Skocz do zawartości

adam.k.....

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adam.k.....

  1. adam.k.....

    Waku pompa

    Witam oriętujecie się jakiego rzędu ciśnienia paliwa powinła dawać waku pompa w TDI PD ?
  2. wszystko zaczło sie dziać jak wywaliłem kata i egr i do tego wiekszy IC musze jak najszybciej zrobić korekte softu
  3. też tak myśle i sprawdze kabelki na PD
  4. Dobre pytanie bo mam problem z wibracjami które przenoszą sie na całe auto w szegulności na lewarek zmiany biegów szczegulnie podczas gwałtownego przyśpieszania czsami się zdaża że coś żęzi w silniku myśle że trzeba szukać przyczyny przy pompowtryskach jak myślicie ? średnio stawiam na poduszke,pokazuje błąd ale to nie zródło wibracji.
  5. A więc to te same poduszki tyle że ta lewa ma czujnik dobrze cię zrozumiałem ?
  6. Mam pytanie czy między prawą a lewa pouszka z czjnikiem w avf jest jakaś różnica poza dostępnością i ceną
  7. Witam założyłem IC 450x175x65, wylot z ori turbawki bespośrednio w wąż sr 60mm do IC bez ostrych załamań wszystko elastycznym wążem,wylot z IC tagże elastycznym do ori plastik rury,poza tym egr out, kat out. Pytanie do fachowców czy wylot z ori turbawki AVF może być pdłączony bezpośrednio w wąż sr 60mm ? czy nie lepiej zrobić łagodną redukcje w celu poprawienia aerodynamiki turbiny nie wiem czy mój patent nie wykonczy turbiny, jak na razie auto po tych modach chodzi bajka tylko lekkie wibracje ma międz 1800 a 3000 obr/min musze jak naj szybciej jachać zrobić nowy program.
  8. Witam jestem użytkownikiem Audi A4 Avant Quattro B6 1.9 TDI [AVF] niedawno zakupiłem to moje trzecie audi przed tym miałem audi 80 b4 1,9tdi nie do zajechania puł miliona na karku i nadal w dobrej kondycji zobaczymy jak sie będzie spisywała A4. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...