Skocz do zawartości

rsu1984

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rsu1984

Osiągnięcia rsu1984

0

Reputacja

  1. a gdzie jest stan licznika przechowywany?
  2. Okazało się że po długim diagnozowaniu samochodu u mechanika muszę wymienić licznik. Numery obecnego licznika to 8D0 919 033CX oraz VDO 110.308.695/002 tylko nigdzie nie mogę znaleźć używanego o tych samych parametrach. Pytanie moje czy mogę zamienić taki licznik na inny model? np. 8D0 919 033C. Ewentualnie czy ktoś się spotkał z takim samym wątkiem jak ten tylko dla B5? --> http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/rodzaje-lista-licznikow-monochromatyczne-kolorowe-wersja-europejska-279215/
  3. rsu1984

    Wymiana licznika

    Witam, Chciałem się Was poradzić. Okazało się że po długim diagnozowaniu samochodu u mechanika muszę wymienić licznik. Numery obecnego licznika to 8D0 919 033CX oraz VDO 110.308.695/002 tylko nigdzie nie mogę znaleźć używanego o tych samych parametrach. Pytanie moje czy mogę zamienić taki licznik na inny model? np. 8D0 919 033C. Ewentualnie czy ktoś się spotkał z takim samym wątkiem jak ten tylko dla B5? --> http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/rodzaje-lista-licznikow-monochromatyczne-kolorowe-wersja-europejska-279215/ PS. Czy po wymianie licznika coś trzeba jeszcze robić, np. jego adaptacja? Pozdrawiam Dominik
  4. Okazało się że licznik jest padnięty Mam jeszcze pytanie ponieważ nigdzie nie moge znaleźć używanego takiego samego licznika po numerze mój jest: VDO: 110.308.695/002 , 8D0 919 033 CX. Pytanie czy powinienem szukać licznika o takich samych numerach czy ewentualnie mogę kupić o zbliżonym numerze natomiast tak samo wyglądających zegarach? Pozdrawiam
  5. Aku ma jakies 4lata. Tyle ze ostatnio zmienialem aku od sasiada (troche mocniajszy) i nic to nie dalo. Samochod odstawiony w poniedzialek do mechanika i stoi az do dzisiaj sami nie wiedza o co chodzi. Na poczatku obstawiali licznik, ze jakis scalak (czy cos takiego) padl. Okazalo sie ze to nie to. Wszystkie czujniki sprawdzili i jest ok. Jakis dziwny ten przypadek
  6. Niestety ale wyslalem zone do mechanika bo nie moglem wyrwac sie z pracy i ja zbyl bo nie mieli czasu kazal przyjechac dopiero we wtorek !!! Ale zrobilem jeszcze maly pomiar miernikiem. Na aku bez wlaczonego silnika bylo 12,5V natomiast przy zapalonym silniku skakalo od 9 do 14,6V. Dodatkowo swiatlo w srodku migalo na wolnych obrotach a jak wlaczylem klime lub swiatla to na ulamek sek przygasalo :/
  7. Wlasnie o to chodzi ze wszystkie bagnety/wskazniki pokazuja prawidlowy stan. Tez sie obawiam ze moze stanac i tylko hol lub laweta bedzie musiala mnie zwinac. Dlatego jutro jade do elektromechanika. Zobaczymy czy cos zaradzi :/
  8. Ok, Dzieki Dajmon za fachowe porady mam nadzieje ze jutro sie wyjasni co jest nie tak ---------- Post dopisany at 22:37 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ---------- Aaa jeszcze jedno. Podlaczalem jeszcze kablami do aku z innego audi i niestety problem byl nadal. Dodam jeszcze ze to 3 krotne pikanie wystepuje juz po przekreceniu kluczuka na pozycji zaplonu
  9. U mnie stuki wystepowaly jak mialem wylany amortyzator. Pozatym zaobserwowalem plywanie auta
  10. Nie mam miernika bo bym sprawdzil napiecie. Natomiast podlaczylem AKU pod prostownik to troche dziwnie mi sie szybko naladowal bo ok 15-20min pojawila mi sie dioda ze jest Full. Mam cicha nadzieje ze to tylko AKU do wymiany Tez rozwazam ze to alternator ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:10 ---------- A co do spadkow napiec nie nie zaobserwowalem
  11. Napiecie aku na VCDSie pokazywalo 13,2-13,8 wiec wydaje mi sie ze jest ok. Jutro jade do elektromechanika i zobacze. Oczywiscie jak bedzie wiadomo co i jak to dam Wam znac
  12. Jest stan, prawie pod max ---------- Post dopisany at 21:41 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ---------- Zastanawia mnie sitko w w zbiorniczku od wsponagania. Wydaje mi sie troche luzne bo swobodnie w nim lata. Czy tak powinno byc?
  13. Moge polecic Zavoli na kruszelnickiego. Ja oraz znajomy jezdzimy tam od kilku lat i nigdy nie moglem powiedziec zlego slowa na Pana Andrzeja
  14. Witam, Uprzejma prośba może ktoś się już spotkał z takim przypadkiem. Podczas jazdy zaczął migać wykrzyknik + 3 sygnały dźwiękowe. Po podłączenie do VCDS pojawiły mi się takie dwa błędy. Skasowanie nie pomaga Wykrzyknik + dźwięk występuje już po przekręceniu kluczyka. Czasami mi się zdarzało że jak miałem słaby akumulator to zapiszczał 3 razy ale to było wszystko. Teraz natomiast miga cały czas :/ Na blokach danych napięcie to ok 13,5V Address 01: Engine Labels: 058-907-557-ADR.LBL Controller: 8D0 907 557 C Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.LBL Controller: 8A0 959 655 C Component: Airbag V AUDI D00 Coding: 01022 Shop #: WSC 00820 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam Dominik
  15. A jakiej firmy czujnik najlepiej wybrac? Wysłane za pomocą Tapatalk 2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...