Skocz do zawartości

popos.d

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O popos.d

  1. czy jak poluzuję kolektor dolotowy to nie będę musiał wymieniać poza tą wspomnianą gumą żadnych uszczelek bądź czy coś mi nie wyleci? - czy muszę spuścić płyn chłodniczy i zdjąć zbiornik płynu ? - czy przepustnicę muszę ruszać (odkręcać) ? - co znaczy cyt. ,,po jednej zapince i poluzowałem kolektor'' ?
  2. Witam, Ma dziurę w jednej z czterech gum łączących kolektor ssący z dolotowym. Czy jest możliwość wymiany tej że gumy bez zdejmowania kolektora ? Wydaje mi się że jest za mała przerwa między ssącym a dolotem po jej zdjęciu nie chciał bym sobie narobić kłopotu bo nie wiadomo czy wcisnę tam tą gumę.
  3. Nie sądze że to ciśnienie, bo na ciepły przy odpalaniu problemu z warkotem nie ma , a na manualu (multitroniku) wkręcałem go nawet do 5500 tyś obr/min i jest ok do póki nie wcisne gaz w podłogę i problem się powtarza jak wyżej wspomniałem.
  4. Witam, Ja mam taki problem w swojm ALT, że dopóki nie wcisnę gazu do końca, czyli w podłogę, tylko na 3/4 oraz delikatna jazda to nic się nie dzieje. Jak wcisnę gaz w podłogę ze dwa razy, to zapala mi się czerwona konewka oleju na Fisie. Po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu konewka ginie, ale po tym może pojawić się podczas normalnej jazdy, nawet bez wciskania gazu w podłogę. Myślę, że łapie jekiś błąd, ponieważ po odłączeniu akumulatora problem ginie i wracamy do punktu wyjścia. Konewka nie zapala się do chwili wćiśnięcia gazu w podłogę. Co to może być? Mam również problem z warkotem przy rannym odpalaniu (kilka sekund). Czy ma to związek z wcześniejszym problemem?
  5. Jestem posiadaczem a4 2.0 B6 od wczoraj, całe życie na mercach a tu jednak AUDI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...