Skocz do zawartości

mikra

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mikra

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mikra

0

Reputacja

  1. Niestety, wymieniłem wczoraj jarzmo i dalej to samo. ale od tygodnia jak by ciszej, a może to być wina łożyska w kole? Po podniesieniu koło nie ma luzów, nie słychać, żeby łożysko buczało czy wyło podczas jazdy itp. Dzięki, Michał Już wiem co było wywołane piszczeniem po skręceniu kierownicą. Okazało się, że na łożysku w lewym kole miałem luzy, ale łożysko nie wyło podczas jazdy. Chodziło cicho. Wymieniłem łożysko (koszt łożyska 103 zł, za wymianę u mechanika chcieli 200 zł, ale wymieniłem sam) i wszystko ok.
  2. Witajcie. Mam problem, od jakiegoś tygodnia, gdy jadę autem i skręcam kierownice w lewo (ale nie do oporu) słychać dziwne ciągłe piszczenie, gdy prostuje kierownicę to piszczenie ucicha. Lecz, gdy kręcę w prawo wszystko jest w porządku. Jak auto spoi na luzie, daje gazu, i skręcam w lewo, to nic nie piszczy. tylko dziwne, że to się dzieje podczas jazdy. Czy to może być pompa wspomagania? Proszę Was o pomoc. Byłem już u dwóch mechaników, popatrzyli i powiedzieli, że nie wiedzą czy to na pewno pompa wspomagania. Audi A4 B5 1.8T 150KM 96r Silnik AEB Avant
  3. mikra

    1.8T Nie odpala, brak iskry

    Witajcie, winą mojej usterki nie było wykasowanie map w komputerze (tak jak pisaliście i radziliście wyżej), a była to wina tylko modułu wzmacniacza zapłonu (po lewej stronie nad filtrem powierza), - używany moduł firmy Hitachi na allegro to koszt 77 zł z przesyłką. A to, że po skanowaniu VAG.COM nie chciał mi odpalić to był tylko przypadek. Za radą tamtego mechanika kupiłem używany komputer na allegro za 295 zł z przesyłką, ale, że nie mógł sobie nawet z tym poradzić to zaciągnąłem audi do innego Elektromechanika i się okazało, że to nie komputer jest winien. Na zwrot komputera miałem 14 dni, więc go oddałem i tylko byłem stratny o koszta przesyłki. Teraz już wiem jak sprawdzić, czy do modułu wzmacniania zapłonu dochodzą "sygnały", wystarczy na jedno z wejść wtyczki - pięciopinowego (środkowy to masa) podłączyć zwykłą diodę Led (ze zwykłej zapalniczki nawet), tylko plusem do wtyczki, a minusem do masy samochodu, próbować odpalić auto i dioda powinna migać. Przez tą sytuację jestem stratny finansowo, ale jestem bogaty o wiedzę )) Dzięki wielkie za pomoc, wcześniej nie miałem jak odpisać Pozdrawiam Michał
  4. mikra

    1.8T Nie odpala, brak iskry

    Dzięki wielkie za odpowiedz , znalazłem taki sposób kodowania immo [Audi A4 B5] Adaptacja kluczyków kolego Łepski może wiesz czy to jest właściwy sposób ? bo powiem szczerze, że po tej historii z pełnym skanowaniem wszystkich kanałów , to boję się, żeby coś znowu nie zepsuć Pozdrawiam Michał
  5. mikra

    1.8T Nie odpala, brak iskry

    No niestety nie mam od kogo pożyczyć na podmiankę moduł zapłonowy. Sprawdziłem według książki "sygnały" na module zapłonu i na wtyczce 4 pinowej (czyli od połączeń przewodów obwodu pierwotnego - od cewek zapłonowych) jest wszystko dobrze, bo podłączyłem do każdego pinu po kolei Diodę 12v i po włączeniu zapłonu świeci wszędzie. Gorzej z drugiej strony, czyli sprawdzenie sterowania modułem zapłonu (wtyczka 5 pinowa) w książce jest napisane "Podłączyć lampkę próbną z dioda kolejno do styku "1", "2", "4" i "5", 5-stykowego złącza i masy silnika,włączając rozrusznik za każdym razem dioda lampki próbnej powinna migać" - nie migała ani razu, podłączyłem miernik , to tylko po przekręceniu kluczyka na sekundę "migało" napięcie chyba ok 1V. i tyle. Wie ktoś może, gdzie prowadzą przewody które idą do modułu zapłonowego ??? A i ciągle mnie nurtuje mnie jedno, że w momencie, gdy pierwszy raz (gdy już auto nie chciało odpalić) po przekręceniu kluczyka usłyszałem pod kierownicą jakiś zgrzyt, tak jak by coś się przepaliło, może coś jest nie tak z którymś przekaźnikiem ??? bo bezpieczniki wszystkie całe. a może być to wina stacyjki , że nie ma zapłonu ? z góry dziękuje za podpowiedzi ---------- Post dopisany 10-09-2013 at 11:50 ---------- Poprzedni post napisany 27-08-2013 at 22:45 ---------- Witam, oddałem auto do elektromechanika i on twierdzi , że komputer w audi ma skasowane mapy. I jeżeli to jest prawda, to gdy przeprowadzałem pełne skanowanie wszystkich kanałów w programie VAG.COM , program musiał w jakiś sposób usunąć te mapy :(, W życiu bym nie przypuszczał , że zwykły skan może coś mi uszkodzić. Z tego co mówił mechanik to muszę teraz kupić nowy komputer do Audi (używany na allegro kosztuje od 200 zł ), zakodowanie immobilizera u tego mechanika to koszt 200zł ; Wymiana czujnika położenia wału (bo był walnięty) i cała diagnostyka, żeby ustalić, że to skasowane mapy kosztowała mnie 350 zł. Czyli całość będzie mnie kosztować ok 800 zł Teraz pytanko, czy ja jestem w stanie wgrać takie mapy do mojej Audi i skąd wziąć takie mapy silnika? Bardzo proszę o podpowiedz
  6. mikra

    1.8T Nie odpala, brak iskry

    Dzięki za szybką odpowiedz ,a wiesz może jak mogę sprawdzić ten moduł i czujnik ?
  7. mikra

    1.8T Nie odpala, brak iskry

    Witam , mam podobny problem i nie chce zakładać nowego wątku. W czwartek kupiłem nowe świece do mojego autka firmy BOSCH, wymieniłem je i odpaliłem "becie", pochodziła chwilę , ale zaczęły mi delikatnie falować obroty (co się zdarzało od pewnego czasu jak odpalałem ja na zimnym silniku), chwile pochodziła i na drugi dzień odpaliłem ją żeby zobaczyć co i jak , ale było to samo . Więc podłączyłem do niej kabel VAG i przez program VAG.COM przeprowadziłem pełne skanowanie, co nic nie dało , więc ja do odpalania a tu nic, kręci kręci i nawet ani razu nie zagadała, tylko wydawało mi się , że słyszałem jakiś zgrzyt pod kierownicą. Próbowałem ja odpalić z gazu awaryjnie (jak już kiedyś to robiłem jak mi pompa paliwa padła) i tez nic. Vag.com nic nie wykrywa. Wykręciłem świece, są mokre od benzyny, nie ma iskry ( sprawiłem przytykając cewki do świecy i do masy, a chyba 4 cewki naraz by się nie spaliły), bezpieczniki wszystkie sprawne , odłączyłem też akumulator na cały prawie dzień i pokazało mi takie błędy: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too LowP1602 - 35-10 - - - Intermittent 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)26-10 - Output Open - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)26-10 - Output Open - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)26-10 - Output Open - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-10 - Output Open - Intermittent 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-00 - - po skasowaniu błędów, nic dalej nie wykrywa, nawet jak odłączyłem czujnik Halla czy też czujnik położenia wału. czy za zapłon odpowiedzialny jest któryś z przekaźników? czy przez stacyjkę może nie być zapłonu ? Jak mogę sprawdzić na VAGu czy czujnik Halla czy też czujnik położenia wału są sprawne? Bardzo proszę o odpowiedz, bo już nie mam siły do tego auta, a jak sam nie znajdę usterki to będe go musiał zaciągnąć do mechanika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...