówisz -kabelek z gniazda bezpiecznika do aku Ale nie zwracałem uwagi czy dotykam prawego styku bezpiecznika tylko wsadziłem bezpośrednio kabel do gniazda i próbowałem odpalać. Dla mnie tez jest magia dlaczego jak grzebalem przy przekazniku 614 i wlozylem go zmostkowanego to wlaczyl sie wentylator?Dziś sprawdzę czy pompka daje paliwo do filtra na krótko. Czy aby nie spale pompki ?
  12. Nie patrzyłem czy paliwo leci jeśli podłączy się pompkena krótko . Przy kostce co wchodzi do pompki w bagażniku tam nie ma w ogóle pradu jak zapłon się przekreca.
  13. Bezpieczniki i przekaznik okej . Zrobiłem jak mówisz i d*pa dalej nie idzie odpalić auto . Na krótko pompka się odezwała ale napięcia przy kostce nie ma .
  14. Witam Panowie. Od dwóch dni boryka się z moim oczkiem w głowie . Auto jeździło wszystko w jak najlepszym porządku. Na podwórku były próby podpiecia CB radia które robiło zwarcie i paliło wtyczki do zapalniczki ale to tak w nawiasie. Wyjechałem do garażu rano przychodzę chce odpalić a tu zonk. Długo kręciło ale odpaliła i za chwilę zaczęło chodzić jak by na 2 gsrkach. Zgasilem auto i szukam przyczyn. Perfidnie nie slychac pompki paliwa ,gdy przekrece stacyjke nie ma tego charakterystycznego szelest w okolicach baku. Ściągnąłem dwa wężyki od filtra te od strony szyby no i krecilem zaplonem i nie leciało paliwo. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone ,dziś będzie podmiana przekaźnika 614. Vcds zero błędów jedynie w grupie 46 znalazłem taki błąd 00955- Key 1 35-1Intermittent. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? Nie mam kanału ani podnośnika żeby zobaczyć czy dochodzi prąd do pompki. Pozdrawiam
  15. No tu masz racje Było chyba max 3.5
×
×
  • Dodaj nową pozycję...