Skocz do zawartości

sebolnet

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebolnet

Osiągnięcia sebolnet

0

Reputacja

  1. No właśnie nie działa normalnie bo RNS-D jej nie wykrywa mimo poprawnego kodowania 00207. A mogę na próbę podpiąć ten żółty do tego gniazda UB+ zaznaczonego na Foto 2?
  2. Witam! Mam taki problem. Posiadam zmieniarkę mp3 podpiętą przez załączony do niej kabel. Od strony RNS-D mam rozgałęźnik na dwie zmieniarki jedną CD i ta mp3. Do zmieniarki CD idzie kabelek jak na zdjęciu z wolnymi żyłami w kolorze czarnym i zółtym Foto 1 czarny to masa rozumiem że podpinam gdzieś do obudowy RNS-D wtedy zmieniarka świeci zmienia płyty ale w RNS-D pisze nadal brak zmieniarki. Gdzie podpiąć ten żółty? Na zdjęciu poniżej rozpiska z tyłu RNS-D Foto 2 Żółty wychodzi z zaznaczonego gniazda zmieniarki symbolem UB+ co to jest zwykły plus? Czy mogę go podpiąć do zaznaczonego na zielono na górze pinu UB+? Mam zmieniarkę Panasonic z okrągłą wtyczką.
  3. Myślicie że wymiana przekaźnika nr 387 może pomóc przy tym błędzie "bremslicht"?
  4. OK, rozumiem a jakie koszty jednomasa i czy idzie zakupić nowe? Podane objawy to sprzęgło czy koło?
  5. Witam! Od kilku dni mam problem który wydaje mi się zwiastuje spory wydatek. Jeżeli samochód jest zimny ruszam na biegu wstecznym czy pierwszym biegu odczuwam szarpanie - takie "żabie" skoki. Po chwili jest już OK. Zaznaczam że tylko na zimnym silniku. Dodatkowo podczas jazdy gdy dodaję gazu przy otwartych szybach słyszę takie "szuranie" metalu o metal. Udam się w najbliższym czasie do mechanika jednak chciałbym się już dowiedzieć czy to oznaka resztki sprzęgła? Ewentualnie jakie sprzęgło i koło (dwumas, jednomas) zakupić - chodzi dokładnie o firmę. Może ktoś z forumowiczów podzieli się również wiedzą na temat kosztów wymiany. Przy wymianie należy również wymienić uszczelnienia między silnikiem a skrzynią? Mam tam delikatny wyciek... AUDI A4 B5 1.9TDI AFN 1998r. Pozdrawiam. PS. Dodam że samochód ma przebieg 325000km
  6. No mam rocznik 98 z zewnątrz tłoczki są zardzewiałe ale to normalne zjawisko raczej. Zobaczę w środku czy boki nie są skorodowane. Uszczelka wygląda na dobrą ale zakupiłem już zestaw uszczelnień.
  7. Czy tłoczki były tylko do wymiany czy nie można było ich wyczyścić?
  8. Czy przód ma jakąś kolejność? które koło najpierw? Może ktoś wyciągał tłoczki? Jak wychodzą?
  9. Będę wymieniał tłoczki z zacisków przód (albo wyczyszczę - zobaczę po demontażu) i pytanie czy muszę odpowietrzać cały układ hamulcowy z każdego koła czy tylko z tych przednich? Znacie rozmiar klucza do odkręcenia przewodu hamulcowego w zacisku ATE? Dziękuje i pozdrawiam.
  10. Mam już wszystkie elementy podpięte kodowanie zmienione i niestety nie widzi nagrywarki. Nagrywarka na 100% sprawna po podłączeniu za pomocą kabelka z pierwszego postu nawet nie ma na niej zasilania. Czarny przewód masy mam podpiąć do obudowy zmieniarki czy RNS-D?
  11. A do czego są te luźne kabelki czarny i żółty oraz gniazda typu "czincz"
  12. Witam! Czy do Navigation Plus RNS-D podejdzie taka zmieniarka od tyłu wygląda tak ? Zmieniarka pochodzi z Audi A4 jednak auto posiadało inne radio. Wtyczka ze zmieniarki jest taka. Do kupienia jest także kabelek połączeniowy RNS-D ze zmieniarką taki i posiada takie gniazdo Obecnie kodowanie w RNS-D to 00205 rozumiem że trzeba je zmienić na 00207. Proszę kolegów o pomoc w odpowiedzi. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...