-
Postów
224 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Przegub wewnętrzny. Jak wsadziłeś zamiennik to tym bardziej.
-
Motul 8100-xcess. Czyszczenie smoka to podstawa po zakupie. Amen.
-
Krzysiek to jest system podgrzewania, który nazywa się DEFA. Wystarczy kabel dokupić, ewnetualnie do mnie zadzwonić ?
-
Ciężko, oj ciężko, ale uwierz, ze jak się za to weźmiesz to da rade, gimnastyki mnóstwo, ale wszystko można wykleić idealnie.
-
Żadnych ramek nie trzeba demontować, jedynie tapicerka drzwi Cie interesuje, ją ściągasz i możesz działać.
-
K6s PIANKA 6mm AKUSTYCZNA MATA WYGŁUSZAJĄCA 3,5 m2 StP SILVER maty WYGŁUSZAJĄCE butylowe WAWA 3,75 m2 ROLKA WAŁEK DO MAT BUTYL+ALU BUTYLOWYCH TŁUMIĄCYCH Taki zestaw pozwala na wyciszenie 4 szt. drzwi po 2 warstwy maty butylowej na parę drzwi. Jedna warstwa na wewnętrzną część tapicerki pianki K6s. 1. Ściągnąć tapicerkę drzwi - jak to każdy wie, jak nie wie to można doczytać. 2. BARDZO ISTOTNE I NAJWAŻNIEJSZE W CAŁEJ ZABAWIE BARDZO DOKŁADNIE ODTŁUŚCIĆ BENZYNĄ EKSTRAKCYJNĄ MIEJSCE W KTÓRYM BĘDZIE NAKLEJANA MATA BUTYLOWA!!! 3. Ja ciąłem matę na jak największe prostokąty, które mieściły się przez otwory w drzwiach, aby móc je nakleić od wewętrznej części poszycia drzwi 4. Można też ciąć mniejsze i doklejać, jednak trzeba robić to bardzo dokładnie, aby kawałki, które się schodzą do czoła dolegały idealnie. 5. Po naklejeniu maty dokładnie dociskamy kawałek po kawałku rolką dociskową, raz przy razie. 6. Ważne aby wykleić dokładnie CAŁĄ powierzchnię poszycia drzwi, miejscami jest ciężko bo mało miejsca na włożenie dłoni, ale można to zrobić, tylko na spokojnie bez nerwów. 7. Ważne aby przy wyklejaniu dołu poszycia drzwi zwrócić uwagę na otwory w poszyciach drzwi, które służą do odprowadzenia wody. Trzeba nakleić na nie matę, a następnie ładnie nożykiem dookoła wyciąć ten otwór. Aby woda przy myciu auta miała swobodne ujście. 8. Po wyklejeniu wewnętrznej części poszycia przechodzimy do wyklejenia drugiej warstwy blachy drzwi, w której znajdują się większe i mniejsze otwory fabryczne. Na większe otwory warto dać wzmocnienie, czyli paski blachy, przymocować na nity lub wkręty, co pozwoli na naklejenie maty, która będzie sztywna. Bo nie ma możliwości naklejenia maty na otwór nieregularny o rozmiarach 30x35cm, tak aby było to stabilnie zrobione. 9. Dokładnie wyklejamy drugą warstwę blachy drzwi, też dociskając rolką. Trzeba zwrócić uwagę na wszelkie mniejsze i większe otwory, tak aby wszystko dokładnie było wyklejone. 10. W miejscach gdzie wchodzą mocowania tapicerki (te wiecznie łamiące się bolce plastikowe) warto docisnąć matę tak, aby spłaszczyła się maksymalnie, co pozwoli na dobry montaż tapicerki drzwi. 11. Samą tapicerkę drzwi należy od strony wewnętrznej DOKŁADNIE wykleić pianką akustyczną. Ona jest bardzo miękka i przyjazna w formowaniu, więc śmiało można to zrobić przy pomocy dwóch dużych płatów maty. 12. Należy ją naklejać od jednej strony dokładnie dociskając. Ma BARDZO mocny klej i po przyklejeniu już jej nie oderwiemy, więc przyda się albo pomoc drugiej osoby, albo spokojne robienie tego samemu, na zasadzie podtrzymywania jednego końca maty do góry, a drugi powoli doklejamy i dociskamy raz przy razie. 13. Później zakładamy tapicerkę i ot cała historia się kończy. POWIEM TAK, ZROBIŁEM 4 DRZWI, ŁAPY POCIĘTE CAŁE, POCHARATANE MOCNO, CZY ZROBIŁBYM TO PONOWNIE? TAK, ALE PRZY AUCIE O WIĘKSZEJ WARTOŚCI ANIŻELI MOJA B7. Żeby zrobić to dokładnie, a nie na odpierdziel trzeba włożyć MNÓSTWO pracy, cierpliwości i samozaparcia. Ja jedną parę drzwi kleiłem 1 bity dzień. Przy 2 parach, wychodzi ok 20h pracy. Szukałem zdjęć, ale chyba popłynęły razem z moim telefonem, który utopiłem w zeszłym roku na kajakach ? Jak ściągnę tapicerkę to będę pamiętał żeby psryknąć kilka fotek. P.S Efekt jest rewelacyjny, polecam, zachęcam, ale miejcie na uwadze, że będzie to droga przez mękę ?
-
Wyciszyłem drzwi wszystkie podwójna mata bitumiczna i pianka tapicerki. Fotek mam sporo, pracy mnóstwo, satysfakcja jest. Chociaż jak podejmę decyzję, ze auto zostanie na dłużej ze mna to będę robił podłoge i bagażnik. Efekt jest taki, ze mijajacych samochodów nie słychać, chyba, że jedzie rozklekotany Kamaz, ale jego nic nie zagłuszy ?
-
Chrom się świeci odpustowo, polerowane aluminium nawet na efekt lustra nie daje takiego efektu. Ja swoje aluminiowe obudowy dałem do szkiełkowania, a później polerka i jest prawie tak jakbym chciał, na wiosnę będą polerowane w kierunku lustra. Przy Twoim kolorze w ogóle bym się nie zastanawiał. Wygląd zyska od przodu, bo nie ma co łączyć listew okien, relingów do obudowy lustra. Od przodu widzisz tylko obudowy, a reszty nie.
-
Zależy jaki masz kolor nadwozia żeby efekt był odpowiedni. Bo powiem Ci, że przy srebrnym, szarym czy pochodnym tych kolorów nie ma takiego odbicia. Jak chłopaki zakładają co czerwonego, czarnego lakieru to od razu rzuca się w oczy i warto to zrobić. Ja wrzuciłem obudowy od S4 B6, ale przy moim kolorze efekt nie jest do końca taki jak chciałem. :-)
-
Wg mojej wiedzy nie ma, etka, etką, a jeszcze nikt nie widział pełnego aluminium w budzie B7. Gdyby były tak popularne można by je kupić bez trudu, a tutaj jak widzisz każdy poluje na aluminiowe obudowy.
-
To, że audi kłamie powiedziałeś Ty, a numery jakie podałem przeczytaj mój post wyżej i zobaczysz do jakiego modelu się odniosłem :-) Numery spisałem z obudowy lusterka, którą fizycznie miałem w dłoni, pełne aluminium od plastiku odróżniam, spokojnie ;-)
-
A4 B7 1.8T [BFB] AVANT / 345MM / DP+320CC / STAGE 205KM-326NM / DSMIC / STP k6s/ scq
scq odpowiedział(a) na scq temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Dzięki, coś powoli staram się działać. Zaciski malowane proszkowo, tył czarny, front i jarzma w kolor: yellow melon RAL 1028 ;-) Blaszki od kolegi z forum i tak powstał set :-) Mi też głównie chodziło o efekt hamowania na autostradach, bo wiadomo jak z kulturą na naszych drogach, efekt jest i to cieszy. -
A4 B7 1.8T [BFB] AVANT / 345MM / DP+320CC / STAGE 205KM-326NM / DSMIC / STP k6s/ scq
scq odpowiedział(a) na scq temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Miało nie być, bo niby 320mm starczy, ale wpadło, jest i cieszy: 345 mm od Rotinger, model: GT -
Coś za coś, na to jestem przygotowany. Generalnie robię przebiegi po autostradach, ekspresówkach głównie i zależy mi na hamulcu przy większych prędkościach. Wiadomo jak jest z kulturą jazdy w tym kraju, na lewym pasie heble chodzą cały czas bo ktoś 100km/h zza TIRa co chwilę wyskakuje...
-
Dzięki za info, miałem nadzieję, że to jednak razem zagra. Pytanie jeszcze jedni przy Stage 1 pójść w kierunku 345mm, czy w kierunku "sportowych" 320mm?