Skocz do zawartości

gumis44

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gumis44

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Podlaskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gumis44

0

Reputacja

  1. Niestety nie mam jak tego zrobić bo tak jak napisałem na początku pomagam koledze z jego problemem. Obaj nie mamy wiedzy i możliwości z podłączeniem VAGa samemu. VAGiem bawili się już w dwóch warsztatach kodując na nowo IMMO w kluczykach( bo podobno były rozkodowane) ale to pomagało tylko na kilka dni. Przepraszam z góry za ewentualne przekręcanie określeń ale tak nam tłumaczyli "fachowcy-magicy", którzy to robili.
  2. Hmm fakt, że nie sprawdzałem bezpieczników. Trochę podniosłeś mi ciśnienie tym wpisem (lepiej niż kawa, którą właśnie piję). Przejdę się i sprawdzę ale sam nie wiem bo czemu odłączenie klemy kasuje ten błąd a usterka pojawia się po kilku odpaleniach auta. Hmm fakt, że nie sprawdzałem bezpieczników. Trochę podniosłeś mi ciśnienie tym wpisem (lepiej niż kawa, którą właśnie piję). Przejdę się i sprawdzę ale sam nie wiem bo czemu odłączenie klemy kasuje ten błąd a usterka pojawia się po kilku odpaleniach auta. Który to będzie bezpiecznik i czy w tej głównej skrzynce po stronie kierowcy?
  3. Też o tym myślałem ale powiedziano mi, że ten nowy co idzie z Niemiec trzeba jeszcze zakodować a magicy z mojej miejscowości może by poradzili albo i nie. Mam nadzieję tylko, że będzie to ostatni wydatek związany z tą usterką.
  4. Auto było sprawdzane w kilku warsztatach i nikt nie pomógł a kasował kasę za usługę. Postawienie samochodu w serwisie Audi jest chyba formą desperacji. Znikła przyjemność z jazdy bo za każdym razem gdy wkładało się kluczyk był strach czy zapali czy nie.
  5. Czy może być tak, że raz widzi kluczyk raz nie? Powiedziano mi by też sprawdzić kostkę przy stacyjce od imo, może ktoś wcześniej wsadzał tam ręce i może nie łączy. Czy może być tak, że raz widzi kluczyk raz nie? Powiedziano mi by też sprawdzić kostkę przy stacyjce od imo, może ktoś wcześniej wsadzał tam ręce i może nie łączy. Usterka usunięta. Okazało się, że jakimś cudem rozkodował się imobilaizer. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie. Niestety usterka powróciła. Auto na lawecie trafiło do serwisu Audi gdzie wymienili jakąś cewkę i tysiączek poszedł. Defekt powtórzył się jeszcze kilku krotnie i ostateczna decyzja to wymiana licznika (koszt około 3tys.) Ma to niby ostatecznie wyeliminować błąd SAFE, którego co ciekawe kasuje się poprzez odłączenie na chwilę klemy od akumulatora.
  6. Auto sprowadzone rok temu i do tej pory wszystko było ok. Tu w Polsce nikt nic z nim nie robił. Piloty są dwa i na obu jest tak samo.
  7. Witam Nie wiem gdzie mam poprawnie założyć temat więc robię to tutaj. Mój kolega posiada tak jak ja Audi A4 B7 2.0 benzynę z silnikiem ALT. Jakiś czas temu pojawił się problem z odpalaniem auta, otóż zakręcę rozrusznikiem, silnik się uruchomi i gaśnie. Czynność powtarzam wielokrotnie i czasem za którymś razem załapie. Później chodzi wszystko ok, wkręca w obroty, nie muli. Możesz zgasić i zapalić bez problemu ale po nocy ( nie zawsze) problem pojawia się na nowo. Postawił więc kolega do serwisu Opla, gdzie skasowano jakieś 2 "błahe" błędu. Auto przez kilka dni tam stało i codziennie rzekomo paliło bez problemu więc usterki nie stwierdzono. Dziś natomiast zapaliło się w liczniku napis SAFE w miejscu wskazania całkowitych km auta i znów auta nie można było zapalić. Czy może ktoś miał lub słyszał o podobnej sytuacji bo my rozkładamy ręce i nie wiemy gdzie szukać usterki.
  8. Po odkręceniu 3 śrub z nadkola i odchyleniu nadkola mamy dostęp do chyba 5 śrub trzymających zderzak z ślizgiem. Oprócz tych śrub zderzak trzyma się jeszcze w górnej części ślizgu na zaczepach z których delikatnie można zdjąć podnosząc pod kątem zderzak do góry.
  9. Gdy odkręci się torxy trzymające zderzak i ślizg to ślizg zostaje zamontowany do karoserii i nie ma konieczności ich wymiany. jeżeli zerwiemy zderzak razem z ślizgiem to uszkodzimy kołki i tak jak wspomniałem ślizg nie będzie się trzymał karoserii. Wymiana kołków jest prosta lecz nadal należy odkręcić torxy trzymające zderzak z ślizgiem a następnie śruby trzymające kołki. Mając nowe kołki nie zastanawiałbym się nad wymianą Co do dolnej listwy - czy komuś uda się zdjąć ją bez demontażu zderzaka czy nie to nie jest to istotne. Dostęp do czujników jest znikomy bo zasłania je tylna belka a odległość belki od karoserii to jakieś 4-5cm. Powiedzcie mi tylko po co jest na tylnej belce czujnik wyglądający jak wstrząsowy?
  10. Witam. Kolego Mietku podpowiedz mi bo zdejmowałeś zderzak czy pamiętasz, czy można zdjąć dolną listwę bez zdejmowania zderzaka? Muszę dostać się do jednego czujnika a nie chciałbym demontować całego zderzaka. Jedni piszą, że udało im się to zrobić, inni śmieją się z tego bo mówią, że jest to niemożliwe. Co do lakierowania czujników to można to robić ale ostrożnie. Im grubsza warstwa farby i lakieru tym czujnik może mieć większe przekłamanie. Słonko i piwko skłoniły mnie do nieczekania na odpowiedź i zabranie się samemu do roboty. Gratuluję tym co niby zdejmują czujniki bez zdjęcia zderzaka. Mała podpowiedź: jeżeli zdejmujecie zderzak to odkręcajcie śruby , które trzymają ślizg i zderzak( znajdują się za nadkolem ) - unikniecie niepotrzebnych kosztów jak ja bo przy zrywaniu "bolców" wspomnianych w punkcie 8 uszkadzają się zaczepy i zderzak nie trzyma się boków.
  11. u mnie zmiana języka na wyświetlaczu była możliwa poprzez manetkę lecz komunikaty głosowe musiałem zmienić już Vagiem. Co do wywoływania głosowego osoby do której chcemy zadzwonić to wykminiłem sam bo nikt nie chciał pomóc. Sprawa okazała się bardzo prosta
  12. Witam Czytam rożne posty i nie mogę nigdzie znaleźć lub może źle szukam jak mogę wgrać głosowo telefony do pamięci auta. Gdy kupiłem auto wgrany był szwab, który bełkotał swoje numery. Mam A4 B7 '05r. łączę się poprzez fabryczny bluetooth (chyba fabryczny bo jak kupiłem auto to już był wmontowany) Na Fisie widzę nazwy oraz numery z książki tel. mego telefonu. Mogę wybierać, odbierać rozmowy lecz nie mogę zadzwonić poprzez komendę głosową. Przestawiłem menu i głos na angielski bo choć trochę ten język znam i nie wiem jak nagrać telefonu do pamięci . Nie wiem jak to zrobiłem ale raz nagrałem nazwę i zacząłem podawać numer tel(oczywiście po angielsku) lecz po podaniu 5 cyfr kobieta zakończyła operację i mam niepełny numer. Proszę pomóżcie mi i powiedzcie jak prawidłowo zakodować telefony. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...