Skocz do zawartości

mlody_156

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mlody_156

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mlody_156

0

Reputacja

  1. no to własnie teraz tak mam zrobione ze mam odłączony wężyk i mówienie ze autem strasznie telepie to dla mnei przesada, bo mam porównanie jak było przed i po założeniu flanszy..
  2. ej ej ej, już nie przesadzaj ze telepie tym autem przy gaszeniu jak nie wiem co..
  3. co do flanszy, to ja taką zastosowałem w swoim samochodzie, jestem z niej zadowolony, wyrób własnoręczny, podsyłam zdj. dla zainteresowanych
  4. nie widzę róznicy w gaszeniu auta z klapą czy też bez niej..dla mnie to znikoma różnica..
  5. ja bym proponował zrobić to raz, ale żeby mieć spokój już na zawsze, ja zrobiłem tak ze wywaliłem gruszkę sterującą i wstawiłem na jej miejsce kryze wyglądającą o tak: do tego zaślepiłem egr-a metalową płytką a wężyk od podciśnienia gruszki zaslepiłem śrubką, poki co wszystko pięknie chodzi, co najwazniejsze olej się nie leje po całym silniku:wink:
  6. cyt. [A powiedz mi jakie objawy jak turbo puszczalo olej?] jakie obiawy.. u mnie zaczeło się to dość niewinnie i w sumie przez przypadek sie o tym dowiedziałem, zaczeło się tak: na początku turbo mi przeładowywało i przechodziło w stan awaryjny, i tak powoli coraz częściej się działo, aż w sumie nie dawno turbo "umarło" wogóle się nie załączało, auto było mułe i słabe. I właśnie to skłoniło mnie do rozebrania całego turba, oraz do jego wymiany na nowe. ---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- jeśli chodzi o zapalanie to nie wiem czy pierwsze bym się nie wziął za podładowanie baterii bo może właśnie słaba bateria jest przyczyną, gdzieś kiedyś słyszałem o tym ze na niskich temp. powinno się pierwsze zapalić światła przed zapaleniem samochodu żeby "rozgrzać baterie". A co do EGR to nie wydaje mi się zeby ono miało jakiś wpływ na zapalanie..
  7. wywalenie EGR-u pozwoliło wyeliminować wyciek oleju z "gruszki" a o czym jeszcze nie wspomniałem to, to ze również wymieniłem turbo które puszczało olej
  8. Witam! Jak widzę nie tylko mnie dotyczy ten sam problem co kolege.. Ja się uporałem z tym problemem następująco, wyeliminowałem całkowicie tego "grzybka" w zamian za niego zamontowałem w jego miejsce kryze (patrz zdj. niżej) <br /><br /> następnie całkowicie zaślepiłem EGR-a "płytką" (patrz zdj niżej) <br /><br /> a wężyk dochodzący do "grzybka" zaślepiłem zwykłą śrubką. Całość prezentuje się następująco: <br /><br /> problem cieknącego oleju znikł całkowicie, teraz silnik wygląda estetycznie i co najważniejsze jest suchutki, nie pobiera oleju a wiec nie muszę pamiętać o ciągłym dolewaniu oleju. Jeśli ktoś byłby zainteresowany dorobieniem takiej kryzy i zaślepki proszę pisać, myślę ze się dogadamy co do ceny itp. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...