Skocz do zawartości

cuba1313

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cuba1313

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

372 wyświetleń profilu

Osiągnięcia cuba1313

1

Reputacja

  1. Od dwóch miesięcy mam komunikat VCDS pokazuje: 16486 - Miernik masy powietrza (G70) P0102 - 002 - sygnał za mały 17550 - Rezystancja obciążenia P1142 - 002 - przekroczona dolna granica - Sporadyczny 17522 - Zespól 1: sonda 2 P1114 - 008- rezystancja wewnętrzna za duża - Sporadyczny Auto szarpie, gaśnie. Dziwne obroty. po kilkunastu kilometrach gaśnie jest git. Za kilka kilometrów znowu się zapala komunikat. Skrzynia biegów tip tronic szarpie i szumi jak w Ikarusie. Skasuje błędy jest super i tak w kółko. Podczas rozruchu rano auto zawsze generowało obroty 1300obr i po 90 sekundach spadały na 800obr. Podczas wyświetlania błędu od razu 800obr. Czy wymiana przepływki, czy to coś poważniejszego? Pomoże ktoś?
  2. Czyli przed procedurą adaptacji trzeba ustawić je manualnie?
  3. Wszystko jasne poza jednym: " Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta " czyli jakie te zalecenia producenta są?
  4. Pewnie na forum gdzieś jest. Poszukam
  5. Ale wczoraj też dłubnąłem VCDS i miałem faktycznie teraz patrzę, że znaleziono jeden błąd: 01539 - Reflektory nie zostały wyregilowane 35-00 - -
  6. Tylko jak to zrobić. Nie mam wiedzy
  7. Zaraz zejdę na dół odpale VCDS i napiszę za chwil parę co wykazują pomiary
  8. Ale byłem u nich dnia następnego z tym problemem, podpiął program Delphi i z pozycji kompa silniczki pracował góra i dół. Tyle, że nic więcej nie może zrobić stwierdził.
  9. Ok. W poniedziałek podjadę do nich i osobiście je zobaczę. Ale raczej to nie narwańce tylko bardziej dłubki.
  10. Przepraszam mam bi-ksenony, ale to chyba to nic nie zmienia. Jeżdżę nim trzy lata i za każdym razem, przynajmniej w nocy to widziałem za każdy razem była reakcja silniczków na postoju przy włączaniu światełek. Teraz nie ma reakcji żadnej i słup daje daleko w górę. No ale przecież czujniki nie znajdują się na maglownicy, a na wahaczach, dlatego nikt nich nie ruszał, rozpinał. Czy możliwe jest po odpięciu na jakieś 24h klemy, że to po prostu coś teraz trzeba zaadoptować?
  11. Witam. Wymieniłem maglownicę dwa dni do tyłu, odebrałem samochód i ksenony się nie poziomują po zapaleniu świateł. Zawsze podczas startu świateł się poziomowały teraz świecą do samej góry. Mechanik na cały dzień odpiął zasilanie przy wymianie. Czy mogło się coś rozkodować z powodu braku zasilania.
  12. cuba1313

    Problem z katalizatorami

    Witam. Zacząłem szukać tematu i zgupiałem co robić. W moim asn 3.0 nie ma kata. Niestety kupiłem 1.5 roku do tyłu z tym problemem. Podejrzewawem, że nie ma bo śmierdzi przy rozruchu jak FSO125p. Czasem łapie błędy, czasem same znijają. Chcę zrobić z tym porządek i założyć katy. I z tego miejsca moje pytanie, czy używkę oryginalną, czy nowy zamiennik? W obu przypadkach koszty nie fajne. Co kupić? Dodam, że auto jażdzi na lpg.
  13. Jak pisałem wyżej auto pochodzi od Szwajcara i być może sobie go nafaszerował jakimiś cudami, które to w owych czasach oferowało Audi. Telewizja w samochodzie to dla mnie rzecz nie potrzebna. Zamierzam rns-e dorzucić. Jaki tam mógł być wzmacniacz? Po prostu do Avant?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...