Skocz do zawartości

mogaris

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mogaris

  1. mogaris

    Prośba o analize logów

    [/color]Witam, niestety wracam do tematu z marca Po czyszczeniu turbiny auto nie do poznania szło, że aż nie mogłem sie nadziwić, ale nie na długo od jakiś 3 tygodni tryb awaryjny sie znowu pojawia Egr zatkany, podciśnienie(wymienie jeszcze wężyki dla pewności) i dolot sprawdzony, katalizator usunięty, Przeczyściłem przepływne i podmieniłem N75 z N18 od EGr, po tym zabiegu wydaje mi sie, że auto od dołu jeszcze gorzej sie zbiera. Notlaufy pojawiaja sie na 4 biegu, 1-3 mogę trzymać go do końca i jest ok Logi: ms: bs: dynamiczne: Pomóżcie bo tracę nadzieje, a szkoda mi się go pozbywać Oleju starcza od wymiany do wymiany, pali po mieście i na dojazdach w okolicach 6,2l/100km a gdzie tylko mogę to go przeganiam. Myślałem, żeby jeszcze założyć na odmie Oil catch tank tylko boje sie zimy, ze osad zamarznie i wywali olej korkiem Wyczyściłbym turbinę ponownie, ale jak pomyśle, że za chwile będzie to samo to błędne koło ---------- Post dopisany 01-11-2013 at 14:30 ---------- Poprzedni post napisany 29-10-2013 at 21:29 ---------- Podbijam i bardzo prosze o pomoc, sugestie co dalej z tym robić żeby dojść z autem do ładu. Pozdrawiam
  2. mogaris

    Prośba o analize logów

    Dziś pojeździłem jeszcze trzymając auto na wysokich obrotach, podobnie jak w logach przy ok 3 i pozniej 4 tyś. obr. chwilowa zmuła i dalej pociągnał, nie wchodził a tryb awaryjny. W przyszłym tygodniu będę robił oleje, filtry, rozrząd wyciągnę ponownie turbo i postaram się rozruszać łopatki(jakby udało mi się rozpołowić turbo jest sens wykonać samo czyszczenie w warunkach domowych? czy lepiej oddać je do serwisu na maszynę?) Co to katalizatora zostawiam puszkę i w środku wstawiam rurę? mam wycięte blachy do zatkania EGR jego zaślepienie pomoże? Dziekuje za porady
  3. mogaris

    Prośba o analize logów

    Proszę o analizę logów i pomoc w nakierowaniu do rozwiązania problemu. Silnik AFN, przebieg z blatu 310tyś. km, bez żadnych przeróbek Błędy jakie występują: 2 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Polski Vag: 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania Logi: -Statyczne -Dynamiczne -BS W listopadzie auto zaczęło wchodzić w tryb awaryjny, odłączając turbine. Sztanga od turbiny poruszała się w zakresie około 0,5cm, wyczyściłem ją ale bez rozbierania, zakres zwiększył się do około 2cm od tego zabiegu auto dostało drugie życie niestety nie na długo. Od stycznia pojawiły się problemy, na początku auto traciło moc na kilka sekund w okolicach 3tyś. obr i moc powracała, obecnie już trzeci raz weszło w tryb awaryjny. Nie wiem czy ktoś nie majstrował przy nakrętce blokującej cięgno od turbiny mam niby oznaczenia żółtą farbą(fabryczne?) ogólnie widać u mnie 8 nacięć na śrubie. Robiąc logi BS 003 zapala mi się kontrolka od świec, ale obroty nie wzrastają wydaje mi się, że EGR w ogóle się nie porusza w tej próbie Robiąc logi BS 011, opcja jest niedostępna- ERROR, nie mogę zaobserwować ile wychla się sztanga(wciskając gaz sztanga zmienia swoje położenie o ok 1cm) Prosze o pomoc bo nie wiem w którą stronę iść(czyżby znowu geometria się zabrudziła, czemu tak szybko?) autem dużo jeździ narzeczona i to po mieście nie przekracza 2,5tyś obr. taka delikatna jazda nie sprzyja w rozruszaniu łopatek?.. dodam, że auto pali ok 6,2l w mieście pozdrawiam Marcin
  4. Witam Mam na imię Marcin, od niedawana jeżdżę a4 b5 1996r. 1.9 AFN i bardzo miło jest mi Was wszystkich tu poznać. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...