Skocz do zawartości

Marcinboy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Marcinboy

  1. Dokładnie miałem ten sam poroblem, tylko że u mnie nie działały jeszcze szyba kierowcy, obydwa lusterka lampka w drzwiach i chyba głośnik. Co się okazało wiązka w drzwiach była lekko mówiąc nadgryziona zębem czasu eksploatacji polutowane i wszystko śmiga (czerwona)
  2. Kolego nic podobnego dziś miałem ten sam problem;/ nie mogłem odkręcić jednej zwykłej szpilki żadna rura ani pukanie nie pomogą zresztą z czym do kobiety wiec trzeba poświęcić tą śrubę. Zapunktować możliwie jak najbardziej na środku i cienkim wiertłem rozwiercać na początek ok 1 cm potem grubszym i tak do wiertła o średnicy z 1 mm mniejszej od gwintu śruby. musisz wywiercić taki otwór żeby dowiercić się do miejsca zaczęcia się gwintu tylko UWAGA nie za głęboko bo jeśli nie wiercisz idealnie na środku to zniszczysz felgę. Gdy wywiercisz otwór główka będzie na tyle osłabiona że lekkie puknięcie spowoduje jej oddzielenie się od gwintu wtedy zdejmujesz koło a wystającą ok. 1 cm śrubę tzn. sam gwint wykręcisz dosłownie palcami ale lepiej użyj jakieś szczypce bo można się skaleczyć. jest to praktycznie zerowe uszkodzenie felgi jeśli dobrze wywiercisz. Powodzenia!
  3. Miałem Dębice ale nie w Audi. Ogólnie nie złe jak na drogi zaśnieżone na mokry asfalt niezupełnie. Obecnie mam Dunlop SP Winter Sport 3D 195/55/r15 moim zdaniem są idealne do każdych warunków, podkreślam moim zdaniem, nie zawiodłem się na nich w zeszłym sezonie gdy je nabyłem;P nie są zbyt miękkie żeby się zdzierać na asfalcie ale wystarczająco żeby zatrzymać auto w przyzwoite odległości na zupełnie oblodzonej nawierzchni;) Jedynym minusem jest cena moja wersja opon wacha się od ok 300. ale bezpieczeństwo najważniejsze;)
  4. Audi A4 B6:decayed:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...