Skocz do zawartości

rafeex

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafeex

Osiągnięcia rafeex

0

Reputacja

  1. rafeex

    zacieranie się spręzarek

    z tego co wiem to automat dozował olej. proszę o podanie jeżeli jest to tylko możliwe prawidłowego montazu sprężarki krok po kroku. czy jeżeli zakupie nową sprężarkę jest konieczna wymiana skraplacza?
  2. rafeex

    zacieranie się spręzarek

    Witam, tak były zalane olejem przed napełnieniem odczynnikiem chłodzącym.
  3. rafeex

    zacieranie się spręzarek

    Witam, z góry przepraszam jeżeli podobny post już istnieje. Mam problem z klimatyzacją, po zakupie audi a4 110 km 98 rok silnik AFN sprężarka ZEXEL zatarła się już następnego dnia. Kupiłem sprężarkę regenerowaną i komplet do niej tj. skraplacz, osuszacz i zafundowałem kompleksowe czyszczenie układu. Niestety klima chłodziła 3 miesiące i straciła wydajność. wymieniłem sprężarkę na używkę czyszcząc układ ponownie i tym razem klima chodziła 5 miesięcy i sie wczoraj zatarła. Z uwagi na powyższe chcę zapytać czy spręzarka firmy ZEXEL ma taką wadę fabryczną i sie zaciera a jeśli tak to czy do tego typu silnika podchodzi inny model mniej awaryjny . Ponadto czy jest konieczna wymiana w sumie nowego skraplacza czy wystarczy solidne czyszczenie układu. Proszę o pomoc.
  4. Witam, mam taki problem z klimatyzacją w audi a4 b5 1,9 tdi silnik AFN klimatronik sprężarka firmy zexel. Rok temu zatarła sie mi spreżarka klimy. Na wiosne tego roku wyminiłem spreżarke na regenerowaną nowa skraplacz osuszacz dysz rozprezna układ czyszczony. przez jakis czas to jest ok 3 miesiące klima chłodziła super ale od pewnego czasu praktycznie nie chlodzi chociaz układ jest szczelny spręzarka pracuje czynnika w układzie 700 g . byłem u mechanika juz ktoryś raz z kolei i podejzewa on ze mogła zatkac sie dysza rozprezna i cisnienie w układzie jest za duze i czujnik cisnienia klimatyzacji rozłącza sprężarke. Czy jest możliwa taka sytuacja ? po właczeniu klimatyzacji obroty silnika maleją to znaczy ze sprężarka startuje i rurka od skraplacza robi sie delikatnie ciepła ale nie jak wcześniej że cały skraplaćz bym praktycznie goracy. rurka wysokiego i niskiego cisnienia ledwo ciepłe a pamiętam ze jak klima chodziła wczesniej na full to na powierzchni rurek skraplała sie woda . co może być przyczyną ? nie bardzo chce mi sie wierzyc ze padła sprężarka . Ewentualnie jak za pomoća vaga moge zdiagnozowac uklad klimatyzacji co opisuja poszczególne bloki pomiarowe ?Z góry dziękuje i przepraszam jak ten temat był wczesniej poruszany ale ja go nie zanlazłem.
  5. przepływomierz wymieniałem na nowy w październiku sprawdze w jakim stanie jest filtr powietrza. dziś też sprawdzałem kąt wtrysku i okazuje sie że wacha sie pomiedzy 31 a 32 a ztego co wiem powinno byc ok 49-51. z uwagi na powyższe zapłon mam pózny czy za wczesny i jak sie to może miec do mocy i do spalania czy jest to duzy odchył? i czy moze to miec wpływ na powyzsze logi?
  6. Proszę o analize logów: Log (0 - 001,003,010) Log (1 - 010,011) Log (2 - 004,008,010)
  7. filtr powietrza wymieniałem we wrześniu ale sprawdze a przepływomierz mam nowy i był wymieniany w grudniu bo stary padł. jeśli chodzi o geometrie można to w jakiś sposób poprawić ?
  8. Witam, koledzy od pewnego zauważyłem że moja a4 jakby wiecej paliła może to moje urojenie ale wole sprawdzić więc prosze o pomoc. Miałem problem w zrobieniu logów 000 i 001 wyrzucało błąd. Proszę o pomoc. Jest to a4 1.9 tdi 110 km afn 98r. Z góry dziekuę. Grupy: 008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  9. icze sie z tym kolgo ale mi głównie chodzi o sprężarke jaką kupic używke czy regenerowaną ? a jak używke to jak sprawdzić jej stan zeby nie kupić i za pare dni ona dokona żywota:P
  10. Witam, mam pytanie zatarła mi sie sprężarka klimatyzacji i nie wiem co robić czy szukać używanej na allegro czy kupić regenerowaną? jeżeli ktoś by miał pewną sprężarkę do audi a4 1.9 tdi AFN z 98 roku proszę o kontakt [email protected]
  11. Witam. Dziś podłączyłem moje A4 z silnikiem AFN (110 km) z 1998 roku pod vag-a i zauważyłem pewną niezgodność. Po odczytaniu temperatury z wskazników licznika temp wynosiła 75 stopni natomiast po odczytaniu wskazań z czujnika temp cieczy z silnika temp wynosiła 89 stopni. Od pewnego czasu wariuje mi wskażnik temperatury cieczy chłodzącej raz pokazuje na rozgrzanym silniku 90 a czasem podczas jazde spadnie na 60 a niekiedy 70 to zależy jaki ma humor. wykluczam termostat gdyż jest nowe i chwile tez pojezdziłem z lapkiem podłączonym monitorując temp i cały czas oscylowała w okolicy 90 stopni. zastanawiam sie czy nie jest to wina czujnika temp przy głowicy. jeśli dobrze pamiętam wychodzą z niego 4 przewody i sie zastanawiam czy 2 nie ida do głownego kompa a 2 do licznika ? Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu.
  12. witam. prosze o analizę logow dodam iz mam a4 b5 1998 rok silnik AFN głownie prosze o ogolną diagnostyke ponieważ niedawno zakupiłem to autko i chce wiedziec w jakiej formie jest moj silniczek. z góry dziekuje Logi dynamiczne: Grupy: 003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi statyczne: Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic Settings: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...