
gaciu
Pasjonat-
Postów
125 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O gaciu

Informacje
-
Imię
Konrad
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Masz rację. Ale tak już jest od wersji 2016.
-
Dzięki za potwierdzenie, chociaż wolałbym usłyszeć, że coś źle zrobiłem Po paru przejazdach A1 zauważyłem, że MOP-y są na mapie widoczne, choć sama trasa nie...
-
Witam, Po aktualizacji map do wersji EUE 5.24.2 czyli wersji 2017 nie ma wciąż aktywnej obwodnicy Łodzi A1. Otwarta już ponad 8 miesięcy temu i spodziewałbym się, że tak duża droga będzie w tej wersji. Może ktoś potwierdzić że ma tak samo u siebie ?
-
[ALL B8] VALET Parking System Serwisu Parkowania
gaciu odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Po przeczytaniu całego wątku na audizine, dochodzę do wniosku, że moc i maksymalna prędkość nie są ograniczone przez ten przycisk. Blokowana jest możliwość otwarcia bagażnika. Po prostu wciskamy guzik, zamykamy schowek kluczykiem, zabieramy grot kluczyka, a gostek co parkuje auto ma tylko pilota. Dzięki temu to co jest w bagażniku i schowku jest poza zasięgiem. Opcja raczej bezużyteczna w avancie. -
masz schowki pod fotelami ? wygląda jak by to była jedna ze śrub mocujących je do ramy fotela.
-
Problem z nawigacja , "ekran" nie podąża za trasa
gaciu odpowiedział(a) na m4rk82 temat w Audi A4 B8
Brzmi jakbyś miał włączony tryb demo i mapa stoi w lokalizacji domyślnej. Opcja jest w ustawieniach nawigacji. -
jeżeli masz czujnik deszczu i zmierzchu to powinieneś mieć wtykę 6-pin, a tam masz wszystko czego trzeba żeby podłączyć lusterko z fotochromem. Jedyne czego nie będziesz miał to wyłączenie fotochromu przy włączonym oświetleniu wnętrza albo wstecznym. Do tego trzeba pociągnąć kabel do komfortu. Przeczytaj temat z poprzedniego postu a bedziesz wiedział wszystko co trzeba. Przy zakupie lusterka musisz oczywiście wybrać takie z odpowiednią kostką.
-
Ja też mam podmienione angielskie pliki na polskie. I muszę powiedzieć, że to najgorsza możliwa podmiana. Mogliby mi podmienić włoski bądz portugalski. Czasami może być potrzeba zmienić na angieski... W każdym razie jeśli na jakiś będzie się zmieniać to angielski albo niemieci najprawdopodobniej.
-
Zalecane rozmiary i wymiary z dokumentacji Audi dla B8 2,0TDI 120/125kW: 7,5 J x 16, ET 45 225/55 R 16 95 Y 7,5 J x 17, ET 45 225/50 R 17 94 Y 8 J x 17, ET 47 245/45 R 17 95 Y 8 J x 18, ET 47 245/40 R 18 93 W 8,5 J x 19, ET 43 255/35 R 19 96 Y XL Co do konkretnego wzoru, to wszystkie felgi które podesłałeś są bardzo podobne do originałów RS6 albo z katalogu quattro. To już kwestia gustu. Zgodzę się z kolegą powyżej. Zamienniki maja swoje problemy: wyważenie, wytrzymałość odporność na zabrudzenia etc.
-
Nexenów nigdy nie miałem, ale parametry wskazują że są raczej głośne. Nigdy nie dowiedziałem się jak wykonuje się pomiary na potrzeby etykiety UE, ale na pewno pomiary wykonywane są tak samo dla wszystkich opon. Nexeny z głośnością 74dB to to chyba trochę zbyt dużo. Nie wypowiadam się co do innych parametrów. Powiem tylko że można kupić opony z głośnością 66dB np. nowe Hankooki S-1. Ja mam 68dB i rzeczywiście jest cicho. 6dB różnicy to 4x większe natężenie dzwięku. Nie znaczy to, że jest 4x głośniej co prawda, ale jest odczuwalnie głośniej.
-
W oficjalnej dokumentacji Audi modelu B8 jedyne 19" to 8,5 J x 19, ET 43, 255/35 R 19 .
-
Co do Angoli nie umiejących samemu kombinować to prawda, ale lokalnych warsztatów kombinujących z systemami audio, bluetooth i alarmowymi jest od groma.
-
Ciekawe co zrobią u mnie? Mam wirusa wgranego przez ABT w serwisie Audi. Jest wpis w systemie serwisowym Audi i wszystko. Teoretycznie powinni go zostawić, albo tak zrobić żeby moc została na niezmienionym poziomie tylko czy będą mieli techniczne możliwości?
-
Nie jestem na 100% pewien, ale aby można było korzystac z pendriva konieczne są protokoły typu USB data transfer protocol i prawdopodobnie pare innych. Nie ma takiej możliwości żeby poszły po złączu typu AUX.
-
Wersja FW to po prostu HNav_EU_K0257. Nie ma znaczenia jaka jest końcówka. "5_D1" oznacza po prostu rok 2015. "5_D2" to rok 2015-2016, a "6_D1" to rok 2016. Z tego powodu nie trzeba akutalizować firmware-u MMI. Czasami da się zobaczyć aktywatory dla FW z końcówką, na przykład "9_D1" co teoretycznie oznacza rok 2019. To sztuczka ktróej używają ludzie do tworzenia aktywatorów na podstawie aktywatorów z poprzednich lat. Pozwala im to wyliczyć nową sumę kontrolną.