Skocz do zawartości

marek85pl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marek85pl

Osiągnięcia marek85pl

0

Reputacja

  1. nie będe poruszał kwesti szkodliwości /nieszkodliwości gazu, bo zaraz rozpęta się dyskusja, ale w rodzinie mam 2.8 AAH które ma już nalatane 570tyś bez ściagania głowic z czego ostatnie 211 tyś na lpg. A mechanicy często znajduja wymówke co jest przyczyna nie domagania zamiast znależć usterke i dopiero potem gdybać.Aha wtryskiwacze możecie sobie zmieniać to i tak nic nieda -wiem z autopsji
  2. 80 b4 ABC posiadam od 7 lat,auto odpalało jak za dotknięciem czarodziejskiej różdźki, 2 lata temu montowałem sam sekwencje,problem z paleniem posiadam od około 5 miesięcy.Kolorystyke przewodów oraz wartości poszcególnych czujników znam na pamięć.Mam mase części do przekładania podmieniałem nawet 2 ecu.Nic nie przyniosło rezultatów..Miernik ciśnienia paliwa mam wpięty w układ.Mało tego ostatnio jestem po swapie 2.6 do B2 i tam ten problem też występuje.Jestem w stałym kontakcie z naprawde kumatymi chłopakami z rosji i oni też nie mogą znależć przyczyny.Umnie po części pomogło zwiekszenie dawki rozruchu i zamontowanie webesto BW-50.Jeśli chodzi o vagowanie polecam wpisać w google ''Kompedium wiedzy audi 2.6'' treść jest zamieszczona na forum audi 80.
  3. obecnie ten problem dotyczy też Mnie, na zimnym silniku mam kłopot z zapaleniem odpala za 2 - czasami 8 razem ale nigdy za pierwszym, jeśli już odpali to to przez pierwsze 200metrów się dławi, potem wszytsko jest wporządku. wtryski ładnie rozpylają paliwo na ciepłym,sprawdziłem ciśnienie -wartośc książkowa, iskra jest, wszystkie czujniki sprawdzone , auto diagnozowane KTS-em i vag-comem zero błedów, reset ecu, odłanczana klema,odłanczane lpg,wymieniona pompa paliwa i filtr paliwa i wciąż brak rezultatów. Cyklicznie co roku mam kłopot z odpalaniem ale zawsze sobie radziłem wtedy wymieniałem czujnik temperatury,hall,pompa,czujnik położenia wału, diagnoza była szybka a naprawa nie kosztowna. Ale teraz już nie mam pomysłów.Jeśli odkryje co było przyczyną to dam znać. ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:05 ---------- apropo pytania jak przeprowadzić reset ECU polecam program VAG-COM 311-2 wchodzisz w sterownik silnika naciskasz adaptacje wchodzisz w kanał 00 i naciskasz odczyt następnie save. kanał 00 i 01 są niezablokowane w kanale 01 możesz zwiekszyc/zmniejszyc obroty biegu jałowego a w kanale 6 bądz 7 zwiekszyc dawke pb podczas rozruchu. Narazie dzięki temu kanałowi odpalam. Gdy wróce do ustawień fabrycznych dalej mam ten problem z odpalaniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...