Skocz do zawartości

miesku

Pasjonat
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miesku

Informacje

  • Imię
    lukasz
  • Miasto
    Brigg

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia miesku

0

Reputacja

  1. Panowie, Czy ta felga podejdzie do a4 b8 2008 bez problemu? Audi VW Original Felge 8T0 601 025 C - 7-Arm Design WWW.ORIGINAL-FELGEN.COM Lochkreis, Mittenzentrierung, Felgengewicht, Modelle, Traglast, Nabendeckel Bestell-Nr, Neupreis Obecnie mam takie : Audi VW Original Felge 8K0 601 025 B - 6-Speichen f-Design WWW.ORIGINAL-FELGEN.COM Lochkreis, Mittenzentrierung, Felgengewicht, Modelle, Traglast, Nabendeckel Bestell-Nr, Neupreis Roznia sie minimalnie ET. Mam obecnie et 45 a felga ktora chce zalozyc ma et 28 ( od a5). Bedzie bardziej wystawac czy bardziej schowana? Obcierac bedzie cos?
  2. Czy ktorys z kolegow moze podzielic sie logami z grupy 18,19,20 can gateway? Bez sterownika na klemie akumulator jest ladowany ok i jest naladowany caly czas, ze sterownikiem na klemie akumulator rozladowany i do tego bzdury pokazuje w vcds. pozdrawiam
  3. Jak juz pisalem tu nie ma gdzie zawiesc alternatora. Dzisiaj drugi dzien aku naladowane. Stawiam ze sterownik na klemie uwalony, pozatym pokazuje bzdury w blokach. To ze sie nikomu nie popsul nie znaczy ze jest sprawny. Oczywiscie jak bede mial druga kleme to podmienie. Tymczasem czekam a wolne aby postawic auto na dzien lub dwa i zobaczyc czy bedzie rozladowywac aku.
  4. Nie mam. Jedynie kupic nowy sterownik i nowy alternator ale musialbym miec numer alternatora takiego jak powinien byc. Masy i kable plusowe przemiezone pod obciazeniem i sa ok. Sterownik odlaczony i bedzie odlaczony do poniedzialku. Wlasnie sprawdzilem poziom naladowania akumulatora przyrzadem. Trasa zrobiona jak zawsze - rano o 5.30 20KM i po 12godzinach postoju powrot do domu. Odczekalem godzine zanim sprawdzilem.... i niespodzianka- akumulator naladowany w 99%. Mysle by go zostawic dzien lub dwa i wtedy sprawdzic i bede wiedzial czy cos rozladowuje aku na postoju aczkolwiek nie sadze by tak sie dzialo.
  5. Co powinno sie dziac bez sterownika na klemie?
  6. Niestety nie mam takiej mozliwosci gdyz nie ma tu takich fachowcow w UK. Jezeli ktos by mogl podac jaki numer alternatora powinien byc to moglbym sprawdzic jaki mam, ewentualnie kupic taki jak powinien byc i zobaczyc czy bedzie poprawa. Sterownik z klemy odlaczony od wczoraj. Zobacze w poniedzialek jak poziom naladowania akumulatora. Bledow w gateway nie ma. Ja osobiscie bym powiedzial ze sterownik jest niesprawny gdyz wyswietla bzdury ze tak powiem....
  7. 0.7 a po kilku godzinach nie powinno rozladowac aku. Jak rozwiazales problem? Problem tkwi w ladowaniu. W weekend zrobilem prawie 900km po autostradzie, wysokie oborty a aku rozladowane... zdecydowanie problem z ladowaniem...
  8. Niestety sa samochody gdzie po drodze sa moduly aczkolwiek tak myslalem ze tutaj nie ma, odlaczylem dzisiaj sterownik z klemy i pojedze kilka dni bez niego a naladowanie akumulatora bede sprawdzac przyrzadem. Pojawia sie kolejne pytanie- dlaczego akumulator jest w zasadzie ciagle rozladowany skoro nie ma modulu po drodze i alternator go bezposrednio laduje?
  9. Sprawdzalem juz jakis czas temu i prad w spoczynku jest prawidlowy. Oto bloki dzisiaj sprawdzone. Pokazuje pojemnosc 4Ah? Dlaczego? W zasadzie ta wartosc plywa i jest inna za kazdym razem. Vcds pokazuje naladowanie 39% , akumulator sprawdzilem przyrzadem i ma 90% zatem dlaczego odczyt nieprawidlowy w aucie. Czy akumulator jest bezposrednio podlaczony do alternatora? Czy jest podlaczony przez jakis modul? Panowie a jak u was odczyt pojemnosci aku w vcds?
  10. Napiecie ladowania prawidlowe. Natomiast nie wiem jak sprawdzic natezwnie.
  11. Bledow brak. W weekend zrobilem okolo 900km po autostradzie i po powrocie do domu poziom naladowania aku- 20% ( sprawdzone przyrzadem). Mysle ze bledne wskazania w blokach zwiazane sa z usterka. Mysle ze problem jest z ladowaniem ale nie moge go znalesc. To ze odpowiednie napiecie idzie na alu nie znaczy ze jest wystarczajace natezenie zeby go ladowac. Zgaduje ze jakos modul tym steruje? Sprawdzilem bloki u kolegi w q5 i u niego odczyty prawidlowe. Za co odpowiedzialny jest modul na klemie ? Numer czesci 8K0915181B, oraz jak go sprawdzic?
  12. Panowie, poroblem nie roziwazany. 3 rozne akumulatory w tym jeden nowy i dalej to samo. Ktory modul odpowiada za odczyt informacji z akumulatora? Dzisiaj wyswietla pojemnosc akumuilatora 7Ah!
  13. Najpierw bym chcial vagiem sprawdzic jesli jest taka mozliwosc...
  14. Mialem przyjemnosc pobawic sie a4 b8 z 2013 roku i tak tam wlasnie bylo. Mysle ze ulatwia to ruszanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...