Skocz do zawartości

Szymon_Irl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szymon_Irl

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Galway

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Szymon_Irl

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, dopisze sie do tematu bo jest podobny a szkoda zakladac nowy. Auto A4 B7 1.9 BKE 2005r swiezo kupione za grosze wiec licze sie nawet z wymiana silnika. Objawy to bialy dym po odpaleniu samochodu a po rozgrzaniu do 90 stopi pojawia sie chmura taka ze jak zona za mna jechala to prawie we mnie wjechala gdyz nie widiala ze zachamowalem i ma problem z wkrecaniem sie miedzy 1k 2k obrotow, muli na jedym cylindrze po rozgrzaniu, wysysa plyn chlodniczy co ok 50km, na VCDS'ie pokazalo bledy swiec zarowych (brak styku - electrical circuit fault) na kazdym cylindrze i missfire na cylindrze 4. Oprocz tego wtrysk na C4 leje jak chory. Pierwszy strzal to uszczelka ale co ciekawe, olej czysty, nie ubywa ani nie przybywa, pod korkiem brak masla. Weze od chlodnicy miekkie, brak bulgotania w zbiorniczku wyrownawczym, moge odkrecic zbiornik na rogrzanym silniku a gdy zostawie auto odpalone przy odkreconym korku zbiornika wyrownawczego to dymi powiedzial bym o 60/70% mniej i plynu nie ubywa. wycieku tez nigdzie nie znalazlem. Jak myslicie moze byc jakas inna przyczyna niz uszczelka lub peknieta glowica? Z gory dziekuje
  2. witam wszystkich, w końcu też opiszę swoją OOOO Nie opisałem wcześniej z powodu braku czasu ale zdjęcia jakieś się ostały z roboty. Dosłownie wszystko robię sam więc proszę o wyrozumiałość Jest to A4 B5 1.9 TDI PD 116hp - Anglik Ogólnie wyposażona jest dość fajnie ale mi i tak mało. Przebieg 204870km obecnie ma 248000. Później znalazłem prawdziwy przebieg zapisany w ecu.. cofnięty o 90k.. Oryginalnie: - 4x Elektryczny szyby - 4x Airbagi - Asr - El lusterka - Podgrzewane lusterka - Klimatronik - Wersja "limuzyna" - blacha za kanapa... - trzeba się tego pozbyć - 6 głośników - org central zamek z pilota Zrobione: - nr1 wywalone gwiżdżące owiewki szyb - nr2 wymiana skrzyni, zgrzytała 3tka aż w końcu została mi tylko 1ka i 5tka - oleje filtry etc już 2 razy olej zawsze pełny syntetyk VW - tarcze, klocki, przewody elastyczne - wczoraj - rozrząd, pompa wody, rolki, napinacz etc - wczoraj, przy okazji poprawiłem zderzak i lampy bo dziewczyna nie dochamowała na swiatłach i przydzwoniła w passata 2011r - nabita klima (chłodzi jak cholera zdarzyło mi się przeziębić ) - naprawione czujniki abs i takie codzienne pierdoły - tempomat - gdzieś tam na forum już mnie było słychać - podłokietnik - halogeny zapalające się automatycznie po odcięciu sygnału startera (trzeba jeden przekaźnik dołożyć kolo modułu halogenów, dam schemat jak ktoś chce) - karbon folia 3m kolo biegów - Sciema szyb chyba 60% - ktoś mnie wyręczył - alu 17" RS4 - dmuchawka AWX - program na 142 kuce - oponki bridgestone x4 komplet 225/45/17 niestety po pół roku się starły na w/w programie :/ - sub Vibe stic 1000W - radio panasonic jakiś shit trzeba zmienić - Pełna polerka maszyną (matowanie całego auta papierem 2000, dokładne mycie i polerka) - naprawiony (nie) wysuwający się kubek Plany - springi -40 (gwintu nie chce) - pomalować alu bo kolor mi się już znudził - din2 - przeróbka na klimatronik 2 strefowy ale nie wiem jeszcze ile przy tym rezania - skora albo pól-kubełki głównie chodzi o składana kanapę a jak już zmieniać to na lepsze - turbo gauge w słupku - kiera z TT'tki kwadratowa - dokładki zderzaków i progi w kolor - zamontować w końcu pilota od suba bo leży pod podłokietnikiem - zaciski na czerwono - może głośniki 16'tki do drzwi - no i niestety konieczność, muszę wymienić dwumas na solida i komplet sprzęgła bo nie wytrzymało programu. Przy okazji zmienię caly pakiet zawieszenia przód na nowy febi bo też zaczęło stukać tutaj zdjęcia zaraz po kupnie: jakieś zdjęcia z robot etc nowe kapselki w koncu OOOO z polerki wczorajszy pakiet zabawek no i teraźniejsze jutro dodam więcej zdjęć bo nawet nie porobilem.
  3. Witam, posiadam a4-ke b5 1.9TDI AJM od października i autko ogólnie jest ok tylko skrzynie już wymieniałem wraz z łożyskiem oporowym. Od jakiś 2 miesięcy zaczynają się dziać jaja ze wspomaganiem kierownicy, coraz ciężej chodzi ale nie był to taki problem aż do jakiegoś tygodnia wstecz. Od tygodnia zaczęły się dziać jaja także ze sprzęgłem, pedał bierze u samej góry odkąd mam samochód (ale nie ślizga nawet z pełną przyczepą pod górkę) ale teraz dosłownie z dnia na dzień pedał staje się coraz twardszy. Noga aż boli po jeździe w korku. Miałem do porównania identyczną a4 1.6 i pamiętam jak chodziło mi wcześniej więc jestem pewien że "ten typ tak nie ma". Brat ma znowu identyczna ale z silnikiem ahu i rozwaloną dwumasę w detal i u niego właśnie tak ciężko chodzi pedał. Macie jakieś sugestie w co bić? Ja widzę kilka opcji ale nie wiem właśnie co jest najbardziej prawdopodobne i od czego się zabrać. - płyn hamulcowy? - wysprzęglik? - docisk? - czy sama dwumasa? dodam że jak wymieniałem skrzynie to już widziałem że dwumasa raczej już nie działa jak powinna bo nie sprężynowała jak nią ruszałem tylko jak ją przesunąłem tak została (ale bardzo ciężko było ją ruszyć) wymiana skrzyni była w listopadzie 2012. - a może jeszcze coś innego... Jeszcze muszę się tym cholernym wspomaganiem kierownicy zająć bo identycznie robi się coraz gorsze ale płyn jest czarny więc raczej od tego zaczne Dzieki z góry za pomoc.
  4. A możesz powiedzieć jak sprawdzić ten sygnał wypadku? bo ja ostatnio miałem awaryjne hamowanie i coś odpieprzyło i mi awaryjki migały bardzo szybko i nie dało się ich wyłączyć. Dopiero jak zgasiłem silnik i odpaliłem na nowo to się wyłączyły ;/
  5. Znalazłem że nie ma ani dwóch przerywaczy ani modułu. jest jedno urządzenie z dwoma przerywaczami (kotwicowymi jak się nie mylę) i jest za przyciskiem awaryjnych. Naprawa świateł awaryjnych w Audi A4 B5 Sam Naprawiam - [elektryka] Naprawa przerywacza kierunkw A4 B5 Więc mamy jakiś punkt zaczepienia. Jakieś pomysły co by można było z tym pokombinować? Jak podtrzymać ten co drugi sygnał ?
  6. Sorki chłopaki zapomniałem dodać link to tematu tego gościa tutaj: BMW Seria 3 E46 330 CiA Cabrio - Stroboskopowe światła ostrzegawcze / awaryjne - kodowanie przez NCS Expert • Dziennik pokładowy • autoWcentrum.pl Ale wasza rozmowa nie poszła na marne chociaż z tego względu że ja właśnie będę chciał zamontować obie opcje czyli: Modyfikacja schematu AWARYJNYCH ŚWIATEŁ oraz Ostrzeganie lampami przeciwmgłowymi przy gwałtownym hamowaniu. Będzie potrzeba włożenia żarówki przeciwmgłówej do drugiej lampy jako że oryginalnie przeciwmgłowa jest tylko z jednej strony. Plus pociągnę z licznika jako że mam ASR to przy ostrym hamowaniu miga mi na desce kontrolka ASR i ABS. Podłączę to przez przekaźnik aby nie obciążać wiązki do licznika. A teraz ma ktoś pomysł jak zrobić te AWARYJNE? Aby migały zamiast 1 - 0 - 1 - 0 to 1,1 - 0 - 1,1- 0 ? ---------- Post dopisany 26-01-2013 at 19:29 ---------- Poprzedni post napisany 25-01-2013 at 19:21 ---------- Żadnych pomysłów? Myślałem o jakimś urządzeniu które ponowi mrugnięcie ale wtedy przerwa zostanie taka sama i wtedy się to wszystko zmiesza i będzie mrugać jak by była spalona żarówka a mi chodzi o tą standardowa przerwę między dwoma mrugnięciami ;/
  7. Szymon_Irl

    Modyfikacja awaryjnych

    Witam, szukam szukam i znaleźć nie mogę. Znalazłem coś takiego, facet zmodyfikował w bmw e46 schemat mrugania awaryjnymi. Moim zdaniem jest to przydatna rzecz. Powiedzcie mi czy w naszych b5 da rade tak zaprogramować? Wiem że w megance którą mam też pod domem da się to w 10 min zrobić a jak jest tutaj? Ewentualnie jaki moduł musiał bym podpiąć aby uzyskać taki efekt? Pozdrawiam
  8. a ja bym kupił kolego jakiegoś maluszka za 200/300zl (nawet czasem za flaszke sie trafi bez silnika czy cuś ) postawił go odpowiednio na przeciwko (taki sam kąt jak z lusterka na auto obserwowane) i przyczepił gdzieś na nim z przodu taka kamerkę bezprzewodową wielkości połowy banknotu chyba MINI MIKRO kamera BEZPRZEWODOWA JAKOSC SUPER CENA (2941653455) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Nawet pod zderzak bym wsadził i dziurkę wywiercił w zderzaku. Wtedy masz bezprzewodowy odbiornik w domu i ci wszystko nagrywa prosto na komputer w miarę (jak za te pieniądze) dobrej jakości. Co ma nagrać to nagra na kompie bez problemu sobie wyostrzysz jak by ci kolor kurtki ciula nie będzie pasował do rzeczywistości Taka moja sugestia
  9. Tak zasilanie z pomaranczowej kostki pin 8 do pinu 5 w manetce. Jak wlacze zaplon i miernikiem sprawdzam reakcje na pinach manetki to pokazuje sie napiecie po kliknieciu przyciskow lecz komputer tego nie widzi. Dlatego pytam czy musza manetki byc zlozone razem aby to dzalalo. ---------- Post dopisany 05-01-2013 at 00:51 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2013 at 15:32 ---------- Tempomat działa, problemem były kable przy ecu. Jako że robiłem to 1 stycznia to sklepy były zamknięte musiałem kabelki polutować i jeden się ruszał. dzisiaj kupiłem szybko złączki i wszystko pospinałem. Manetka dalej na kolanie ale przynajmniej wiem że działa. Btw manetki nie muszą być skręcone do testów, ja jeździłem tak Dodaje zdjęcia dla potomnych jak to u mnie wyszło. http://img844.imageshack.us/img844/3943/dsc0865pz.jpg manetka na fotelu hulała jak trza http://img541.imageshack.us/img541/6264/dsc0867i.jpg a tutaj zdjęcie białej kostki z zaznaczonymi pinami na których pojawiał się prąd przy klikaniu na manetce. W razie jak by się komuś przydało http://img191.imageshack.us/img191/4237/dsc0866d.jpg Dzięki za pomoc
  10. Ja też jestem w trakcie montowania tempomatu w mojej furce i mam pytanko. Jako że w Irlandii ciężko trafić na dobrą pogodę musiałem podzielić robotę na 2 etapy, 1 kable z ecu przeciągnąć do środka (zrobione) i 2 założyć manetkę i wpuścić wiązkę w kolumnę. Na ten moment mam wiązkę gotową i postanowiłem sprawdzić czy wszystko gra jak należy zanim zmienię manetki. Powiedzcie mi czy jak podepnę drugą manetkę z tempomatem na kolanie (tylko z tą jedną wtyczką tempomatu do niej) i aktywuję tempomat w ecu to powinno hulać? Bo tak zrobiłem i tempomat nie działa. W meas block kanał 6 - okno 3 pokazuje się procentowo wciśnięty pedał gazu (jak naciskam nogą) a w 4 oknie tylko zmienia się wartość z 0.0 na 0.1 w zależności czy tempomat jest włączony na suwaku czy nie. Poprostu nie wiem czy dobrze polutowałem kable w ecu (może któryś się odpiął?)
  11. Witam, kombinuje już cały dzień i nie mogę sobie poradzić.. Kolega ma identyczną a4-ke (polift) lecz gdy on włączy światła mijania i dodatkowo włączy światła przeciw mgielne (przód), gdy zgasi samochód i światła, odpali na nowo i włączy światła mijania to przeciwmgłowe zapalają się automatycznie. U mnie się nie włączają i trzeba je włączać ręcznie za każdym jednym razem... Podoba mi się ten bajer gdy wszystkie lampy z przodu świecą (wiem że w polsce jest to nie dozwolone jeździć na przeciw mgielnych ale ja nie mieszkam w pl). Wyczytałem już dużo że wystarczy zmienić tryb świateł na DRL to postojówki i przeciwmgłowe będą włączać się automatycznie po odpaleniu samochodu. Znalazłem nawet jak to zrobić: Na innych forach też znalazłem informacie że trzeba zmienić na "Canada" aby owy efekt działał. Wszystko było by fajnie gdyby w moim samochodzie dało się połączyć z modułem 09. Cenral Electrics/Electronics (nie pamiętam dokładnie). Powiedzie mi jak to ugryźć ewentualnie jak to obejść.. Nie muszą się te światła włączać po odpaleniu, mogą się włączać po włączeniu świateł postojowych tak jak u mojego kolegi. ---------- Post dopisany 24-11-2012 at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany 22-11-2012 at 22:07 ---------- Nikt się nie orientuje? A mogli byście mi sprawdzić czy w waszych autach da się połączyć VAG'iem z modułem 09 central electrics? [select > 09 central elec.]
  12. Hehe strzał w dziesiątkę, siedzę sobie w aucie kombinuje i w końcu myślę sobie a spróbuje - prawe pokrętło w prawo a tu nagle stała się jasność Dzięki wielkie.
  13. Powiedz mi jak jest u Ciebie z tymi zegarami, ja jak odpalam samochód to świeci tylko kratka kilometrów fis i zegarek a tarcze i konsola są ciemne (sprawdzone na dwóch anglikach). Konsola, klimatronik i tarcze zaświecają się TYLKO gdy włączę światła. Też tak masz?
  14. No właśnie ani u mnie ani u brata nic się nie dzieje po przytrzymaniu w prawo ani w lewo. A robisz to z kluczykiem w stacyjce/włączonymi światłami/bez kluczyka? A właśnie oboje mieszkamy w Irl i on ma Irlandzką wersję a ja Angielską. Może w "anglikach" inaczej się to ustawia?
  15. Witam kolegów. Odkąd posiadam samochód (a4 b5 2000 1.9 TDI PD) czyli jakies 2 tygodnie denerwują mnie ciemne zegary. Teoretycznie świecą i dobrze podświetlają ale brat posiada identyczną b5tke z tego samego roku i jego zegary świecą o wiele jaśniej. Wyczytałem że w zegarach jest ściemniacz ale nie mam pojęcia jak się go ustawia (wyczytałem że trzeba kręcić na boki lewym pokrętłem) w mojej to nie podziałało więc pomyślałem, może ten potencji się odlutował (ludzie pisali o takiej możliwości) ale ustawianie zegarka normalnie działa a co lepsze próbowałem też na wszystkie sposoby ustawić dimmer w aucie brata i też bez reakcji. Mogli byście mi podać jaka jest kombinacja ustawiania tego ściemniacza? Ewentualnie jakie mogą być przyczyny tego problemu? Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...