Skocz do zawartości

Jarqn

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jarqn

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Główczyce

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Jarqn

0

Reputacja

  1. Jarqn

    Regeneracja turbiny

    z tego co wiem nie zajmuje sie regeneracja..
  2. Jarqn

    Regeneracja turbiny

    Witam...może jestem słaby z szukania albo poprostu nie ma tematu na forum... Proszę o radę gdzie dobrze regenerują turbo.. Mieszkam w Słupsku woj. Pomorskie może gdzieś niedaleko ale nie będę kręcił nosem jak bedzie gdzieś w polsce.. Moja turbawka pękła na wałku wirników...i wirniki kręcą się teraz niezależnie...po demontarzu nie znalazłem żadnego ciała obcego lub śladu wskazującego na zablokowanie wirnika...może ktoś ma pomysł jaka mogła być przyczyna aby ewentualnie usunąć możliwość zajechania kolejnej turbiny.. Węże całe olej wymieniany na czas zawór w tyrbinie na miejscu (był podklepywany gdyż zawór dostał luzu i nie domykał szczelnie przez co spadało doładowanie) Proszę o pomoc
  3. Jarqn

    problem z zamkiem centralnym

    Witam... szukałem troche po necie ale niestety nie znalazlem jednoznaznej odpowiedzi na moje pytania..mianowicie czy w aucie jest gdzies ukryty odbiornik sygnalu z pilota otwieranie lub zamykania drzwi czy odbiornik jest w pompce znajdujacej sie w bagarzniku...pytam poniewarz wariuje mi pompka cenmtralnego zamka po incydencie z woda ktora jakos sie do niej dostala...pompka jakos sie odzywa po wysuszeniu i czyszczeniu ale wogole nie reaguje na pilota...nie wiem czy zepsulo sie cos w niej czy gdzies w aucie jest cos co odpowiada za sygnal z pilota i to rownierz sie uszkodzilo...prosze o podpowiedz
  4. Osobiście też rozmyślałem nad klapką od WG ale jakby się nie domykała to nie łapałby wogóle boosta albo byłby znikomy. a np. cewki????? mogą się kończyć?? moje nie wiem ile już mają wiosenek a też problem jest z cofaniem zapłonu. może to one powodują już spadek mocy i te wariacje zapłonu... świece wymieniane na pfr6q
  5. witam wszystkich. Z góry proszę o wyrozumiałość jeżeli taki temat już był ale ja konkretnie wiadomości na ten tZemat nie znalazłem.. auto to A4 b5 1.8t z sterownikiem od AJL o mocy 180KM. Problem objawia się zamuleniem auta. niby auto ciągnie ale nie na tą moc. Zegar boost na 3 biegu juz od 2100 wskakuje szybko na 0.75-07 bara i spada do 0.6 przy 3000 obr. czasami jeszcze podskoczy do 0.7 bara..niby ok auto zostało podłaczone pod kompa i ptrzeganiane na 3 biegu przepływka wstaje do 153g przy 6000 obr ale wysterowanie N75 (i tu moje pytanie) przy depnięciu gazu w podłoge na 3 biegu przy 1500 obr wskakuje na 99% natomiast przy ok 3000 obr spada do ok 60% i tak zostaje do końca (ok 6500 obr) Troche nakręciłem w poście ale mam nadzieje ze jest wystarczająco czytelny by uzyskać odpowiedź czy tak powinno byc z tym wysterowaniem... jeśli nie to gdzie może leżeć przyczyna??? N75 podmieniony i żadnych zmian..szczelność wstępnie sprawdzona..vacum na zegarze pokazuje -0.9 bara pomiary robione na benzynie.. do tego wszystkiego cofa zapłon o jakieś 4-5 stopni. wiem że wstawione logi zobrazowały by sytuacje ale niestety nie mam.. Proszę o pomoc bo nie wiem gdzie szukać przyczyny...podejrzewam jeszcze DV..cienki wężyk zasysa membrane i trzyma ale może przepuszcza sama DV-ka dodam że auto sprawdzane z że tak nazwe opiekumen technicznym kolegą Devastation który potwierdza że auto nie jedzie na 180KM a napewno tak nie przyspiesza ---------- Post dopisany at 22:50 ---------- Poprzedni post napisany at 21:48 ---------- nikt nie pomoże?? głownie chodzi mi o N75..jakie wartości powinno pokazywać duty????? czy przy 3000 powinno spadać z 100% na ok 60% przy sterowniku ajl...jeżeli coś napisałem źle to z pełną powagą przyjme opier***
  6. tylko zawsze cieżko nam sie zgadac....jutro z rana zaczne jeszcze walke...posprawdzam jeszcze raz weze szczelność Dv turbawke...nie wiem cooler wyczyszcze wtyczki posprawdzam swiece moze uda mi sie cisnienie paliwa na listwie sprawdzic...nie wiem gdzie moze byc przyczyna...zastanawiam sie czy po problemach z pompa oleju szklanki nei dostaly po d*pie i teraz nie otwieraja zaworow tak mocno jak powinny ale to tylko moja teoria moge sie mylic
  7. DEV nie mialem dzisiaj czasu rozwozilem zaproszenia na weselicho:P jutro z rana sie tym zajme..co masz na mysli mowiac ze ich tam nie ma...chyba nie zrobili mnie w konia na hamowni ze wyszlo 150 a naprawde jest 120:facepalm:
  8. Panowie małe pytanie z innej troszke bajki...czy nowy N75 trzeba jakoś adoptować?? czy wymiana takiego zaworu na nowy ori może wplynąć na to ze turbo bedzie inaczej wstawac?? w sensie ze dwa zaworki sprawne a inaczej steruja WG czy nie ma takiej opcji????????
  9. biorąc pod uwage zawyżenie hamowni w okolicach 5% to i tak mamy jakies 147 koników...co do logów chciałbym zrobić odpowiednie aby wszystko wyszło czarno na białym no i na zmiane softu jeżeli wszystko naprawde jest ok..chyba przywykłem do tego auta bo juz nie czuje tych 150KM
  10. Witam bardzo serdecznie... dodaje link do zdjęcia wykresu z hamowni gdyż jestem troche w szoku po takim wyniku jednak może ktoś zauwyaży cos wiecej w tych kreskach niż ja...hamownia to model MAHA LPS 3000 PKW z pewnych źródeł dowiedziałem się że prawdopodobnie zawyża o 5% w sumie wyszło 154KM i 205Nm auto seria po wymianie turbo n75 DV wszystkich filtrów rozrządu...wycięty kat na rzecz przelotówki Proszę o ocene czy auto nadaje się pod chip i czy wykres jest ok. link do zdjecia:20130428.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl ---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 09:59 ---------- nikt sie nic nie wypowie na temat wykresu?? zastanawia mnie ten dołek w górnej granicy Nm?? czy tak powinno byc czy cos jest nie tak?? prosze o jakies sugestie osoby obeznane w tych kreskach
  11. Witam wszystkich bardzo serdecznie....posiadam silniczek 1.8t AEB 150KM i założyłem instalacje BRC sequence24 reduktor genius MB pomarańczowe wtryski przewód 8mm...prosiłem gazownika by instalacja miała zapas mocy w razie zdecydowania sie na chip.. teraz pytanie do Was Panowie...czy ta instalacja da rade i w jakie moce mogę celować na takiej instalacji??? wyczytałem że pewniejszy jest genius max jednak gazownik nie zaproponował mi takiego reduktora a mój błąd że nie poszperałem po necie i teraz obawiam się że chipowanie auta traci sens...proszę o pomoc
  12. wymieniałem końcówki drążków i pojechałem tam gdzie polecali..Majster niby kumaty ale moje 18-stki przedstawił mi w najgorszym świetle...duże fele są bee i w ogóle strach coś takiego zakładać...nie mniej jednak pokazał mi kręcąc kołem że coś tam wichruje..mi pod czas jazdy jak pisałem nic się złego nie dzieje no ale lepiej sprawdzić.. mam tylko nadzieje że jak przyjdzie do prostowania to nie zawołają mi z 200zl od sztuki..bo Majster powiedział że prostowana felga już jest podatna na odkształcenie i mała dziura znowu ją załatwi...jak to się ma do prawdy osobiście nie wiem czy majster chce dobrze dla klienta czy ma uraz do aut że tak powiem odbiegających od normy szarej codzienności
  13. Witam...czy ktoś z Drogich Forumowiczów orientuje się czy w okolicach Słupska jest jakiś dobry warsztat zajmujący się prostowaniem felg aluminiowych?? Dzisiaj pan ustawiający mi zbieżność stwierdził delikatne bicia,,skrzywienia nie wiem jak to nazwać na przednich felgach i radził się tym zainteresować...felgi to 18" BBS-y motorsport 225/40/18 Dodam że podczas jazdy nie czuje żadnych złych rzeczy w stylu bicia huczenia drgania...jednak Majster napędził mi stracha twierdząc że zaczynając od łożysk posypie sie wszystko...ile taki zabieg prostowania może mnie kosztować? proszę o jakieś info
  14. Witaj. miałem to samo kontrolak zapalala sie na chwile gdy przy wyzszych biegach kulalem sie na nizszych obrotach tj napisales 4 bieg i 1500 obrotow.....w moim przypadku byl zasyfiony smok...takim jakby nagarem...zgrzewem starego oleju...jeszcze po poprzednim wlascicielu (nie wiem co on tam lal i nie spodziewalem sie czegos takiego)....wymiana pompy oleju czyszczenie miski ze szlamu i nowy olej motul 5w40 razem z filtrem Man...do dzis kontrolka nawet nie mrygnie .... lepiej wez sie za to zanim narobi wiekszego balaganu..
  15. kojarzę mniej wiecej ale pamietam ze po wymianie czujnika vag byl podpinany i bledu nie bylo wiec mam nadzieje ze czujnik nie pada...z resztą pamietasz Tomku jak Ci mowilem ze czujnik wymieniony i nareszcie wszystko gra...a tu bledzik sprawdze jeszcze ta temperature powietrza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...